Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Syns hun virker skummel, rett og slett. Men det er fordi hun virker så ustabil med den latteren samtidig som hun er så aggressiv. 

Anonymkode: 3be6c...a83

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns hun virker skummel, rett og slett. Men det er fordi hun virker så ustabil med den latteren samtidig som hun er så aggressiv. 

Anonymkode: 3be6c...a83

Tror nesten ikke jeg hadde turt å være der inne sammen med henne 🙈 Vet ikke om jeg hadde turt å sovne med henne i naborommet :P 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror nesten ikke jeg hadde turt å være der inne sammen med henne 🙈 Vet ikke om jeg hadde turt å sovne med henne i naborommet :P 

Anonymkode: 11e5d...104

Jeg hadde faktisk ikke turt det!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 20.58):

Er det bare jeg som liker Mira? Jeg syntes Linni og Svein har rett og slett oppført seg småslem mot mira. De har jo egentlig angrepet henne fra første dag. Greit mira har sterk personlighet, det er en ting. Men linni og Svein har faktisk ikke vært så kul syntes jeg. 

Anonymkode: b07d8...767

 

Lawyam skrev (På 21.1.2021 den 21.02):

Heier på Mira.

 

Apis skrev (På 21.1.2021 den 21.18):

Heier på Mira jeg også, heldigvis er hun immun neste tvekamp. 

Fortsatt sånn?

Anonymkode: 86c91...2a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (7 timer siden):

Ja, det er veldig spesielt. Jeg er glad hun blir der en uke til, for dette er interessant å se på. 
 

Jeg fikk faktisk et bedre inntrykk av Espen. Måten han takla at Mira på liv og død skulle ha sen fjøra, for så å unnskylde henne etterpå med at folk er forskjellige. Hun var jo helt døv for hans innsigelser om at det ikke passa nå og dreit i han, så det synes jeg var storsinnet av han. 

Tipper hun ikke kommer tilbake igjen etter turen til legevakta. 

Litt spesielt at hun ikke sa fra til Linni engang at hun dro på legevakta da....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

 

 

Fortsatt sånn?

Anonymkode: 86c91...2a0

Selvsagt, hun er den mest fasinerende der inne nå 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

Fortsatt sånn?

Anonymkode: 86c91...2a0

Jeg skrev vel tidligere i uka at jeg heiet på henne.
Tenkte det sikkert var vanskelig å komme inn der, hvor 2 bestevenner over mange år var kommet først. 
Og det har det sikkert vært også. 

Men etter Espen kom inn, og du har sett hva som har skjedd da. Nei, jeg heier ikke på henne lengre. 

Tipper hun ikke kommer tilbake etter legevakt-turen. 

Så da blir de 3 andre der til en av utfordrerne kommer inn til Torpet tipper jeg. Så må sikkert Espen og utfordreren i kamp 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Mira er jo klin gal! For et temperament! :hoho: Hun burde tvinges på sinnemestringskurs. Og snakk om å ha kameraer på hjernen :fnise: Men hun lager god underholdning, det skal hun ha, jeg har sjelden ledd så fælt av Torpet som i gårsdagens og dagens episode. Håper hun kommer tilbake og blir der lenge, jeg ler meg i hjel av sinnet hennes :hoho: Vinner hun Torpet og kommer til farmen kommer hun til å drive folka der til vanvidd også. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tilgang på å se hva dere snakker om, så jeg har et ønske om at dere forteller i korte trekk hva som skjer i hver episdode i tillegg til deres kommentarer om det? Det hadde vært veldig snilt, så kan vi andre også få et innblikk i hva som skjer videre på den andre plassen. 

Anonymkode: b576f...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Mira er direkte skummel. Tror man nesten må liste seg på tå rundt henne når hun er i godt humør for å unngå det væromslaget hun helt plutselig får. 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke tilgang på å se hva dere snakker om, så jeg har et ønske om at dere forteller i korte trekk hva som skjer i hver episdode i tillegg til deres kommentarer om det? Det hadde vært veldig snilt, så kan vi andre også få et innblikk i hva som skjer videre på den andre plassen. 

