Gå til innhold

Torpet kjendis 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet
WhiteSwan skrev (3 timer siden):

Veldig gøy med de to nye som kommer inn 😊 de er jo begge morsomme.

De skal ikke inn på Torpet med det første, de skal inn på Farmen. Tror dog den av dem som ikke blir tatt inn som deltaker på Farmen får komme til Torpet. 

Anonymkode: b30a9...ee0

• Liker 6
Skrevet

Jeg trodde faktisk mira var ok, men etter espen kom inn er jeg rett og slett skremt. Hva er det egentlig som skjer? :s

Anonymkode: cec0c...e14

• Liker 6
Skrevet

Hmm, altså jeg holdt også på å dævve av svanefjærepisoden til Mira, og hun blir veldig ensporet når hun har bestemt seg for noe.

men inntrykket mitt av Et er elendig fra Farmen, og det er tydelig at han både var kompis med Svein og at han er blitt fortalt hvor vanskelig de andre synes Mira er. 

utrolig skuffet over at vi ikke fikk se bryggekrangelen! Jeg er ikke sikker på at et var heelt uskyldig der han heller🙄

Anonymkode: 10269...dfe

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm, altså jeg holdt også på å dævve av svanefjærepisoden til Mira, og hun blir veldig ensporet når hun har bestemt seg for noe.

men inntrykket mitt av Et er elendig fra Farmen, og det er tydelig at han både var kompis med Svein og at han er blitt fortalt hvor vanskelig de andre synes Mira er. 

utrolig skuffet over at vi ikke fikk se bryggekrangelen! Jeg er ikke sikker på at et var heelt uskyldig der han heller🙄

Anonymkode: 10269...dfe

Helt enig. Har reagert veldig på linni og svein, synes de virker utrolig slitsomme og late rett og slett.. så synes nå mira i alle fall var mer passende sånn sett.. men nå forstår jeg faktisk ingenting. Synes også de var veldig klikkete mot henne, og hadde også mislikt alt det der "la oss snakke om det" styret som de kommer med hele tiden

Anonymkode: cec0c...e14

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror nesten ikke jeg hadde turt å være der inne sammen med henne 🙈 Vet ikke om jeg hadde turt å sovne med henne i naborommet :P 

Anonymkode: 11e5d...104

Sto i se og hør at de innimellom hadde låst døren når de sov. 

Anonymkode: 2e640...723

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Sto i se og hør at de innimellom hadde låst døren når de sov. 

Anonymkode: 2e640...723

Ja, da sier det litt, ass 🙈 Herregud

Anonymkode: 11e5d...104

• Liker 5
Skrevet

Vi får vel koste på oss et lite gjensyn med Erlend Elias vs Mira Craig. Veldig synd at ikke EE også er med på Torpet, det hadde vært fantastisk underholdning! 

Anonymkode: b30a9...ee0

• Liker 15
Skrevet

Jeg lurer på om det må ha skjedd noe mellom Mira og produksjonen her. Er det ikke lite saker om denne "stillbilde-krangelen" i media? VG, TV2 og andre nyhetsformidlere bruker å klaske til med hovedsaker dersom det blir krangel i en sånn kjendisreality. 

Har Mira krevd at dette ikke omtales/vises?

Har produksjonen tatt affære på Miras vegne? 

Anonymkode: 86c91...2a0

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om det må ha skjedd noe mellom Mira og produksjonen her. Er det ikke lite saker om denne "stillbilde-krangelen" i media? VG, TV2 og andre nyhetsformidlere bruker å klaske til med hovedsaker dersom det blir krangel i en sånn kjendisreality. 

Jeg tror nok produksjonen har tatt affære. Jeg reagerte også veldig på den krangelen som visstnok hadde vært den natten hvor Linni og de sa Mira hadde gråt og skreket når hun skjønte hun skulle i kamp mot John Arne. Det er da en fullstendig overreaksjon. Jeg har gode venner som kjenner henne godt og dessverre orker mange av dem ikke lenger å ha kontakt med henne. Flere av dem har sagt at hun fremstår ustabil og mistenker en personlighetsforstyrrelse. På privaten, som på Tv, er det mye konflikter, raseri og voldsomme utbrudd og det er aldri hennes feil. 

