Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er synd du har gjentatte ganger har opplevd dette. Når man involverer seg med andre er der alltid en risiko for at man blir avvist og såret. Selv om man har sex har jo ingen relasjon noen garanti for noen av partene. Det gjelder jo deg også. Det kan jo likegodt være du som finner ut at det ikke var så god match som du først tenkte og håpet på? 

Jeg tror eneste løsningen er å gå i seg selv eventuelt få hjelp til å se på hvorfor man fortsetter i de samme mønstrene og faller for de samme utilgjengelige idiotene. 

Å kjøpe sex er forkastelig og ulovlig. 

Anonymkode: 7c7d4...27f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er synd du har gjentatte ganger har opplevd dette. Når man involverer seg med andre er der alltid en risiko for at man blir avvist og såret. Selv om man har sex har jo ingen relasjon noen garanti for noen av partene. Det gjelder jo deg også. Det kan jo likegodt være du som finner ut at det ikke var så god match som du først tenkte og håpet på? 

Jeg tror eneste løsningen er å gå i seg selv eventuelt få hjelp til å se på hvorfor man fortsetter i de samme mønstrene og faller for de samme utilgjengelige idiotene. 

Å kjøpe sex er forkastelig og ulovlig. 

Anonymkode: 7c7d4...27f

Men da kan man vel for helvete slutte å dra sex inn i dette bildet? Når det er forkastelig å ulovlig å kjøpe sex: hva er det da når man behandler kvinner en tilsvarende måte, men uten å betale for seg? 

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Hva som feiler han? Ingenting? Han vil ha sex...

Ditt mål er et forhold (?) og hans er sex. Dere har bare ikke samme mål.

Anonymkode: 35340...d00

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Det beste er vel å gå i seg selv og tenke over hva slags menn du tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva som feiler han? Ingenting? Han vil ha sex...

Ditt mål er et forhold (?) og hans er sex. Dere har bare ikke samme mål.

Anonymkode: 35340...d00

Jeg er meget tydelig på at jeg ikke er interessert i random sex. Så tydelig at det kul umulig at evt bruk og kast skyldes en misforståelse om målsetninger. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niek79 skrev (3 minutter siden):

Det beste er vel å gå i seg selv og tenke over hva slags menn du tiltrekkes av.

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er synd du har gjentatte ganger har opplevd dette. Når man involverer seg med andre er der alltid en risiko for at man blir avvist og såret. Selv om man har sex har jo ingen relasjon noen garanti for noen av partene. Det gjelder jo deg også. Det kan jo likegodt være du som finner ut at det ikke var så god match som du først tenkte og håpet på? 

Jeg tror eneste løsningen er å gå i seg selv eventuelt få hjelp til å se på hvorfor man fortsetter i de samme mønstrene og faller for de samme utilgjengelige idiotene. 

Å kjøpe sex er forkastelig og ulovlig. 

Anonymkode: 7c7d4...27f

spar meg med det evendelige standard svaret på kg.. gå i seg selv....tullet... det er mannfolk som er problemt hos ts..det er masse slike mannfolk som manipulerer og står i for ett ligg... eneste som hjelper er å lære fra egne erfaringer og ja hevn hadde disse drittsekkene fortjent... en liten en... som sved litt. Ikke like moro neste gang da når de ikke vet hva straffen vil bli... dette er playere..man vet aldri hvem som er det og ikke... greia er at menn og damer er forskjellige...menn kan godt ligge med damer de ikke er interessert i..damer er ikke likedan som regel, vi vil ha en relasjon, føle oss trygg, ha tillit til partneren...men ja fins damer som holder på sånn også og mange har jo blitt sånt etter å ha blitt behandlet som dritt igjen og igjen fra mannfolk og de hevner seg på denne måten.. om det er lurt.. tviler..mannen får jo det han vil han...ett ligg uten forplitkelser ... nei ... ts.. du må bare lære og vente med sex evntuelt finne noen litt lengre unna som vil ha kontakt med deg og som garantert ikke vil bruke flere tusen på å møte det for ett ligg men genuint vil møte det fordi de er interesset og er villig til å vente over tid.  De i nærområdet fungerer aldri ...er ligg her og ligg der.. og så vider til neste mus 

Anonymkode: 37602...aa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (13 minutter siden):

Det beste er vel å gå i seg selv og tenke over hva slags menn du tiltrekkes av.

standard svar på kg.. blir bare forbanna når jeg ser det der. 

