Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må være kjipt å ikke takle positive mennesker. Høres litt trist ut da.

Får håpe Astrid blir skikkelig grinete for din del da, siden du ikke takler positive mennesker ;) 

Anonymkode: 881a2...09f

Ja, selvfølgelig så var det akkurat det jeg sa... Han er for energisk og høyt oppe, det blir for meg bare slitsomt og påtatt... Det betyr ikke at jeg ikke takler positive mennesker, Astrid er en type med akkurat passe positiv energi uten å slite ut de rundt seg med den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iselin (?) og den totalt malplasserte kommentaren om klitoris var skikkelig kleint. Jeg skjønner godt at komikeren reagerte på det.

Anonymkode: 38218...a7e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på mannfolka der inne som må sitte å høre på klitoris-snakk og mensen og what not i mange uker. 😜 Skjønner godt han ble lei, og kom med den kommentaren om at "dette blir fint å se på TV sammen med familien". Jeg er ikke imot å være åpen om sånne ting, bare fint at man snakker om alle disse tingene som hun Iselin vil snakke om, men ikke på 71 grader nord?? Og det må jo gå an å finne andre ting å prate om innimellom også...

Vår har en kjempefin personlighet i alt hun gjør, og ser ut til at hun er godt trent og rustet for en sånn her opplevelse. Alltid et positivt pust!

 

Anonymkode: 5939b...e35

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke programmet en variasjon av mesterenes mester, det er et program hvor deltakere skal komme seg fra et sted til et annet med de utfordringer det innebærer. Hvem har sagt at det bare er topptrente og uredde mennesker som skal eller bør delta? Er det ikke det som er konseptet; å se hvor langt den enkelte kan strekke seg. Isabel har akkurat samme rett til å si ja til deltakelse i et slikt program som andre. Å finne ut hva hun mestrer og se om hun klarer å komme utav komfortsonen sin. Om noen ikke er vant å gå slike turer, skal de da sitte hjemme og flinke folk skal ikke ha sinker med seg på tur. Det handler om lagånd, samarbeid osv.

Jeg tør nesten ikke se på skjermen når jeg ser høydene, hadde aldri meldt meg på, men de som gjør det og prøver synes jeg er tøffe. De som klager over at noen ikke er i samme form som de er de som burde ha holdt seg hjemme, spør du meg.

Jeg gremmes når jeg tenker på hvordan Aylar ble behandlet. I fjor var de utrolig greie med Melina, litt for greie kanskje, men... Isabel ble hvertfall behandlet med respekt av de i år, hun var ikke trent, men prøvde. Nå er hun inne igjen, og dama er seig og gjør sitt beste. Jeg er stolt, hun har grunn til å være stolt, og jeg er enda stoltere av resten som viser respekt selv om hun er en av 'sinkerne'. Hun skal være med på tur, liksom man tar minstemann med på tur, de legger turene opp etter hvem som er med. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle blitt med på noe sånt ville jeg definitivt vært på lag med Astrid og Fay. Akkurat passe positive, kule damer som står på! 

Anonymkode: 573e7...550

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor altså..skikkelig snøflak. «Ingen som høøører meg» 😅

spennende episode da! Ser for meg at Vår er en sånn som støtter og backer helt til hun plutselig biter.

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Victor altså..skikkelig snøflak. «Ingen som høøører meg» 😅

spennende episode da! Ser for meg at Vår er en sånn som støtter og backer helt til hun plutselig biter.

Anonymkode: b9410...cd1

Snøflak, haha - likte uttrykket.

Ja, venter også på litt ' sudden småglefsing' fra Vår. Fine folk alle da, Per er morsom og Isabel har klart å imponere meg hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):

Snøflak, haha - likte uttrykket.

Ja, venter også på litt ' sudden småglefsing' fra Vår. Fine folk alle da, Per er morsom og Isabel har klart å imponere meg hvertfall.

Isabel har vært flink så langt. Er interessant å se på hvordan høydeskrekk kan utarte seg. Skjønner den ikke, så er nyttig å se det i praksis 👍🏼
Neste episode blir spennende.

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var bra gjort av Victor å si i fra. For jeg kan se det for meg hvordan Iselin bare brauter seg gjennom med sine kommentarer og snakk...

Anonymkode: 4ef1f...2f2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Synes også det var bra han sa fra.  Viktor  altså .Og han sa fra på en bra måte.  I stedet for å la det irriterer  og bli gretten eller lei seg. Fikk han sagt   det han ville de andre tok det til seg. Problemet  løst bedre gruppe.    Dette er sånn  du fikser sånne ting. Han er stor blandt unge . Og  derfor bra at visser at det er ok å sifra på bra måte. 

Endret av Frosendiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 18.1.2021 den 16.14):

Kun deler av innlegget er sitert:  

Jeg gremmes når jeg tenker på hvordan Aylar ble behandlet. I fjor var de utrolig greie med Melina, litt for greie kanskje, men... Isabel ble hvertfall behandlet med respekt av de i år, hun var ikke trent, men prøvde. Nå er hun inne igjen, og dama er seig og gjør sitt beste. Jeg er stolt, hun har grunn til å være stolt, og jeg er enda stoltere av resten som viser respekt selv om hun er en av 'sinkerne'. Hun skal være med på tur, liksom man tar minstemann med på tur, de legger turene opp etter hvem som er med. 

