Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Litt merkelig å trekke seg på vei i nedover bakke ja. Men vi ser jo ikke alt da- hva som lå bak akkurat der. Ang det at Isabel ikke kan svømme, om det stemmer- så burde vel det vært avklart før deltakelse? Er det ikke litt vanskelig å tro man kan komme seg gjennom 71 gr nord uten å havne i vann på et tidspunkt? 
Er imponert over Iselin jeg, hun utfordrer virkelig seg selv! Og fine Fay- for en støtte hun er ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neon_sun skrev (2 timer siden):

Ja, men det var jo ikke på den etappen. Laget hennes vant jo egentlig, men seieren ble annullert fordi de ikke kom fulltallig til mål. Isabell trakk seg på siste etappe, rett før mål. Da hadde hun sittet i ro hele tidens, mens de andre hadde slitt seg gjennom mye. Syns godt hun kunne presset seg de siste kilometerne for laget sin del. 

De vant vel bare med noen sekunder. De hadde nok tapt uansett om hun fullførte etappen.

Anonymkode: 9c4ec...2d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Zenhouse said:

Litt merkelig å trekke seg på vei i nedover bakke ja. Men vi ser jo ikke alt da- hva som lå bak akkurat der. Ang det at Isabel ikke kan svømme, om det stemmer- så burde vel det vært avklart før deltakelse? Er det ikke litt vanskelig å tro man kan komme seg gjennom 71 gr nord uten å havne i vann på et tidspunkt? 
Er imponert over Iselin jeg, hun utfordrer virkelig seg selv! Og fine Fay- for en støtte hun er ❤️

Fay er virkelig herlig, måtte le når hun begynte å snakke om katten 😅 så ut som det fungerte bra på Iselin da!

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (På 28.1.2021 den 23.27):

For en råtten måte Isabell trakk seg på da! Kunne iallefall fullført etappen så laget hennes ikke ble straffet. 

Eh...  Isabell hadde ikke klart å holde tempoet til de andre, hadde hun fullført hadde de ikke kommet først uansett.  Jeg synes det var litt synd at hun trakk seg da, det har vært mange deltakere opp gjennom årene som har slitt fryktelig i starten og så imponert med stor utvikling etter hvert.

Anonymkode: 45dd1...01b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 18.1.2021 den 0.00):

Jeg orker ikke å kommentere Barbie - da det alltid er med en slik person i 71, og de bare er der for at vi skal se hvor langt på vidda de er når de deltar. 

Men Viktor - han klarer jeg ikke, altfor høyt oppe og positiv og energisk, jeg takler ikke slike personer. Men jeg begynner å bli skikkelig glad i Astrid!

Enig! Synes Victor er utrolig slitsom. Hadde klikket hvis jeg måtte tilbringe mye tid med han. Greit han er positiv, men må han rope og skrike HELE TIDEN?? 

Endret av tirben
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg må si at jeg hadde håpet at Isabel kunne overraske på en positiv måte i og med at mitt inntrykk av henne fra tidligere gjør det svært enkelt å bli positivt overrasket. Men dette må være tidenes dårligst forberedte kjendis deltaker. Hun hadde jo ikke gått mange meterne før det var slutt på all energi. 

Bra at hun hadde forstand til å gi seg når det ble vondt å gå ned over etter å ha sittet på ræven mens resten av laget hadde stått på hele dagen.

Og ja, det var utrolig sportsånd av Fay å hjelpe en vettskremt konkurrent ned fjellveggen ved å snakke om katten. 

Og Victor ...? Han tar stor plass ja, men på en herlig måte. Jeg husker forrige sesong med Jacob som tok gigantisk plass på en råtten måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frosendiva skrev (På 28.1.2021 den 21.41):

Ikke skjokk  at hun ga seg.  Ventet på den . Per er flink men jeg er redd de andre kommer til å bli lei av å måtte ta hensyn  og hjelpe han hele tiden .  Fay er søt og snill og har null konkurranse instinkt. 

Ja, skjønner egentlig at Adrian ble litt irritert når Per bærer en padleåre og de andre tar så mye,  og han fortsatt klager. Hadde blitt irritert selv.  Men han er jo flink, og står på selv om han er den svakeste på laget. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Fay er så god!

Anonymkode: 9c4ec...2d7

Håper hun vinner!

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (11 timer siden):

Enig! Synes Victor er utrolig slitsom. Hadde klikket hvis jeg måtte tilbringe mye tid med han. Greit han er positiv, men må han rope og skrike HELE TIDEN?? 

100% enig! Og er det bare meg, eller ler han så sinnsykt falskt under disse "intervjuene" hvor de snakker inn i kamera. Han skulle fortelle om noe Isabelle gjorde eller noe, og det var tydeligvis SÅ gøy, men man ser jo lang vei at han gjør seg til 🙈 Egentlig ingenting imot Victor annet enn at han blir litt for masete for min del... 

Anonymkode: a02d9...919

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig lyst til å tenke at Victor er en fantastisk positiv og glad person, men det er noe med han som jeg blir oppgitt over. Da han sto og hulket over at Raad dro måtte jeg nesten klaske håndflaten i panna, det ble litt for mye skuespill. 

Ellers er jeg en som stadig heier på the underdog og liker Per godt. Men jeg skjønner jo at han begynner å bi et irritasjonsmoment. Men både han og Iselin har overkommet mye, det står det respekt av! 

Heier mest på Fay da, hun virker som et så godt menneske med en stor og god personlighet. 

