Gå til innhold

Torpet kjendis 2021

Anbefalte innlegg

Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svein er vel bare veldig rolig, avbalansert og diplomatisk kanskje da. Han vet at å si ifra gir enda mer drama og offer-mentalitet fra Mira og da biter han det heller i seg🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: d20f8...ee8

Han har nok gitt det opp. Han prøvde jo å si ifra litt i starten, men nå virker han nesten redd henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften på torpet episoden som kommer ut i måra kl 03.00:

Fryd og gammen på torpet, men så skjer det noe som endrer det eller et eller annet. Husker ikke nøyaktig 

Da tolkes det vel som at Mira trakk seg 🙄

Anonymkode: 46048...703

Gjest EndaEnGang
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Overskriften på torpet episoden som kommer ut i måra kl 03.00:

Fryd og gammen på torpet, men så skjer det noe som endrer det eller et eller annet. Husker ikke nøyaktig 

Da tolkes det vel som at Mira trakk seg 🙄

Anonymkode: 46048...703

Haha, det har vel egentlig ikke vært "fryd og gammen" på torpet siden dag 2? :ler: 

Skrevet

Jeg er ca samme alder som Mira og husker jeg var på konsert på Rockefeller da jeg var ung. Kan det ha vært med Craig David? 

Husker at jeg ikke visste hvem Mira var da, men la veldig godt merke til henne der hun sto helt borte ved scenen og sang og danset. Hun hadde virkelig en enorm utstråling og selv om Rockefeller var fullt var det umulig å ikke se på henne.

Tror virkelig hun kunne blitt en stor stjerne, men hun virker for ubalansert til å fungere på Torper eller Farmen. 

Anonymkode: 59e73...193

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror virkelig hun kunne blitt en stor stjerne, men hun virker for ubalansert til å fungere på Torper eller Farmen. 

Jeg tror nok hun er for ustabil og ubalansert til å være med i de fleste program. Se for dere henne i "Skal vi danse" Tror ikke hun hadde fungert der heller. Hun hadde nok tatt over hele regien fra dansepartneren sin. Å tenk for et drama om hun måtte ut i duell. Hun hadde sikkert klikka på dommerne også :rodme:

Anonymkode: 4dad3...78d

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tror nok hun er for ustabil og ubalansert til å være med i de fleste program. Se for dere henne i "Skal vi danse" Tror ikke hun hadde fungert der heller. Hun hadde nok tatt over hele regien fra dansepartneren sin. Å tenk for et drama om hun måtte ut i duell. Hun hadde sikkert klikka på dommerne også :rodme:

Haha, det har du nok rett i😅

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mira ❤️ Jeg syntes skikkelig synd på henne, for hun er jo egentlig en helt fantastisk dame. Husker når vi var små, så var hun programleder i «Midt i smørøyet» for dere som er «gamle» nok til å huske det programmet. Hun har alltid vært et skikkelig stabeist, men også sykt talentfull. Også så forbanna vakker. 

Hun var skrekkelig god på networking back in the days og husker hun endte opp på plate med Snoop Dogg og ble venner med Pharrell Williams back in the days( og var sammen med et par godt kjente amerikanske rappere haha). Tror hun kunne kommet mye lenger sånn musikalsk sett, hadde det ikke vært for at hun ødelegger alle mulighetene hun har fått, som andre (som Astrid S) hadde dødd for. 

Hun passer nok bedre inn i USA enn i Norge med personligheten hennes, og jeg syntes det er døvt at hun selv ødela sin egen karriere ved å være så sinnsykt sta og lite samarbeidsvillig. Hun har vel havna i trøbbel med ca ALLE hun har samarbeidet med, om det er fotograf (Per Heimly) eller produsenter eller plateselskaper..  men å si at hun er psykopat er skremmende, håper moderatorer kan fjerne sånt asap. Tror neppe de som kommer med slike påstander vet noe om hva en psykopat er in real life. 

