Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (52 minutter siden):

Jeg forsøkte det, men han ble likevel utrolig fornærmet, så det lyktes ikke så bra. 😬

Jeg tror ikke at det er så kult å bli dumpa etter sex uansett kjønn. 

Redigert, det er ikke så kult å bli dumpa. Punktum. 

Joda men i ts tilfelle høres det jo ut som at mennene oppfører seg skikkelig dritt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er du så redd og liten og føler deg truffet? Er derfor du ler vet du. Du bruker håne og latterliggjøre taktikken. Ikke rart du er singel. Ingen vil ha en uattraktiv og bitter kjerring som deg. En som er litt løsere i vaginaen etter fødsel og er oppi årene burde jekke seg ned et par hakk bare sier det👌🏿 Ingen liker og alle ler av middelaldrene mødre som tror de er deilige og er best. Kryr av dere overalt. Usj. Du gidder ikke å lære eller se ting fra en annen kvinnes perspektiv, du er snever og trangsynt i tankegangen din. Trist. Du oppfører deg og er akkurat som en 14 åring mentalt, mens du er godt voksen i alder. Flaut. Sånne damer som deg gjør at vi som er unge, stramme, flotte og modne sliter med å finne en mann å gifte oss med, fordi dere har klovnet det til som vanlig, når mennene burde skjønt at dere ikke var noe å samle på og var langt ned i nivå standardmessig. Synes det er rart at menn velger damer med sykt dårlig personlighet, barnslig oppførsel, lite følelser og er feit og stygg med masse barn på slep hver gang🤷‍♀️

Anonymkode: a1378...0a5

Og hva var det som fikk meg til å virke bitter?

Altså jeg lo over at du tolket det at noen ikke får riktige følelser for deg (eller for meg som det var i det konkrete tilfellet) som at de har brukt meg. Og det ble en litt voldsom konklusjon, som ikke hadde rot i virkligheten. Jeg skjønner veldig godt at du blir såret og lei deg over å bli dumpet, alle blir det. Som du selv påpeker har jeg også vært der. Men poenget mitt hele veien er at det ikke gjør alle menn til drittsekker. Ja, det finnes definitivt menn som er ute etter kun sex. Og som oppfører seg dårlig. Men langt flere ønsker faktisk et forhold. Men det er alltid en vei å gå der. Og i det fleste forsøkene oppdager man faktisk underveis at man ikke passer så bra sammen likevel. Det er en del av livet bare. Har du aldri dumpet en mann selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...