Ja, herregud! Jeg var skikkelig imponert over mye av det hun gjorde, hadde ikke trodd hun var så tøff 😊 Er så lenge siden så jeg husker ikke hvem hun var på lag med, men jeg reagerte veldig på oppførselen deres. (Når man konkurrerer som et lag burde det jo være i alles interesse å hjelpe den som i den enkelte utfordring er det svakeste ledd).

Jeg synes det er noe av sjarmen med programmet at deltagerne er på forskjellig nivå, og morsomt å se utviklingen som ofte skjer etter hvert hos de minst turvante. 71 grader nord har i alle år vært et av mine favorittprogram.

Anonymkode: 45dd1...01b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«En sames hjerte blir aldri varmt overfor en nordmann» 😂 

Litt morsomt, men dessverre sant. Fikk skikkelig aha-opplevelse. Uansett hva man sier og gjør, så forventer man liksom alltid en «morsom» samevits eller direkte rasistiske kommentarer. 
 

Skikkelig forventet at Isabel dro. Denne sesongen er SÅ kjedelig hittil.

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

«En sames hjerte blir aldri varmt overfor en nordmann» 😂 

Litt morsomt, men dessverre sant. Fikk skikkelig aha-opplevelse. Uansett hva man sier og gjør, så forventer man liksom alltid en «morsom» samevits eller direkte rasistiske kommentarer. 
 

Skikkelig forventet at Isabel dro. Denne sesongen er SÅ kjedelig hittil.

Anonymkode: b9410...cd1

Jeg er enig, den er ganske så tam i forhold til tidligere sesonger. Håper det tar seg opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva

Ikke skjokk  at hun ga seg.  Ventet på den . Per er flink men jeg er redd de andre kommer til å bli lei av å måtte ta hensyn  og hjelpe han hele tiden .  Fay er søt og snill og har null konkurranse instinkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en råtten måte Isabell trakk seg på da! Kunne iallefall fullført etappen så laget hennes ikke ble straffet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et usedvanlig dumt spørsmål dette her, men det får bare gå 😅 I etappen så har de på seg det jeg regner med er våtdrakt og badehette. Spørsmålet er hvilken hensikt badehetta har når de bader i sjøen? :P Jeg husker begrunnelsen da vi måtte bruke det under svømminga på barneskolen, at det var pga hår ikke skulle tette slukene og filtrene, pluss at det skulle beskytte håret mot kloren i vannet. Begge disse faktorene er jo borte når de bades ute, og våt i håret blir man jo okke som, så kan jo neppe være det heller? 😅  Fy fader, husker de jævla gummibadehettene som man brukte en evighet på å få på, fordi håret skapte enda mer friksjon! Vondt var det også 😂

Men ja, jeg sa at det var et dumt spørsmål 🙈

Anonymkode: a02d9...919

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikkert et usedvanlig dumt spørsmål dette her, men det får bare gå 😅 I etappen så har de på seg det jeg regner med er våtdrakt og badehette. Spørsmålet er hvilken hensikt badehetta har når de bader i sjøen? :P Jeg husker begrunnelsen da vi måtte bruke det under svømminga på barneskolen, at det var pga hår ikke skulle tette slukene og filtrene, pluss at det skulle beskytte håret mot kloren i vannet. Begge disse faktorene er jo borte når de bades ute, og våt i håret blir man jo okke som, så kan jo neppe være det heller? 😅  Fy fader, husker de jævla gummibadehettene som man brukte en evighet på å få på, fordi håret skapte enda mer friksjon! Vondt var det også 😂

Men ja, jeg sa at det var et dumt spørsmål 🙈

Anonymkode: a02d9...919

Det er jo sånne badehette som holder helt tett- så da slipper man jo vårt hår da. Å bli gående ute med vått hår lenge-sånn som de må er jo ganske kaldt. 
Eller kanskje det er av en «Jålete» grunn. Langt hår blir flokete og bustete av å bade k sjøvann. Og de har dårlig tilgang på dusj, shampo og hårbørste.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (8 timer siden):

For en råtten måte Isabell trakk seg på da! Kunne iallefall fullført etappen så laget hennes ikke ble straffet. 

De sa vel noe om at hun ikke kunne svømme og da hadde det vel blitt vanskelig å bli med videre uansett.  

Anonymkode: 9290e...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sa vel noe om at hun ikke kunne svømme og da hadde det vel blitt vanskelig å bli med videre uansett.  

Anonymkode: 9290e...ec8

Ja, men det var jo ikke på den etappen. Laget hennes vant jo egentlig, men seieren ble annullert fordi de ikke kom fulltallig til mål. Isabell trakk seg på siste etappe, rett før mål. Da hadde hun sittet i ro hele tidens, mens de andre hadde slitt seg gjennom mye. Syns godt hun kunne presset seg de siste kilometerne for laget sin del. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...