Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg! :popcorn:
Er det noen som vet når sendestart er? Burde vel være rett rundt hjørnet, startet 12. januar i fjor.
 

https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-er-deltakerne-i-71-grader-nord-norges-toffeste-kjendis/s/12-95-3424009895
 

Denne tråden følger sendetid for lineær tv-sending - ingen spoling takk😊

Endret av Matas
La til info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

10. januar. 🙂

Anonymkode: 8c979...3de

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Ligger litt trailere på Facebooken til 71grader nord nå! Det ser ihvertfall ut som en fin og positiv gjeng :):)

Jeg kjenner heller ikke til alle, men her er lista: 

Influenser Isabel Raad

Ex-skiløper Astrid Uhrenholdt Jacobsen

Programleder Vår Staude

Artist Fay Wildhagen

Influenser og sexolog Iselin Guttormsen

Ex-fotballspiller Steffen Iversen

Youtuber Victor Sotberg

Fotograf Per Heimly

Ex On the Beach-deltaker Adrian Sellevoll

Komiker og programleder Henrik Elvestad

 

Adrian, Isabel og Iselin er ganske ukjente fjes og navn for meg, men sikkert mer kjent hos de som er yngre enn meg. 

 

Anonymkode: 573e7...550

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Galdhøpiggen said:

Kjendiser? Kjente igjen 2 av de 😂

Da kan du umulig følge helt med. Jeg lever selv mer eller mindre under en stein, og vet likevel hvem flere enn to av disse er.

Steffen Iversen og Astrid U. Jacobsen er tidligere store sporsstjerner. Henrik Elvestad og Vår Staude har også vært mye på TV-skjermen, altså ikke bare i tulleTV som ex on the beach-greiene. Victor er kanskje ikke kjent for så alt for mange over 20 år, men spør du barna har de fleste fått han med seg, faktisk veldig kjent han og.

Flere av de andre blir man kjent med om man kikker litt i VG. 

Anonymkode: 56de2...0ec

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til dette. Spent på å se om Isabel Raad blir en ny Melina eller om hun takler utfordringene greit. Også veldig spent på Henrik Elvestad, han er en artig type, så jeg er spent på hvor sprek han er.

Og sånn ellers: Hvorfor i alle dager har Adrian Sellevoll blitt så veldig populær å ha med i kjendis-reality? Han har jo både deltatt i Skal vi danse og Farmen kjendis.

Anonymkode: 54e61...6e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg gleder meg til dette. Spent på å se om Isabel Raad blir en ny Melina eller om hun takler utfordringene greit. Også veldig spent på Henrik Elvestad, han er en artig type, så jeg er spent på hvor sprek han er.

Og sånn ellers: Hvorfor i alle dager har Adrian Sellevoll blitt så veldig populær å ha med i kjendis-reality? Han har jo både deltatt i Skal vi danse og Farmen kjendis.

Anonymkode: 54e61...6e0

Spent på de to også! Forventer mye morsom sutring fra både Isabel og Henrik i grunn😁

Godt spørsmål om Adrian, men han er jo en morsom og svimete type, så han har underholdningsverdi synes jeg. Jeg har faktisk ikke sett Ex on the beach, og det tenker jeg er like greit :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen navnene, men klarer ikke å plassere alle. Kjenner best til Per Heimly 😄

 

Vår Staude er nesten på empatisk og intellektuelt nivå med Kari Jaquesson for min del:

https://www.seher.no/kjendis/det-gjorde-litt-vondt-men-heldigvis-har-vi-det-hele-pa-tape/64178135
 

Gleeeeeder meg uansett 😄

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner igjen navnene, men klarer ikke å plassere alle. Kjenner best til Per Heimly 😄

 

Vår Staude er nesten på empatisk og intellektuelt nivå med Kari Jaquesson for min del:

https://www.seher.no/kjendis/det-gjorde-litt-vondt-men-heldigvis-har-vi-det-hele-pa-tape/64178135
 

Gleeeeeder meg uansett 😄

Anonymkode: b9410...cd1

Blir en fryd å se Vår Staude bitche seg fra Lindesnes til Nordkapp!😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (8 timer siden):

Blir en fryd å se Vår Staude bitche seg fra Lindesnes til Nordkapp!😂

Hun ryker nok ut ganske fort uansett :)

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun ryker nok ut ganske fort uansett :)

Anonymkode: b9410...cd1

Tror du? Ser for meg at hun er ganske seig - men blir spennende å se. Snerpete kommentarer kan vi hvertfall være rimelig trygge på at hun leverer!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (35 minutter siden):

Tror du? Ser for meg at hun er ganske seig - men blir spennende å se. Snerpete kommentarer kan vi hvertfall være rimelig trygge på at hun leverer!

Er ganske sikker! 
men kanskje ikke en av de første. Kommer seg kanskje til Trøndelag elns 😄

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (36 minutter siden):

Tror du? Ser for meg at hun er ganske seig - men blir spennende å se. Snerpete kommentarer kan vi hvertfall være rimelig trygge på at hun leverer!

Er nok en av idrettsfolka som vinner.. med mindre de er Jon Almaas 😃

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (15 timer siden):

Kjendiser? Kjente igjen 2 av de 😂

Ååå, jeg er så lei slike svar. Du vet jo ikke alt og hvem alle er. Man kan være kjendis selv om du ikke har hørt om dem. Jeg f.eks har hørt om nesten alle der.

Anonymkode: 192a0...3a1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

Synes alle skal dra frem foretrukne drikkevarer, og gjennom sesongen ta en slurk hver gang Iselin Guttormsen nevner fitte eller kuk... :Knegg:  Aune Sand i kvinneskikkelse :fnise:

Tror Vår kommer på topp 3 :Nikke:

Anonymkode: c1dbd...a50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny sesong i gang! 

Mange deltagere jeg liker. Dette blir gøy!

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som en slitsom gjeng. Men kanskje det bare er jeg som er for sliten i dag.

Anonymkode: 8ba06...854

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Nja de konkurere  nesten om å være mest positive og fargerike da. Og et veldig kraftfullt  språk he he. Men bedre en  vanlige 71 grader nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an være 26 år og ikke vite hva en isbre er .....? Sjokkerende mangel på allmennkunnskap.

Anonymkode: f445a...f51

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...