Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Isabel eier jo ikke en muskel i kroppen. Pitteliten og svak, sorry men det er sannheten. Med divanykker på toppen så blir det ikke mye driv. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun sa tydelig at dette er ikke noe for meg. Deretter så vi en bil som kjørte avgårde. Hun har nok trukket seg ja...

Anonymkode: 98911...238

Synes det hørtes ut som hennes latter i klippene fra neste episode. Det er sikkert klippet slik for at vi skal synes dette er det mest spennende vi noen gang har sett, og derfor følge med på hele sesongen.

Anonymkode: 566e3...bbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns hun fikk ganske så bra med oppbacking, jeg. Så skal det sies ar Melina holdt ut ganske mye lenger. 

Anonymkode: 0c312...a8b

Ble ikke Melina valgt til lagleder gang på gang, og fikk immunitet på den måte? Eller blander jeg med noen andre nå?

 

Anyway... TvNorge: Kan dere slutte å ha med de j**** influenserne og realitydeltakerne?? Er så dritlei av syting fra dag 1, og syns synd på laget som må bruke krefter på motivasjon og lokking og bære sekker. Hadde vært helt drainet av det!

Anonymkode: b9410...cd1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 time siden):

Kanskje jeg har drømt, men har det ikke blitt vist klipp (reklame for programmet) fra denne sesongen hvor Isabel fortsatt er med? 
Kan det være at hun returnere morgenen etter, å blir med videre? 

Jeg er også helt sikker på at jeg har sett henne i klipp de har vist når de har reklamert for serien.

Blant annet i et klipp hvor de sykler. Hun så ut som hun gråt og slet da og. De har sikkert klart å overtale henne til å bli litt til....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (31 minutter siden):

Jeg er også helt sikker på at jeg har sett henne i klipp de har vist når de har reklamert for serien.

Blant annet i et klipp hvor de sykler. Hun så ut som hun gråt og slet da og. De har sikkert klart å overtale henne til å bli litt til....

Uff, håper ikke det. 

Anonymkode: 881a2...09f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble ikke Melina valgt til lagleder gang på gang, og fikk immunitet på den måte? Eller blander jeg med noen andre nå?

Anonymkode: b9410...cd1

Helene i vanlig 71. Tror ikke de har hatt lagleder-opplegget i kjendis-versjonen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det hørtes ut som hennes latter i klippene fra neste episode. Det er sikkert klippet slik for at vi skal synes dette er det mest spennende vi noen gang har sett, og derfor følge med på hele sesongen.

Anonymkode: 566e3...bbd

Enig. Jeg orker ikke sånn sutring og blir bare irritert av å høre på det. Skjønner ikke at sutringen til de selvopptatte bloggersmåpikene får så mye fokus hver sesong!? Det er mye kulere å se på et program hvor deltakerne er litt tøffe og hvor de kjører på og koser seg mens de sliter mot egen psyke og pusher kroppen til det maksimale. Skulle gjerne sett mer av hun skiløperen.

Jeg vet det finnes et program som heter Mesternes mester på NRK(?), men det er et helt annet konsept. Vil ha fokus på tøffe damer i 71!

(Synes ikke vulgære Iselin er noe bedre enn bloggerne. Vaginal prolaps av å gå i fjellet? Som sexolog burde man vite at man må ta knipeøvelser hvis underlivet er så slapt).

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (7 timer siden):

Enig. Jeg orker ikke sånn sutring og blir bare irritert av å høre på det. Skjønner ikke at sutringen til de selvopptatte bloggersmåpikene får så mye fokus hver sesong!? Det er mye kulere å se på et program hvor deltakerne er litt tøffe og hvor de kjører på og koser seg mens de sliter mot egen psyke og pusher kroppen til det maksimale. Skulle gjerne sett mer av hun skiløperen.

Jeg vet det finnes et program som heter Mesternes mester på NRK(?), men det er et helt annet konsept. Vil ha fokus på tøffe damer i 71!

(Synes ikke vulgære Iselin er noe bedre enn bloggerne. Vaginal prolaps av å gå i fjellet? Som sexolog burde man vite at man må ta knipeøvelser hvis underlivet er så slapt).

Synes både Fay, Astrid, Vår og Iselin er tøffe damer jeg da! :)

Og av gutta er jeg positivt overrasket over Adrian og Per. Og Victor er en sjampille.

Angående Isabel, om hun drar eller ikke, det er respektløst å ikke trene seg opp bittelitt når hun takket ja til 71. Hun er i sin beste alder, og burde spandert noen uker på trening før hun satte i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bli en kort sesong når de er kommet helt til Sunnmøre i episode 2? 

