Gjest Maxwell Skrevet 27. januar 2021 #141 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svein er vel bare veldig rolig, avbalansert og diplomatisk kanskje da. Han vet at å si ifra gir enda mer drama og offer-mentalitet fra Mira og da biter han det heller i seg🤷🏼♀️ Anonymkode: d20f8...ee8 Han har nok gitt det opp. Han prøvde jo å si ifra litt i starten, men nå virker han nesten redd henne.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #142 Skrevet 27. januar 2021 Overskriften på torpet episoden som kommer ut i måra kl 03.00: Fryd og gammen på torpet, men så skjer det noe som endrer det eller et eller annet. Husker ikke nøyaktig Da tolkes det vel som at Mira trakk seg 🙄 Anonymkode: 46048...703
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. januar 2021 #143 Skrevet 27. januar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Overskriften på torpet episoden som kommer ut i måra kl 03.00: Fryd og gammen på torpet, men så skjer det noe som endrer det eller et eller annet. Husker ikke nøyaktig Da tolkes det vel som at Mira trakk seg 🙄 Anonymkode: 46048...703 Haha, det har vel egentlig ikke vært "fryd og gammen" på torpet siden dag 2?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #144 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er ca samme alder som Mira og husker jeg var på konsert på Rockefeller da jeg var ung. Kan det ha vært med Craig David? Husker at jeg ikke visste hvem Mira var da, men la veldig godt merke til henne der hun sto helt borte ved scenen og sang og danset. Hun hadde virkelig en enorm utstråling og selv om Rockefeller var fullt var det umulig å ikke se på henne. Tror virkelig hun kunne blitt en stor stjerne, men hun virker for ubalansert til å fungere på Torper eller Farmen. Anonymkode: 59e73...193 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #145 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror virkelig hun kunne blitt en stor stjerne, men hun virker for ubalansert til å fungere på Torper eller Farmen. Anonymkode: 59e73...193 Jeg tror nok hun er for ustabil og ubalansert til å være med i de fleste program. Se for dere henne i "Skal vi danse" Tror ikke hun hadde fungert der heller. Hun hadde nok tatt over hele regien fra dansepartneren sin. Å tenk for et drama om hun måtte ut i duell. Hun hadde sikkert klikka på dommerne også Anonymkode: 4dad3...78d 17
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #146 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg tror nok hun er for ustabil og ubalansert til å være med i de fleste program. Se for dere henne i "Skal vi danse" Tror ikke hun hadde fungert der heller. Hun hadde nok tatt over hele regien fra dansepartneren sin. Å tenk for et drama om hun måtte ut i duell. Hun hadde sikkert klikka på dommerne også Anonymkode: 4dad3...78d Haha, det har du nok rett i😅 Anonymkode: 59e73...193 5
Zenhouse Skrevet 27. januar 2021 #147 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mira ❤️ Jeg syntes skikkelig synd på henne, for hun er jo egentlig en helt fantastisk dame. Husker når vi var små, så var hun programleder i «Midt i smørøyet» for dere som er «gamle» nok til å huske det programmet. Hun har alltid vært et skikkelig stabeist, men også sykt talentfull. Også så forbanna vakker. Hun var skrekkelig god på networking back in the days og husker hun endte opp på plate med Snoop Dogg og ble venner med Pharrell Williams back in the days( og var sammen med et par godt kjente amerikanske rappere haha). Tror hun kunne kommet mye lenger sånn musikalsk sett, hadde det ikke vært for at hun ødelegger alle mulighetene hun har fått, som andre (som Astrid S) hadde dødd for. Hun passer nok bedre inn i USA enn i Norge med personligheten hennes, og jeg syntes det er døvt at hun selv ødela sin egen karriere ved å være så sinnsykt sta og lite samarbeidsvillig. Hun har vel havna i trøbbel med ca ALLE hun har samarbeidet med, om det er fotograf (Per Heimly) eller produsenter eller plateselskaper.. men å si at hun er psykopat er skremmende, håper moderatorer kan fjerne sånt asap. Tror neppe de som kommer med slike påstander vet noe om hva en psykopat er in real life. Anonymkode: c095d...423 Husker det var hun som skrev sangen som Maria Haukaas Storeng kom på 5.plass i Grand Prix i. «Hold on be strong». Mener det sto Mira skrev den som 15-åring. Jeg tenker hun har et stort talent, har alltid likt sangene og sangstemmen hennes. Har skjønt det slik at hun har villet hatt full kontroll av alt- klær, musikkvideoer,bilder osv. Greit nok- det har jo imponert meg, men forstår jo nå at den kontroll trangen har nok gått utover en del ting. Ser jo det nå i sammenheng med oppførselen nå vist på farmen kjendis/Torpet. Ikke så sjarmerende det nei. 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #148 Skrevet 27. januar 2021 Mira er jo strålende vakker da, det skal hun ha. Synd når det blir sånn Anonymkode: cec0c...e14 10