Anonymkode: 37602...aa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleur0
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Du får tenke over hva du signaliserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
4 minutter siden, AnonymBruker said:

standard svar på kg.. blir bare forbanna når jeg ser det der. 

Anonymkode: 37602...aa2

Sykt drøyt at folk må ta ansvar for hvordan de fremstår overfor andre altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (Akkurat nå):

Du får tenke over hva du signaliserer. 

Man signaliserer den man er...hvorfor prøve å være noe annet enn hva man er??? Hun har vært tydelig på hva hun har søkt... så ikke sikkert det er  hennes feil... bestandig oss damenes feil har jeg skjønt. 

Anonymkode: 37602...aa2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Niek79 said:

Du får tenke over hva du signaliserer. 

Hun signaliserer nok at hun har gode kvaliteter som kan utnyttes. Så da er spørsmålet hva ts kan gjøre med det, bli en kald og utilnærmelig person og i prosessen miste seg selv? 

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun signaliserer nok at hun har gode kvaliteter som kan utnyttes. Så da er spørsmålet hva ts kan gjøre med det, bli en kald og utilnærmelig person og i prosessen miste seg selv? 

Anonymkode: e3ba5...917

Du virker skråsikker til tross for at du ikke kjenner ts. Tipper du projiserer dine egne erfaringer, slik du ser dem, her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (4 minutter siden):

Sykt drøyt at folk må ta ansvar for hvordan de fremstår overfor andre altså.

ja hva gjorde du for å endre deg da? Hvordan endret du personlighet? Er det du ber folk om når de skal gå i seg selv og korrigere hvordan de fremstår.. man er den man er.. 

Anonymkode: 37602...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er galt med litt kos av og til? Hvorfor skal alt på død og liv ende med forhold? Tror kvinner har en del å lære av menn på dette området.

Anonymkode: 91b3d...40c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Niek79 said:

Du virker skråsikker til tross for at du ikke kjenner ts. Tipper du projiserer dine egne erfaringer, slik du ser dem, her.

Langt ifra bare egne projiseringer nei. Det er et fellestrekk jeg ser gå igjen. Og mange som egentlig er emosjonelt tilgjengelige og ønsker forhold ender opp så utilnærmelige at de støter alle fra seg. Sett heller søkelyset der det hører hjemme: på de som bedriver grov og kalkulert bruk og kast.

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleur0

TS må være enda mer tydelig ovenfor disse mannfolka hva hun hvil, hvilke grenser hun har og sette krav. Jeg låg ikke med han jeg nå treffer for sex på første date. Jeg har heletiden vært åpen om mine intensjoner, hva jeg går med på og ikke går med på. Har du lagt merke til disse mennenes handlinger? De kan fortelle og skrive komplimenter og lovnader til deg opp i skyene, men hva har de virkelig gjort for deg? Fysisk?

hev deg, og finn din balanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Langt ifra bare egne projiseringer nei. Det er et fellestrekk jeg ser gå igjen. Og mange som egentlig er emosjonelt tilgjengelige og ønsker forhold ender opp så utilnærmelige at de støter alle fra seg. Sett heller søkelyset der det hører hjemme: på de som bedriver grov og kalkulert bruk og kast.

Anonymkode: e3ba5...917

Bruk&kast er sånn det fungerer i et fritt datingmarked uten insentiver til å oppføre seg bra. Jeg synes det var helt topp da jeg var singel! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...