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Frosendiva skrev (På 24.1.2021 den 16.53):

Synes også det var bra han sa fra.  Viktor  altså .Og han sa fra på en bra måte.  I stedet for å la det irriterer  og bli gretten eller lei seg. Fikk han sagt   det han ville de andre tok det til seg. Problemet  løst bedre gruppe.    Dette er sånn  du fikser sånne ting. Han er stor blandt unge . Og  derfor bra at visser at det er ok å sifra på bra måte. 

Hva sa han? Har glemt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har virkelig lyst til å tenke at Victor er en fantastisk positiv og glad person, men det er noe med han som jeg blir oppgitt over. Da han sto og hulket over at Raad dro måtte jeg nesten klaske håndflaten i panna, det ble litt for mye skuespill

Ellers er jeg en som stadig heier på the underdog og liker Per godt. Men jeg skjønner jo at han begynner å bi et irritasjonsmoment. Men både han og Iselin har overkommet mye, det står det respekt av! 

Heier mest på Fay da, hun virker som et så godt menneske med en stor og god personlighet. 

Anonymkode: fc217...099

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

100% enig! Og er det bare meg, eller ler han så sinnsykt falskt under disse "intervjuene" hvor de snakker inn i kamera. Han skulle fortelle om noe Isabelle gjorde eller noe, og det var tydeligvis SÅ gøy, men man ser jo lang vei at han gjør seg til 🙈 Egentlig ingenting imot Victor annet enn at han blir litt for masete for min del... 

Anonymkode: a02d9...919

Jeg tror ikke han gjør seg til. Jeg tror han er et menneske som viser følelser utenpå og som har mye av de. 

 

Anonymkode: 573e7...550

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva
Trynefaktor skrev (10 timer siden):

Hva sa han? Har glemt å se på!

Han følte  at de overkjørte han . At han ikke fikk bidra med noen før andre begynne  å snakke.  

Han sa der rolig til gruppa når de var ferdig med dagen.  Ikke direkte til en men til alle hvordan  han opplevde  det. De andre tok det til seg og da ja de hadde nok vært for ivrige og litt dominante og de skulle skjerpe  seg. 

Vips var problemer  ute av verden  og ingen tenkte  mere på det.der var helt riktig  gjort . 

Noen mener viktior  er et snøflak  pga jan reagerte  på dette. Men hvem har ikke følt på å bli overkjøt   

Han er et menneske  med store følelser  og der skal han få lov å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Frosendiva skrev (44 minutter siden):

Han følte  at de overkjørte han . At han ikke fikk bidra med noen før andre begynne  å snakke.  

Han sa der rolig til gruppa når de var ferdig med dagen.  Ikke direkte til en men til alle hvordan  han opplevde  det. De andre tok det til seg og da ja de hadde nok vært for ivrige og litt dominante og de skulle skjerpe  seg. 

Vips var problemer  ute av verden  og ingen tenkte  mere på det.der var helt riktig  gjort . 

Noen mener viktior  er et snøflak  pga jan reagerte  på dette. Men hvem har ikke følt på å bli overkjøt   

Han er et menneske  med store følelser  og der skal han få lov å være.

Helt enig. 

Han er nok et følelsesmenneske og sånn "nå har vi det gøyyyyyyy" type - og like mye "uaaaaaæææææ ikke så gøy lenger". Altså: berg og dalbane og uten filter.

Men han er så hyggelig mot turkameratene sine at det blir tilgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Når det gjelder Per:

Nok en person som bare kunne overraske positivt siden mitt inntrykk på forhånd ikke akkurat har vært på pluss siden. Men han har overrasket positivt! Han gir seg jo ikke, på tross av høydeskrekk og dårlig fysisk form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
Frosendiva skrev (59 minutter siden):

Han følte  at de overkjørte han . At han ikke fikk bidra med noen før andre begynne  å snakke.  

Han sa der rolig til gruppa når de var ferdig med dagen.  Ikke direkte til en men til alle hvordan  han opplevde  det. De andre tok det til seg og da ja de hadde nok vært for ivrige og litt dominante og de skulle skjerpe  seg. 

Vips var problemer  ute av verden  og ingen tenkte  mere på det.der var helt riktig  gjort . 

Noen mener viktior  er et snøflak  pga jan reagerte  på dette. Men hvem har ikke følt på å bli overkjøt   

Han er et menneske  med store følelser  og der skal han få lov å være.

Så flott! :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (23 timer siden):

Enig! Synes Victor er utrolig slitsom. Hadde klikket hvis jeg måtte tilbringe mye tid med han. Greit han er positiv, men må han rope og skrike HELE TIDEN?? 

Fikk litt avsmak av Victor allerede på promoen. Skriking å skråling om at han aldri skulle bli med på 71 grader nord. Er også  utrolig irriterende når han gjør de greiene med munnen og tungen HELE TIDEN. Bare se i kveldens episode.

Anonymkode: d3d46...3a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Blondie65 said:

Når det gjelder Per:

Nok en person som bare kunne overraske positivt siden mitt inntrykk på forhånd ikke akkurat har vært på pluss siden. Men han har overrasket positivt! Han gir seg jo ikke, på tross av høydeskrekk og dårlig fysisk form. 

Liker ikke klaginga hans. Sånn som når han insisterte på å ha med sup brett fordi han var redd for vann, men andre måtte bære det, og det var svintungt. Så gikk han og klaget liksom, for en dust.

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger ikke helt med mtp sendeskjema. Kom det ikke episode på torsdag? Kommer det en ny i kveld? Har nettopp sett episode 7, men lurer på om det var denne som kom på torsdag? 😂

Anonymkode: 42a8a...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...