Anonymkode: b576f...1fd

Det er egentlig bare krangling om ulike ting. Ofte om dyra, og i dag om noe fiskenett. Kilden til kranglingen: MIra

Anonymkode: bc76b...17e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke tilgang på å se hva dere snakker om, så jeg har et ønske om at dere forteller i korte trekk hva som skjer i hver episdode i tillegg til deres kommentarer om det? Det hadde vært veldig snilt, så kan vi andre også få et innblikk i hva som skjer videre på den andre plassen. 

Anonymkode: b576f...1fd

Jeg kan beskrive dagens episode slik jeg husker den (dette ble et langt innlegg :-P)

Svein,Linni og Espen steller med kuene og ler og tuller mens Mira frakter stein i en kjerre. Mira spør hva de driver med og ber om hjelp. Espen drar for å hjelpe.

Senere: Mira mater svaner ved brygga mens Espen står i en robåt inntil brygga og løser opp i fiskegarnet som han snart skal ha ut i vannet. Mira får det plutselig for seg at hun MÅ ha en svanefjær som ligger i vannet, for den skal bringe lykke. Hun spør om Espen kan ro ut og hente fjæren, men det har han ikke tid til. Mira går da ombord i båten Espen står i og sier hun skal ro ut og hente fjæren. Espen prøver å si imot, men må gi tapt. Han bestemmer seg dermed for å gå ut av båten. På vei ut kommer han borti Miras hestehale med foten. Hun sier da: "Au, du sparket meg i hodet!" 

Senere: Det viser seg at det har vært en krangel mellom Espen og Mira spm ikke blir vist med annet enn det de kaller "illustrasjonsbilder", altså stillbilder. Det var krangling om garnet og å løse opp tråder for å gjøre det lenger.

Senere, oppe ved huset: Espen og Svein vil sette ut garnet, som Mira har stukket av med. Hun vil ha en unskyldning av Espen foran kameraet før hun gir det fra seg. Espen mener han ikke har noe å unnskylde og vil ikke si unnskyld. Mira henvender seg til Svein, som så krangelen. Svein virker oppgitt og sier at han skulle ønske han kunne være enig med henne, men at han ikke er det. Han blir da beskyldt for å holde med Espen fordi de er kamerater (ikke ordrett det hun sa, men slik det kunne tolkes). Linni informerer mennene om at det er mer garn inne hos hønene, så de går dit.

Sist i episoden: Linni sier hun hørte noe bråk og deretter så Mira hinke seg bort og forsvinne i en bil. Vi får også se henne hinke inn i en bil. Linni gjetter på at Mira skal på legevakten. Svein nevner at hun har slitt med at hun tråkker over, og de tror hun må ha tråkket skikkelig over nå. Vi vet foreløpig ikke hvordan det går med Mira.

Anonymkode: b30a9...ee0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan beskrive dagens episode slik jeg husker den (dette ble et langt innlegg :-P)

Svein,Linni og Espen steller med kuene og ler og tuller mens Mira frakter stein i en kjerre. Mira spør hva de driver med og ber om hjelp. Espen drar for å hjelpe.

Senere: Mira mater svaner ved brygga mens Espen står i en robåt inntil brygga og løser opp i fiskegarnet som han snart skal ha ut i vannet. Mira får det plutselig for seg at hun MÅ ha en svanefjær som ligger i vannet, for den skal bringe lykke. Hun spør om Espen kan ro ut og hente fjæren, men det har han ikke tid til. Mira går da ombord i båten Espen står i og sier hun skal ro ut og hente fjæren. Espen prøver å si imot, men må gi tapt. Han bestemmer seg dermed for å gå ut av båten. På vei ut kommer han borti Miras hestehale med foten. Hun sier da: "Au, du sparket meg i hodet!" 

Senere: Det viser seg at det har vært en krangel mellom Espen og Mira spm ikke blir vist med annet enn det de kaller "illustrasjonsbilder", altså stillbilder. Det var krangling om garnet og å løse opp tråder for å gjøre det lenger.

Senere, oppe ved huset: Espen og Svein vil sette ut garnet, som Mira har stukket av med. Hun vil ha en unskyldning av Espen foran kameraet før hun gir det fra seg. Espen mener han ikke har noe å unnskylde og vil ikke si unnskyld. Mira henvender seg til Svein, som så krangelen. Svein virker oppgitt og sier at han skulle ønske han kunne være enig med henne, men at han ikke er det. Han blir da beskyldt for å holde med Espen fordi de er kamerater (ikke ordrett det hun sa, men slik det kunne tolkes). Linni informerer mennene om at det er mer garn inne hos hønene, så de går dit.

Sist i episoden: Linni sier hun hørte noe bråk og deretter så Mira hinke seg bort og forsvinne i en bil. Vi får også se henne hinke inn i en bil. Linni gjetter på at Mira skal på legevakten. Svein nevner at hun har slitt med at hun tråkker over, og de tror hun må ha tråkket skikkelig over nå. Vi vet foreløpig ikke hvordan det går med Mira.

Anonymkode: b30a9...ee0

Den siste episoden var litt rar egentlig. Rart laget. Lurer på hva som egentlig skjedde. 
 
Et poeng du glemte var at de trengte tau som Mira fant og skulle ta fra hverandre slik at det ble mer og tynnere tau. Dette drev hun med på brygga. Så hun ville ikke gi fra seg tauet før Espen hadde sagt unnskyld. Så fant de mer tau et annet sted i stedet. 

Anonymkode: e5f1b...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 25.1.2021 den 16.36):

Herregud, Mira er jo klin gal! For et temperament! :hoho: Hun burde tvinges på sinnemestringskurs. Og snakk om å ha kameraer på hjernen :fnise: Men hun lager god underholdning, det skal hun ha, jeg har sjelden ledd så fælt av Torpet som i gårsdagens og dagens episode. Håper hun kommer tilbake og blir der lenge, jeg ler meg i hjel av sinnet hennes :hoho: Vinner hun Torpet og kommer til farmen kommer hun til å drive folka der til vanvidd også. 

Hadde vært moro om hun vinner Torpet og kommer inn på farmen. Ser for meg at hun begynner å dirigere alle de andre der inne med en gang  :skratte:

 

Anonymkode: 4dad3...78d

Endret av Elaine Marley
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Svein, han virker oppriktig fortvilet over stemningen der inne nå... Det må være ekstremt utmattende å være. Rundt Mira, sånn som hun holder på 😳

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EndaEnGang

Mira er dritrar. I det ene øyeblikket er hun blid som en sol, men det virker så påtatt at det er rett ut ukomfortabelt å se på. I det neste klikker hun fullstendig, gråter, roper og er konstant i offerposisjon.

 

"DA FÅR JEG VEL BARE SETTE UT GARNET ALENE DA"

Eller du kan gi fra deg det jævla tauet? :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt sansen for Mira, men må vel si jeg er aldri så lite sjokkert. Jeg kalte henne vel litt tidligere i tråden en bulldozer, og inntrykket er vel ikke akkurat mindre - hun er litt for intens. Det skal hun hvertfall ha at hun jobber og trør til, er vel det vi kan kalle et rivjern - i motsetning til de to andre som ikke gjør så mye. Svein går bare rundt og surrer, Linni ser ut å gjøre mer, men de sitter mye og drikker kaffe og slarver. 

Jeg hadde aldri orket å være der, der kan jeg være den første å innrømme. Mira, jeg tror ikke hun mener vondt, men hun får en ide hun - og den SKAL gjenomføres - og den tendensen da å blokkere alle og alt ute og dure på, den er fascinerende å se på, men det MÅ være på avstand, for snakk om å overkjøre. Jeg tror ikke hun ser det selv hvor 'skremmende' og irriterende det må være. Det finnes ikke selvinnsikt. Det er bare å kaste seg til side liksom når en ser Mira komme så en ikke blir liggende flat som en pannekake.

Det ER jo utrolig morsomt å se på.

Å se Svein så sint er også noe jeg ler litt av. Du ser han koker og Linni da, hysterisk. Vet ikke helt om de kommer så godt ut av det noen av de, men vi må jo huske at dette er tv, de er nødt å leve sammen med fremmede mennesker i en veldig uvant setting og de vet at vi seere vil reagere på den minste ting de gjør og de aner ikke hvordan de blir klippet og hva som venter de når de kommer ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira var lik i fjor de to dagene hun var på Farmen. Kom med masse forslag om alt hun ville forandre på, kom stadig i konflikter, men det var bare de andre som hadde feil. Hun var veldig overrasket da hun ble stemt ut ....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...