Anonymkode: c095d...423

Husker det var hun som skrev sangen som Maria Haukaas Storeng kom på 5.plass i Grand Prix i. «Hold on be strong». Mener det sto Mira skrev den som 15-åring. Jeg tenker hun har et stort talent, har alltid likt sangene og sangstemmen hennes. Har skjønt det slik at hun har villet hatt full kontroll av alt- klær, musikkvideoer,bilder osv. Greit nok- det har jo imponert meg, men forstår jo nå at den kontroll trangen har nok gått utover en del ting. Ser jo det nå i sammenheng med oppførselen nå vist på farmen kjendis/Torpet. Ikke så sjarmerende det nei. 

• Liker 7
Skrevet

Mira er jo strålende vakker da, det skal hun ha. Synd når det blir sånn

Anonymkode: cec0c...e14

• Liker 10
Skrevet (endret)

Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira.

Endret av Lawyam
Skrevet
Lawyam skrev (1 time siden):

Enig i det.  De går bare rundt og maser om de dyra. Synes det virker som en ok arbeidsfordeling at de tar dyra og hun lager mat, så burde de være mye mer effektive når det kommer til de øvrige oppgavene. Det tar ikke så mye tid, det er strengt tatt få dyr de har ansvar for. 

Anonymkode: cec0c...e14

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke en ærlig sak å ikke ønske krangler foran kamera?

Skrevet
Lawyam skrev (2 timer siden):

Litt rart at det "alltid" er drama rundt Mira da, som når hun var på Farmen Kjendis f.eks. 

• Liker 20
Skrevet

Har du sett noe av serien du egentlig?

Anonymkode: de6a4...cf5

• Liker 23
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

• Liker 16
Skrevet

Linni: «kua er så urolig! Hun har....kan jeg kalle det byller?» *er flått*😂😂

ja, jeg er langt bak😇

Anonymkode: d20f8...ee8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sett noe av serien du egentlig?

Ja, jeg er helt enig i at Mira er 'too much' og er nesten i sjokk over bulldozer-oppførselen - 'Rumba med Gunn' spiller i hodet mitt hele tiden pga henne, men de andre 2 er litt for opptatt med å ta ting opp med henne mens kamera ruller til at jeg får respekt. Hvis de ikke har annet å levere enn å klage på Mira, melke noen kuer og å smykke seg med kaffekoppen hver gang de vises i serien, både når de står, sitter og går, og fortelle oss hvor viktig det er å ta seg av dyrene de neste episodene også kommer og løper etter Mira når hun ikke VIL krangle foran kamera, men SKAL ha frem sine anklager syns jeg det er på sin plass å dra dem alle under en kam. 

Skrevet
Lawyam skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg er helt enig i at Mira er 'too much' og er nesten i sjokk over bulldozer-oppførselen - 'Rumba med Gunn' spiller i hodet mitt hele tiden pga henne, men de andre 2 er litt for opptatt med å ta ting opp med henne mens kamera ruller til at jeg får respekt. Hvis de ikke har annet å levere enn å klage på Mira, melke noen kuer og å smykke seg med kaffekoppen hver gang de vises i serien, både når de står, sitter og går, og fortelle oss hvor viktig det er å ta seg av dyrene de neste episodene også kommer og løper etter Mira når hun ikke VIL krangle foran kamera, men SKAL ha frem sine anklager syns jeg det er på sin plass å dra dem alle under en kam. 

Dette var mye usammenhengende vås. Har lest det mange ganger nå og sliter virkelig med å forstå hva du prøver å formidle her.

Dette er fakta: Det er fire personer der, og en av dem klikker mentalt på alle i tur og orden. 

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var mye usammenhengende vås. Har lest det mange ganger nå og sliter virkelig med å forstå hva du prøver å formidle her.

Dette er fakta: Det er fire personer der, og en av dem klikker mentalt på alle i tur og orden. 

Javel -  JEG ser mange 'klikkere'.

Skrevet
Lawyam skrev (4 minutter siden):

Javel -  JEG ser mange 'klikkere'.

Det er du åpenbart alene om.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...