Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Ellevill skrev (3 minutter siden):

OK, takk! 😊

Bare hyggelig 👍

Anonymkode: 54e61...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk at Vår gjør en overraskende bra figur så langt :P Ikke opplevd den skarpe tungen skjære noen enda 😅 Og Per er jo bare helt amazing! Han overrasker stort! 

Anonymkode: a02d9...919

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Discovery ligger foran det som vises på TV. Det vises bare én ny episode i uken, på søndager. Forrige søndag sendte de imidlertid både episode 1 og 2 rett etter hverandre, men fra nå er det bare én episode i uken + masse repriser da. 

Anonymkode: 54e61...6e0

sendes det ikke to ep i uka da? Torsdager og Søndager?  Syns det sto det i programoversikten! 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (59 minutter siden):

sendes det ikke to ep i uka da? Torsdager og Søndager?  Syns det sto det i programoversikten! 🤔

Var det som ble sagt på tv på søndag. Så regner med at det stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2021 at 5:09 PM, AnonymBruker said:

Fay, er det hun som er kjæresten til hun programlederen i Maskorama? Silje Nordnes eller noe?

Anonymkode: bf065...b51

Ja, vet ikke om de fortsatt er sammen da

On 1/13/2021 at 7:57 PM, Matdronningen said:

Følger igrunn med på 71 grader nord bare fordi jeg har big crush på fay😍

Elsker Fay 😍

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (5 timer siden):

sendes det ikke to ep i uka da? Torsdager og Søndager?  Syns det sto det i programoversikten! 🤔

 

Lady Lovelylocks skrev (4 timer siden):

Var det som ble sagt på tv på søndag. Så regner med at det stemmer.

Det er mulig det stemmer fra og med neste uke, jeg ser nå i tv-guiden at episode 4 vises torsdag neste uke.Denne uka er det i hvert fall bare én ny episode, på søndag. Uka før gikk det to episoder på søndagen. Litt merkelig at de har gjort det slik, for da blir det fort til at man mister seere som ikke har fått med seg de avvikende sendetidene. 

Anonymkode: 54e61...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

 

Det er mulig det stemmer fra og med neste uke, jeg ser nå i tv-guiden at episode 4 vises torsdag neste uke.Denne uka er det i hvert fall bare én ny episode, på søndag. Uka før gikk det to episoder på søndagen. Litt merkelig at de har gjort det slik, for da blir det fort til at man mister seere som ikke har fått med seg de avvikende sendetidene. 

Anonymkode: 54e61...6e0

Det er kun en episode denne uken fordi det ble sendt to forrige søndag. Heretter blir det torsdag og søndag. Det var det som ble sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 17.12):

Fay er enten eller hos folk? Fordi hun er skjelv eller? De andre er vel like mye enten eller som Fay. Snodig kommentar!

Anonymkode: d3d46...3a3

Fordi hun er lesbisk? Hvordan klarer du å komme til den konklusjonen, at jeg mulig er homofob? Har ikke tenkt over at hun er lesbisk, jeg er liberal. Men det er nå en gang sånn at enkelte mennesker treffer deg mer enn andre. Jeg liker Fay (som jeg skrev) og liker folk flest i grunn. Snodig kommentar fra deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (40 minutter siden):

Fordi hun er lesbisk? Hvordan klarer du å komme til den konklusjonen, at jeg mulig er homofob? Har ikke tenkt over at hun er lesbisk, jeg er liberal. Men det er nå en gang sånn at enkelte mennesker treffer deg mer enn andre. Jeg liker Fay (som jeg skrev) og liker folk flest i grunn. Snodig kommentar fra deg. 

Jeg reagerte også på den kommentaren...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (4 timer siden):

Det er kun en episode denne uken fordi det ble sendt to forrige søndag. Heretter blir det torsdag og søndag. Det var det som ble sagt.

Ja, men da har det fortsatt bare blitt sendt tre episoder på to uker, så det er jo litt merkelig. 

