Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Jeg henger ikke helt med mtp sendeskjema. Kom det ikke episode på torsdag? Kommer det en ny i kveld? Har nettopp sett episode 7, men lurer på om det var denne som kom på torsdag? 😂

 

Episode 7 er dagens episode som sendes på tv. Discovery + ligger en episode foran, nr 8 ble lagt ut i stad (sendes på tv på torsdag 4/2)

Endret av Tulla25j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker ikke klaginga hans. Sånn som når han insisterte på å ha med sup brett fordi han var redd for vann, men andre måtte bære det, og det var svintungt. Så gikk han og klaget liksom, for en dust.

Anonymkode: c343b...ad6

Og tok null selvkritikk for at han hadde klaga, eller forstod at Adrian ble litt irritert. Per satt og baksnakka han til kamera, og sa at han ikke orka å høre på "fjaset hans ". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Astrid er ganske nebbete og irritabel. Altså jeg kan jo forstå det siden hun er konkurransemenneske og over snittet godt trent, men synes hun blir litt ufin. Laget er jo ikke sterkere enn det svakeste leddet uansett, og det er jo ikke akkurat bare topptrente folk der.

Anonymkode: 155e8...2fb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg synes Astrid er ganske nebbete og irritabel. Altså jeg kan jo forstå det siden hun er konkurransemenneske og over snittet godt trent, men synes hun blir litt ufin. Laget er jo ikke sterkere enn det svakeste leddet uansett, og det er jo ikke akkurat bare topptrente folk der.

Anonymkode: 155e8...2fb

Har vi sett samme program?? Er det en so beholder roen, samtidig som hun får med seg resten til å yte det lille ekstra, er det vel Astrid....her har jeg gått glipp av noe skjønner jeg.

Anonymkode: d3d46...3a3

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 5.09):

Sikkert et usedvanlig dumt spørsmål dette her, men det får bare gå 😅 I etappen så har de på seg det jeg regner med er våtdrakt og badehette. Spørsmålet er hvilken hensikt badehetta har når de bader i sjøen? :P Jeg husker begrunnelsen da vi måtte bruke det under svømminga på barneskolen, at det var pga hår ikke skulle tette slukene og filtrene, pluss at det skulle beskytte håret mot kloren i vannet. Begge disse faktorene er jo borte når de bades ute, og våt i håret blir man jo okke som, så kan jo neppe være det heller? 😅  Fy fader, husker de jævla gummibadehettene som man brukte en evighet på å få på, fordi håret skapte enda mer friksjon! Vondt var det også 😂

Men ja, jeg sa at det var et dumt spørsmål 🙈

Anonymkode: a02d9...919

Vil tro det er for å holde jevn kroppstemperatur. Dette fordi det øker varmetapet via hodet dersom hodet er ubeskyttet. Dersom det blåser vil jo kulden også forsterkes. I tillegg slipper man vann i ørene, og andre basselusker 😜

Endret av Little Diva
Autokorrekt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor irriterer mer og mer. Skriker når han prater, til og med på sync. 

Anonymkode: d3d46...3a3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har vi sett samme program?? Er det en so beholder roen, samtidig som hun får med seg resten til å yte det lille ekstra, er det vel Astrid....her har jeg gått glipp av noe skjønner jeg.

Anonymkode: d3d46...3a3

Synes Astrid er fantastisk, men synes Fay er både flinkere til å beholde roen og få andre til å yte (feks Iselin)

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (9 timer siden):

Gjelder denne tråden TV sendingen eller stream?  Skal det presiseres?

Jeg ser via Discovery+, kan godt presisere i HI - men tenker at det får bli opp til flertallet hva som er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som følte Victor var konstant starstruck av Isabel? 

Anonymkode: 8c979...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bare jeg som følte Victor var konstant starstruck av Isabel? 

Anonymkode: 8c979...3de

De var venner fra før av så de kjenner hverandre.  Så tror det var derfor han ble lei seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (På 2.2.2021 den 15.58):

De var venner fra før av så de kjenner hverandre.  Så tror det var derfor han ble lei seg 

Aha, da var det litt mer forståelig. 

Anonymkode: 8c979...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (På 2.2.2021 den 15.58):

De var venner fra før av så de kjenner hverandre.  Så tror det var derfor han ble lei seg 

Deltok de i samme sesong av «skal vi danse»? 

Anonymkode: cb128...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Deltok de i samme sesong av «skal vi danse»? 

Anonymkode: cb128...1c6

Ja det gjorde de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 2.2.2021 den 15.33):

Jeg ser via Discovery+, kan godt presisere i HI - men tenker at det får bli opp til flertallet hva som er ønskelig.

Ja, greitt å presisere. Om dere ser på streamen så er vel den lagt ut før tvsendingen , så da blir det jo spoiling for oss gammeldagse som ser analog TV 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (1 time siden):

Ja, greitt å presisere. Om dere ser på streamen så er vel den lagt ut før tvsendingen , så da blir det jo spoiling for oss gammeldagse som ser analog TV 😅

Kan godt presisere at den skal følge lineær-tv, det er null stress😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I 2021 er vel lineær litt avleggs? 

Jeg tenker at når episoden er tilgjengelig så er den faktisk tilgjengelig..?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkywinky skrev (10 minutter siden):

I 2021 er vel lineær litt avleggs? 

Jeg tenker at når episoden er tilgjengelig så er den faktisk tilgjengelig..?

Som sagt, jeg streamer. Men har ikke noe problem med å vente til det har gått på tv. Vanskelig avveining dette, diskusjonene blir jo større og større i serie-trådene for hver måned som går, og utviklingen går jo klart mot at streaming tar over.

Men for min del er det det samme, vil bare at alle skal være fornøyde jeg😁 U guys decide!🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger vanlig tv, så dersom det blir etter streaming så får jeg vandre stille ut av tråden. 

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er oppdatert - denne tråden følger sendetider for lineær TV.  Klør man i fingrene så kan man imidlertid bruke spoilerboks :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...