Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gikk hun? 🤔

Anonymkode: e6676...970

Hjem tror jeg 😬

Endret av Krutthøna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun venter vel sammen med Tom i mål :Nikke: Blir sikkert "merket" som det heter på 71-språket og må ut i konkurranse i neste episode. 

Anonymkode: 3f2af...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så flaut å sitte å drite på tv.. 

Anonymkode: 112bc...0a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Hvorfor er Isabel med.   Har hun ikke vært klar over hvordan det er å gå i fjellet og har hun noen gang sett en episode? 

Endret av Frosendiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frosendiva skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er Isabel med.   Har hun ikke vært klar over hvordan det er å gå i fjellet og har hun noen gang sett en episode? 

Lokker med penger...noe hun er avhengig av for å kunne opprettholde livsstilen sin. Tragisk spør du meg!

Anonymkode: 0c312...a8b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så sesongen hvor melina var med? Det var vel i fjor. Hun klaget vel mer enn Isabella i starten. Kan ikke akkurat si Isabella fikk samme oppbacking av laget sitt. De var veldig opptatt av at de måtte ta igjen tiden og at det gikk for tregt. Stressende gjeng.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for Per jeg, trodde han skulle være litt irriterende, men han bare går på.

Anonymkode: ff70f...8dc

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig skrev (5 minutter siden):

Noen som så sesongen hvor melina var med? Det var vel i fjor. Hun klaget vel mer enn Isabella i starten. Kan ikke akkurat si Isabella fikk samme oppbacking av laget sitt. De var veldig opptatt av at de måtte ta igjen tiden og at det gikk for tregt. Stressende gjeng.

Jeg syns hun fikk ganske så bra med oppbacking, jeg. Så skal det sies ar Melina holdt ut ganske mye lenger. 

Anonymkode: 0c312...a8b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å fi seg så do

Snedig skrev (1 minutt siden):

Noen som så sesongen hvor melina var med? Det var vel i fjor. Hun klaget vel mer enn Isabella i starten. Kan ikke akkurat si Isabella fikk samme oppbacking av laget sitt. De var veldig opptatt av at de måtte ta igjen tiden og at det gikk for tregt. Stressende gjeng.

Fikk hun ikke hjelp? De andre bar sekken hennes og var veldig oppmuntrende. Å gi seg på den lille forhøyning var vel ganske flaut. Veldig imponerende av per å komme seg helt til topps! Han er vel heller ikke så tur og flellvandt.

Melina klaget og lo om hverandre og holdt mye lenger. Samt at det var morsomt med henne og Jon almås 😊

Anonymkode: f445a...f51

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har sansen for Per jeg, trodde han skulle være litt irriterende, men han bare går på.

Anonymkode: ff70f...8dc

Fanatatisk fyr 😀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så kjipt med sånne influencere som ikke gidder å prøve engang før de gir opp. Her får man sjansen til å kanskje rette opp inntrykket mange har av en, pushe egne grenser og imponere litt, også fucker man det opp... Snakk om å ikke benytte seg av muligheten man får! 

Anonymkode: 8c9b7...ff5

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk å fi seg så do

Fikk hun ikke hjelp? De andre bar sekken hennes og var veldig oppmuntrende. Å gi seg på den lille forhøyning var vel ganske flaut. Veldig imponerende av per å komme seg helt til topps! Han er vel heller ikke så tur og flellvandt.

Melina klaget og lo om hverandre og holdt mye lenger. Samt at det var morsomt med henne og Jon almås 😊

Anonymkode: f445a...f51

Jo hun fikk absolutt hjelp, de bar jo sekken hennes hele veien. Og prøvde å overtale henne til å klatre til topps selv om det var helt soleklart at det ikke kom til å gå. Men hvis de andre har veldig konkurranseinnstinkt fra starten så føler man seg nok fort som den som sinker laget og ødelegger for de andre. Da skjønner jeg at man vil trekke seg. Men du har nok et poeng med at Jon almaas nok var en veldig stor grunn til at melina holdt ut såpass lenge. Han og han ishockey spilleren hadde liksom som mål å få alle med selv om de tapte gang på gang, men det er nok en litt mer uvanlig innstilling i en sånn konkurranse kanskje. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg har drømt, men har det ikke blitt vist klipp (reklame for programmet) fra denne sesongen hvor Isabel fortsatt er med? 
Kan det være at hun returnere morgenen etter, å blir med videre? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å trekke seg uten engang å si hade til de andre. Kunne ikke vært noen andre enn en navlebeskuende influencer selvsagt. 

Irriterende at de tar med sånne deltakere du vet kommer til å trekke seg før de nesten har begynt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (15 minutter siden):

Kanskje jeg har drømt, men har det ikke blitt vist klipp (reklame for programmet) fra denne sesongen hvor Isabel fortsatt er med? 
Kan det være at hun returnere morgenen etter, å blir med videre? 

Hun sa tydelig at dette er ikke noe for meg. Deretter så vi en bil som kjørte avgårde. Hun har nok trukket seg ja...

Anonymkode: 98911...238

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...