Anonymkode: 54e61...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode starter med Isabell som får sammenbrudd på sykkel. Trakk seg visst ikke likevell.

Synes det er patetisk at de andre på laget er nødt til å skryte av henne, og si «så flink du er» for at hun ikke skal gi opp og ødelegge for hele laget.

De andre må motivere henne og snakke til henne som om det var et lite barn, og det høres bare så utrolig drøyt ut når de andre må rose henne og gi henne skryt, når hun har vært alt annet enn flink.

At et voksent menneske ikke kan sykle uten å få sammenbrudd. 

Unnskyld språket men forstår ikke hva i helvete hun gjør på et slikt type program.

Viktor derimot, måten han alltid er positiv og backer laget, håper han når langt, stor favoritt! :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Isabel må skaffe seg en sports-bh. Eller i det hele tatt en bh. 

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror Isabel må skaffe seg en sports-bh. Eller i det hele tatt en bh. 

Anonymkode: fc217...099

😂😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (4 timer siden):

 

Viktor derimot, måten han alltid er positiv og backer laget, håper han når langt, stor favoritt! :) 

Jeg orker ikke å kommentere Barbie - da det alltid er med en slik person i 71, og de bare er der for at vi skal se hvor langt på vidda de er når de deltar. 

Men Viktor - han klarer jeg ikke, altfor høyt oppe og positiv og energisk, jeg takler ikke slike personer. Men jeg begynner å bli skikkelig glad i Astrid!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror Isabel må skaffe seg en sports-bh. Eller i det hele tatt en bh. 

Anonymkode: fc217...099

Gullopptakk for TVNorge som bruker det alt det (ikke) er verdt! 
 

Også sammenlikner hun seg selv med Per! 😳 

 

Astrid vil nå langt! 

Anonymkode: 87669...2e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per imponerer bare mer og mer! 😍For en MANN! 🙌 Jeg hadde ALDRI gått oppe i den fjellveggen der det kun var en liten, smal sti å gå på. Jeg ser for meg at det er rett ned der 🙈 Er det ikke litt rart at de ikke er sikret når de går den trange stien ved siden av fjellveggen og bare holder seg i en vaier?? Eller fremstår det mer skummelt på tv enn hva det faktisk er i virkeligheten? Jeg ser liksom for meg at ett feiltrinn oppe der, så er det good Bye :P  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (13 minutter siden):

Per imponerer bare mer og mer! 😍For en MANN! 🙌 Jeg hadde ALDRI gått oppe i den fjellveggen der det kun var en liten, smal sti å gå på. Jeg ser for meg at det er rett ned der 🙈 Er det ikke litt rart at de ikke er sikret når de går den trange stien ved siden av fjellveggen og bare holder seg i en vaier?? Eller fremstår det mer skummelt på tv enn hva det faktisk er i virkeligheten? Jeg ser liksom for meg at ett feiltrinn oppe der, så er det good Bye :P  

Ja, han imponerer. Elsker han, så fin og sjarmerende. 

Sikkert skumlere i virkeligheten, men jeg svetter nå mens jeg ser på fra sofakroken og kjenner angsten tar tak, så for meg holder det å se på. Ordentlige tøffinger er de. Er du redd og likevel gjennomfører som for eksempel Per da er du tøff altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 time siden):

Jeg orker ikke å kommentere Barbie - da det alltid er med en slik person i 71, og de bare er der for at vi skal se hvor langt på vidda de er når de deltar. 

Men Viktor - han klarer jeg ikke, altfor høyt oppe og positiv og energisk, jeg takler ikke slike personer. Men jeg begynner å bli skikkelig glad i Astrid!

Må være kjipt å ikke takle positive mennesker. Høres litt trist ut da.

Får håpe Astrid blir skikkelig grinete for din del da, siden du ikke takler positive mennesker ;) 

Anonymkode: 881a2...09f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...