Gjest Lawyam Skrevet 27. januar 2021 #149 Skrevet 27. januar 2021 (endret) Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira. Endret 27. januar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #150 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (1 time siden): Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira. Enig i det. De går bare rundt og maser om de dyra. Synes det virker som en ok arbeidsfordeling at de tar dyra og hun lager mat, så burde de være mye mer effektive når det kommer til de øvrige oppgavene. Det tar ikke så mye tid, det er strengt tatt få dyr de har ansvar for. Anonymkode: cec0c...e14 6
Gjest Lawyam Skrevet 27. januar 2021 #151 Skrevet 27. januar 2021 Er det ikke en ærlig sak å ikke ønske krangler foran kamera?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #152 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (2 timer siden): Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira. Litt rart at det "alltid" er drama rundt Mira da, som når hun var på Farmen Kjendis f.eks. Anonymkode: 4dad3...78d 20
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #153 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (2 timer siden): Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira. Har du sett noe av serien du egentlig? Anonymkode: de6a4...cf5 23
Fysikeren Skrevet 27. januar 2021 #154 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (2 timer siden): Føler de alle er medvirkende til dramaet, blir for enkelt å skylde alt på Mira. Dummeste jeg har hørt. 16
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #155 Skrevet 27. januar 2021 Linni: «kua er så urolig! Hun har....kan jeg kalle det byller?» *er flått*😂😂 ja, jeg er langt bak😇 Anonymkode: d20f8...ee8 3
Gjest Lawyam Skrevet 27. januar 2021 #156 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du sett noe av serien du egentlig? Anonymkode: de6a4...cf5 Ja, jeg er helt enig i at Mira er 'too much' og er nesten i sjokk over bulldozer-oppførselen - 'Rumba med Gunn' spiller i hodet mitt hele tiden pga henne, men de andre 2 er litt for opptatt med å ta ting opp med henne mens kamera ruller til at jeg får respekt. Hvis de ikke har annet å levere enn å klage på Mira, melke noen kuer og å smykke seg med kaffekoppen hver gang de vises i serien, både når de står, sitter og går, og fortelle oss hvor viktig det er å ta seg av dyrene de neste episodene også kommer og løper etter Mira når hun ikke VIL krangle foran kamera, men SKAL ha frem sine anklager syns jeg det er på sin plass å dra dem alle under en kam.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #157 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (15 minutter siden): Ja, jeg er helt enig i at Mira er 'too much' og er nesten i sjokk over bulldozer-oppførselen - 'Rumba med Gunn' spiller i hodet mitt hele tiden pga henne, men de andre 2 er litt for opptatt med å ta ting opp med henne mens kamera ruller til at jeg får respekt. Hvis de ikke har annet å levere enn å klage på Mira, melke noen kuer og å smykke seg med kaffekoppen hver gang de vises i serien, både når de står, sitter og går, og fortelle oss hvor viktig det er å ta seg av dyrene de neste episodene også kommer og løper etter Mira når hun ikke VIL krangle foran kamera, men SKAL ha frem sine anklager syns jeg det er på sin plass å dra dem alle under en kam. Dette var mye usammenhengende vås. Har lest det mange ganger nå og sliter virkelig med å forstå hva du prøver å formidle her. Dette er fakta: Det er fire personer der, og en av dem klikker mentalt på alle i tur og orden. Anonymkode: de6a4...cf5 21
Gjest Lawyam Skrevet 27. januar 2021 #158 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette var mye usammenhengende vås. Har lest det mange ganger nå og sliter virkelig med å forstå hva du prøver å formidle her. Dette er fakta: Det er fire personer der, og en av dem klikker mentalt på alle i tur og orden. Anonymkode: de6a4...cf5 Javel - JEG ser mange 'klikkere'.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #159 Skrevet 27. januar 2021 Lawyam skrev (4 minutter siden): Javel - JEG ser mange 'klikkere'. Det er du åpenbart alene om. Anonymkode: de6a4...cf5 10
Zenhouse Skrevet 27. januar 2021 #160 Skrevet 27. januar 2021 (endret) https://youtu.be/D1Jx6KkKrUQhttps://youtu.be/ ser det er flere som ikke husker musikken til Mira. Her er de to jeg likte best. Endret 27. januar 2021 av Zenhouse 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå