Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan det være mulig at Marcus får komme inn igjen..? Evt er det bare slik at den som slås ut av Farmen på søndag  slipper tvekamp... 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 219a2...6f9

Har du ikke lært enda? Nei de gjør aldri det. Er alltid mange som trekker seg fra torpet men kommer likevel ikke flere inn for det. 

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner meg heller ikke på tankegangen at hun nå har fått mestringsfølese så da er der helt greit å dra hjem. Melder du deg på torpet eller farmen så må jo målet være å nå lengst mulig! Noe annet blir bare for dumt! Å hun opptar plassen til andre som virkelig ønsker å være der!

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå vet jo ikke jeg hva du legger i «rett etter», men Linnie trakk seg tre dager etter kampen. På tv ser det jo ut som hun takker for seg en halvtime etter at Marcus forlot gården. 

Men jeg skulle også ønske hun hadde trukket seg før kampen, så Marcus kunne fått bli. Det hadde vært helt gull :) 

Anonymkode: 3044e...63e

Var det tre dager etter altså? Skjønte at det trolig var noe slikt som en dag etter, men ikke tre. Da har de knapt filmet noe på tre dager da... skulle tro de da ville vist at hun trekker seg i neste episode. Bare meg som prøver å tenke logisk her, men det er jo mye klipping og liming. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjønner meg heller ikke på tankegangen at hun nå har fått mestringsfølese så da er der helt greit å dra hjem. Melder du deg på torpet eller farmen så må jo målet være å nå lengst mulig! Noe annet blir bare for dumt! Å hun opptar plassen til andre som virkelig ønsker å være der!

Anonymkode: 19cd6...8c9

De får vel noen grunker av å være med? Har mine tanker rundt JA sin deltagelse og påfølgende exit også. 

Anonymkode: e5f1b...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TV2 så lite spennende å fylle Torpet-tiden med nå, at de må skjenke de to gamlekara fulle bare for underholdningens del? De hadde jo knapt løftet en finger når det gjelder ukesoppdraget, likevel fikk de både konjakk av mentor og mere attåt på markedet dagen etterpå. Torpet er jo en slags luksus-Farmen, men likevel. Dette blir for dumt. 

Endret av Blekkulfina
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, kjøpte de BARE alkohol + 4 kjøttpølser på markedet?? 😶🙄 Samt at de valgte cognacen fra mentor. Dette i tillegg til at den ene av de to drakk seg full da han var andrekjempe, får meg til å tenke mitt. Hadde jeg vært der inne, hadde jeg hatt et større behov for mat enn vin og brennevin. Kjenner nesten at jeg blir flau på deres vegne 🙄

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (3 timer siden):

Har TV2 så lite spennende å fylle Torpet-tiden med nå, at de må skjenke de to gamlekara fulle bare for underholdningens del? De hadde jo knapt løftet en finger når det gjelder ukesoppdraget, likevel fikk de både konjakk av mentor og mere attåt på markedet dagen etterpå. Torpet er jo en slags luksus-Farmen, men likevel. Dette blir for dumt. 

Veldig enig.. Det irriterer meg egentlig at disse såkalte kjendisene skal få SÅ mye mer enn hva "vanlige" folk gjør når de er med på farmen eller torpet. Det at "schendisene" får betalt for å være med, burde egentlig være mer enn nok kompensasjon! Ellers burde det være like strengt, om ikke strengere, hva de klarer å få bytta til seg på markedet og hva de får i belønninger osv. At de fikk den cognacen fra mentor for det slette arbeidet der, er bare nei.. De skulle ikke fått velge, men de skulle kun ha fått appelsinene. Og det at de faktisk fikk reker og hvitvin inne på hovedgården enda de ikke klarte å levere skipsklokken, sier vel sitt.. Diktet til Öde var ikke nok til en slik belønning! Dette hadde aldri gått på den vanlige farmen.  Det blir jo veldig langt fra mottoet til Farmen som er: "kampen for tilværelsen". Tilværelsen har vel aldri vært lettere og bedre enn hva den er nå.. 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. hvis dere sier at tv2produksjonen sørger for at det er rikelig med alkohol tilgjengelig for en eks-alkoholiker som også da drikker dette så er det rimelig drøyt av produksjonen. Jeg har ikke tilgang til serien så jeg leser bare det som blir skrevet her. 🤨

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (54 minutter siden):

Altså.. hvis dere sier at tv2produksjonen sørger for at det er rikelig med alkohol tilgjengelig for en eks-alkoholiker som også da drikker dette så er det rimelig drøyt av produksjonen. Jeg har ikke tilgang til serien så jeg leser bare det som blir skrevet her. 🤨