Anonymkode: 90207...321

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (1 time siden):

Synes både Fay, Astrid, Vår og Iselin er tøffe damer jeg da! :)

Og av gutta er jeg positivt overrasket over Adrian og Per. Og Victor er en sjampille.

Angående Isabel, om hun drar eller ikke, det er respektløst å ikke trene seg opp bittelitt når hun takket ja til 71. Hun er i sin beste alder, og burde spandert noen uker på trening før hun satte i gang. 

Fay og Vår er tøffe damer ja. Men de får jo nesten ikke skjermtid fordi det fokuseres så mye på sutringen til Isabel.

Men jeg må innrømme at jeg ikke liker Vår etter å ha sett på God Morgen Norge, synes huner så utrolig frekk og syrlig.

Og Fay er en sånn drømmer jeg ikke forstår meg på.

Så da er det bare skiløperen igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (9 minutter siden):

Fay og Vår er tøffe damer ja. Men de får jo nesten ikke skjermtid fordi det fokuseres så mye på sutringen til Isabel.

Men jeg må innrømme at jeg ikke liker Vår etter å ha sett på God Morgen Norge, synes huner så utrolig frekk og syrlig.

Og Fay er en sånn drømmer jeg ikke forstår meg på.

Så da er det bare skiløperen igjen. :P

Haha! Ja, Vår er temmelig spydig, men skal bli artig å følge henne likevel. Kankje vi får se andre sider av henne. Fay er enten eller hos folk, men jeg liker folk flest, så jeg liker henne også. Astrid er jo bare super, på alle mulige måter. Har fulgt med henne en stund, og så fint et menneske. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen av at hun kommer tilbake ☺️

Anonymkode: dfe06...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Må jo bli en kort sesong når de er kommet helt til Sunnmøre i episode 2? 

Anonymkode: 90207...321

Kystsesong pga Covid-19. Slik var det i den vanlige 71 også i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ble ikke Melina valgt til lagleder gang på gang, og fikk immunitet på den måte? Eller blander jeg med noen andre nå?

 

Anyway... TvNorge: Kan dere slutte å ha med de j**** influenserne og realitydeltakerne?? Er så dritlei av syting fra dag 1, og syns synd på laget som må bruke krefter på motivasjon og lokking og bære sekker. Hadde vært helt drainet av det!

Anonymkode: b9410...cd1

Ikke rart hu reiste te Dubai ,når det var premiere🤣Blir flau på hennes vegne ,kunne vell trent før dette opplegge,viste hun ikke hva det var monn? Trur det ,Har nok ikke sett det på tv. 

Anonymkode: f44f5...197

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke rart hu reiste te Dubai ,når det var premiere🤣Blir flau på hennes vegne ,kunne vell trent før dette opplegge,viste hun ikke hva det var monn? Trur det ,Har nok ikke sett det på tv. 

Anonymkode: f44f5...197

Hæ?

Anonymkode: 341e5...fea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart at Isabel mister formen så fort. Jeg trener heller ikke og har mer kjøtt på kroppen, (allikevel normalvektig) men jeg er i mye bedre form enn henne, virker det som. Det var jo ikke så lenge siden deltakelsen i Skal vi danse da dette ble spilt inn, så man skulle jo tro noe av den formen fortsatt var igjen. Hun har jo spilt mye fotball og gått idrettslinja på vgs, så hun har jo trent tidligere og bør ikke være i sååå dårlig form.

Anonymkode: 54e61...6e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å legge til:

Hvis Isabel er med på et klipp hvor de sykler, så har hun nok ikke trukket seg fra hele konkurransen, selv om det fremstod slik. Hun droppet sikkert neste etappe for å ikke sinke laget sitt, og så får hun sikkert en form for "straff" for det. Et par stykker stod over etapper i forrige sesong også, og da ble de "merket", dvs måtte i utslagskonkurranse senere.

Anonymkode: 54e61...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fay, er det hun som er kjæresten til hun programlederen i Maskorama? Silje Nordnes eller noe?

Anonymkode: bf065...b51

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (6 timer siden):

Haha! Ja, Vår er temmelig spydig, men skal bli artig å følge henne likevel. Kankje vi får se andre sider av henne. Fay er enten eller hos folk, men jeg liker folk flest, så jeg liker henne også. Astrid er jo bare super, på alle mulige måter. Har fulgt med henne en stund, og så fint et menneske. 

 

Fay er enten eller hos folk? Fordi hun er skjelv eller? De andre er vel like mye enten eller som Fay. Snodig kommentar!

Anonymkode: d3d46...3a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fay, er det hun som er kjæresten til hun programlederen i Maskorama? Silje Nordnes eller noe?

Anonymkode: bf065...b51

Ja, det er det. Men, de er vel ikke sammen lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...