Anonymkode: 2678e...ee6

• Liker 15
Skrevet

Synes Torpet er litt gøy å følge med på. Men hver episode varer jo så kort. Skulle gjerne ønsket at hver episode varte noen minutter til. Vil tro at det må være mye som er klippet og redigert når de ikke varer lenger enn ca 15 min. Men likevel... Mira er slitsom. 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan se slik ut i fra artikkelen på Dagbladet. 

• Liker 4
Skrevet

Hun gikk jo ut for noen år siden og sa at negative tanker var årsaken til kreft. Sier litt. Hun burde jo bli beskyttet mot seg selv og ikke vært på tv. 

Anonymkode: 16620...af3

• Liker 16
Skrevet

Som oftest er det motsatt...

"Dagbladet har også vært i kontakt med John Arne Riise, som entret «Torpet» da gnisningene sto på som verst. Han beskriver scenene som utspant seg som «et ufattelig drama», og mener situasjonen var verre enn det ser ut på tv."

Anonymkode: da684...c57

• Liker 19
Skrevet

Jeg hadde elska å være der med Linni og Svein! Bare kose med dyrene dagen lang😍 Mira jobber jo på og lager det som ser ut som god mat, men herre Jesus gud. Hun er så sinnsykt drama, også er det Linni og Svein som er dramatiske og lager kaos. Ja, Linni blir lei henne, men det hadde jeg gjort lenge før.

Anonymkode: d20f8...ee8

• Liker 8
Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde elska å være der med Linni og Svein! Bare kose med dyrene dagen lang😍 Mira jobber jo på og lager det som ser ut som god mat, men herre Jesus gud. Hun er så sinnsykt drama, også er det Linni og Svein som er dramatiske og lager kaos. Ja, Linni blir lei henne, men det hadde jeg gjort lenge før.

Linni tør ihvertfall å svare henne tilbake. Svein tør ikke. Skjønner egentlig hvorfor. 

Skrevet

Mira ❤️ Jeg syntes skikkelig synd på henne, for hun er jo egentlig en helt fantastisk dame. Husker når vi var små, så var hun programleder i «Midt i smørøyet» for dere som er «gamle» nok til å huske det programmet. Hun har alltid vært et skikkelig stabeist, men også sykt talentfull. Også så forbanna vakker. 

Hun var skrekkelig god på networking back in the days og husker hun endte opp på plate med Snoop Dogg og ble venner med Pharrell Williams back in the days( og var sammen med et par godt kjente amerikanske rappere haha). Tror hun kunne kommet mye lenger sånn musikalsk sett, hadde det ikke vært for at hun ødelegger alle mulighetene hun har fått, som andre (som Astrid S) hadde dødd for. 

Hun passer nok bedre inn i USA enn i Norge med personligheten hennes, og jeg syntes det er døvt at hun selv ødela sin egen karriere ved å være så sinnsykt sta og lite samarbeidsvillig. Hun har vel havna i trøbbel med ca ALLE hun har samarbeidet med, om det er fotograf (Per Heimly) eller produsenter eller plateselskaper..  men å si at hun er psykopat er skremmende, håper moderatorer kan fjerne sånt asap. Tror neppe de som kommer med slike påstander vet noe om hva en psykopat er in real life. 

Anonymkode: c095d...423

• Liker 10
Skrevet
Paranøtt skrev (18 minutter siden):

Linni tør ihvertfall å svare henne tilbake. Svein tør ikke. Skjønner egentlig hvorfor. 

Svein er vel bare veldig rolig, avbalansert og diplomatisk kanskje da. Han vet at å si ifra gir enda mer drama og offer-mentalitet fra Mira og da biter han det heller i seg🤷🏼‍♀️ 

• Liker 10
Skrevet

Aldri ledd så godt av torpet som denne sesongen her. Mira er jo helt på bærtur, krangler og lager drama av alt. Virker nesten som det er avtalt med produksjonen at hun skal lage drama.. men det er jo ille det også, hun tyner seg jo helt ut. 
hadde aldri klart å være venninne med ei slik dame 

Anonymkode: 92007...232

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...