Hvem av dem er det som er eks-alkoholiker? Grunnen til at jeg spør, er fordi begge to lett kunne vært det, slik jeg ser det 🙈

Men ja, mentor kom innom gården for å gi belønning for det arbeidet de hadde gjort den siste tiden. Arbeidet var derimot så dårlig, eller de hadde gjort lite da, så mentor tok vekk tre ting fra kurven: en pose appelsiner, to sjokoladeplater og én flaske Cognac. De fikk likevel velge seg én av disse tingene og da falt valget lett på Cognac. Espen sa noe ala dette (mentor hadde appelsin og sjokolade i én hånd og cognacen i den andre hånden) : "Det er ingenting av interesse for meg på den siden" (og peker på appelsin og sjokolade). Svein sier seg enig, så da får de flaska.

Videre sier mentor at de skal få lov til å besøke markedet neste dag. Da kan de ta med seg noen høner å selge slik at jeg kan handle litt. De får til slutt tak i tre høner, tror jeg det var, og for disse tre hønene mener jeg at de fikk 6 kr for på markedet. Rett meg gjerne hvis jeg kommer med feil her nå! 😅  

Så er de inne hos slakteren, vil jeg tro, og der sier Svein at det koster 25 øre pr kjøttpølse. Dermed kjøper de 4 pølser. De holder en "konsert" av veldig dårlig kvalitet vil jeg si, men til belønning får de selvfølgelig noe vin e.l. Uansett da, så ser vi liksom at det er en del flasker som de har fått tak i. Jeg så aldri noe annen mat enn de 4 pølsene, så jeg regner nesten med at de resterende 5 kr gikk til kjøp av alkohol.. I mine øyne var det en veldig merkelig prioritering, for å si det mildt. Men tydeligvis hver sin lyst 🙈🤷‍♀️

Anonymkode: 11e5d...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med jevn kunnskapskonkurranse, men likte dårlig at Linni trakk seg pga et brev hjemmefra like etter å ha vunnet over Markus! Hun kunne ha vurdert å tape utslagsspørsmålet med vilje siden hun begynte å tvile på motivasjonen. Så det var ikke veldig kult. Nå virker det som de to som er igjen pluss taperen av neste tvekamp på Farmen er finalistene på Torpet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (17 timer siden):

Artig med jevn kunnskapskonkurranse, men likte dårlig at Linni trakk seg pga et brev hjemmefra like etter å ha vunnet over Markus! Hun kunne ha vurdert å tape utslagsspørsmålet med vilje siden hun begynte å tvile på motivasjonen. Så det var ikke veldig kult. Nå virker det som de to som er igjen pluss taperen av neste tvekamp på Farmen er finalistene på Torpet.

Så vidt jeg forsto det, trakk hun seg ikke rett etter kunnskapskonkurransen mot Marcus, men tre dager etter. Jeg forstår at det er kjipt at det skjedde på den måten, jeg syns det selv, men jeg tror ikke hun tenkte slik før hun fikk brevet hjemmefra. Egentlig burde de kutte ut å få post hjemmefra da dette fort kan gjøre slik at enkelte ønsker å trekke seg fordi savnet til (ofte) barna blir for stort. Den beste løsningen på dette burde være at Marcus fikk komme tilbake igjen, men det er vel dessverre bare ønsketenkning. :( 

Uansett, så syns jeg hvertfall at Linni gjorde en god figur den tiden hun var der. Men ja, dumt at hun valgte å trekke seg når hun først hadde vunnet en kamp mot en som virkelig ønsket å være der inne. Shit happens.. 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at Svein hadde barn?! Trodde han hadde vært evig ungkar jeg!

Anonymkode: 52b72...1ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (2 minutter siden):

Da blir det Signy eller Espen som kommer inn på farmen igjen da. Det avgjøres vel i morgen! 

Hvorfor ikke Svein? 

Anonymkode: e5f1b...187

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår om Signy er glad for at både Svein trakk seg og at hun ikke behøver være på Torpet lenge for maken til svineri på mann og hus har jeg ikke sett i annet enn på Sinnasnekkern, Petter Uteligger og liknende..  Den shortsen han hadde på seg var skikkelig uhhh....  

Var det like ille når Linni var der også eller ble det med urenslighet og kaos først et tema når Signy kom.

Anonymkode: 2098d...133

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (1 time siden):

Han trakk seg pga smerter i leddene!

Den så jeg virkelig ikke komme 😮 Så synd da :(   Vet ikke hvem av Signy og Espen jeg ønsker at skal komme inn igjen, men mtp motivasjonen til Signy, tror jeg også hun kommer til å trekke seg og så seiler Espen inn på farmen igjen.

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...