Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å klapp igjen om det der. Det er ikke  kvinner som har for vane å skjemme seg ut med å gå over egen liga. Det er det MENN som bruker gjøre. Det er ikke 60 år gamle kvinner som går for 30-år gamle menn for å si det sånn. Jeg har og henimot 0 selvtillit så jeg kan særlig garantere for at problemet mitt ikke er at jeg går for menn som er for kjekk for meg, 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Vel, da er nok problemet at du har 0 i selvtillit. 

Forøvrig helt enig angående dette med at det er menn som gjerne går etter helt annen liga enn dem selv. Som 20-30 år yngre for eksempel ja. Menn har det med å overvurdere sin egen verdi, på alle måter. 

Anonymkode: cdec0...424

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 22.16):

 

Kvinner produserer barn. De gjør dette arbeidet 100% alene. Fra et forholds-/familieperspektiv så er kvinner tusen ganger mer verdifulle enn menn. Så dersom kvinner flest ikke er sexy nok til å reprodusere med så foreslår jeg at alle disse attraktive mennene avstår fra det, på samme måte som mange kvinner avstår fra å være i forhold med menn. Kvinner reproduserer helt uavhengig av om menn synes de er sexy nok til å vise frem som trofe for guttegjengen.

Anonymkode: f6e97...da6

Ja det er uendelig mye mer verdt på en helt sykt overbefolket klode. Helt klart.

Anonymkode: 93166...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (På 10.1.2021 den 12.47):

Nei, jeg sa at en person må selvsagt ha lov til å dumpe en annen dersom den seksuelle kjemien ikke eksisterer mellom dem. Hvor lenge mener du at en person er forpliktet til å være sammen med en person man har hatt sex med?

Man merker da kjemien lenge før man har sex???

Anonymkode: 3fbf6...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Man merker da kjemien lenge før man har sex???

Anonymkode: 3fbf6...3b4

Merker du den seksuelle kjemien før dere har sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Man merker da kjemien lenge før man har sex???

Anonymkode: 3fbf6...3b4

Sex er da ikke rocket science. Alt kan læres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Maleficenta said:

Sex er da ikke rocket science. Alt kan læres

Nei, alt kan ikke læres. Hva man tenner på, hvordan man gjør ting, bevegelser, fysikk, lukter og smaker - alt er individuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (33 minutter siden):

Nei, alt kan ikke læres. Hva man tenner på, hvordan man gjør ting, bevegelser, fysikk, lukter og smaker - alt er individuelt.

Ikke så individuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Maleficenta said:

Ikke så individuelt 

For oss som er over snittet interessert i (god) sex, er det svært, svært tydelig at sex er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (37 minutter siden):

For oss som er over snittet interessert i (god) sex, er det svært, svært tydelig at sex er individuelt.

Man snakker vel om hva man liker og ikke liker. Slike ting kommer ikke fram i første ligg om man ikke har snakket om hva man liker eller ikke. Uansett er det rart at dersom fyren ikke syns det er seksuell kjemi så kan han likevel fortsette å pule vedkommende. De vil bare ikke ha forhold. Om den seksuelle kjemien er så dårlig så gidd å ha sex med personen da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Maleficenta said:

Man snakker vel om hva man liker og ikke liker. Slike ting kommer ikke fram i første ligg om man ikke har snakket om hva man liker eller ikke. Uansett er det rart at dersom fyren ikke syns det er seksuell kjemi så kan han likevel fortsette å pule vedkommende. De vil bare ikke ha forhold. Om den seksuelle kjemien er så dårlig så gidd å ha sex med personen da.. 

Poenget er vel nettopp at man kan innse at man ikke er seksuelt kompatibel, og det er ikke nødvendigvis noe man finner ut ved å prate om det. Derfor er jo dette en legitim grunn til å avslutte en relasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 timer siden):

Ikke så individuelt 

Oftest enig med deg, men ikke her. Sex er svært individuelt, og passer man ikke sammen seksuelt går det til h... 

Jeg har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (18 timer siden):

Oftest enig med deg, men ikke her. Sex er svært individuelt, og passer man ikke sammen seksuelt går det til h... 

Jeg har prøvd. 

Ja i mindre variasjoner ja men det skal mye til at man liker fundamentalt ulike ting. Er jo sjelden at noen har rare fetisjer liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (18 timer siden):

Poenget er vel nettopp at man kan innse at man ikke er seksuelt kompatibel, og det er ikke nødvendigvis noe man finner ut ved å prate om det. Derfor er jo dette en legitim grunn til å avslutte en relasjon. 

Men da avslutter man jo og sexen og så kan man jo være ærlig å si hva som er grunnen og da. Men er jo rart å finne ut av sexuell kjemi etter bare et eneste ligg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (26 minutter siden):

Ja i mindre variasjoner ja men det skal mye til at man liker fundamentalt ulike ting. Er jo sjelden at noen har rare fetisjer liksom. 

For min del har jeg inntrykk av at det er holdninger til diverse angående sex som fort blir vanskelig, og krasj. Hvor naturlig man anser nakenhet og sex, hvor prioritert et bra sexliv er, hvor lekent og nysgjerrig forhold man har til det seksuelle, hvor åpen man er for å diskutere sex og eventuelle utfordringer vedrørende sex, og dessverre også at en del menn ikke likestiller kvinners seksualitet med egne lyster og behov, og derfor er ganske så egoistiske seksuelt. Tenningsmønster og hvordan man tenker det naturlig å innlede til sex kan også være svært forskjellig, selv om man ikke har spesielle fetisjer, og fort bli et problem dersom det ikke er åpenhet for å kommunisere rundt slikt. 

Jeg har opplevd dette som så utfordrende i flere forhold, selv om jeg er svært villig til å kommunisere og jobbe for å forbedre slikt, at innen jeg gikk inn i siste forhold var det et veldig klart kriterie fra min side at eventuell ny partner skulle være seksuelt kompatibel. For jeg har ikke klart å fikse slike ulikheter med ord og vilje, når den andre part ikke har vært åpen for det. Å ha et lite tilfredsstillende sexliv var også så trist at det ønsket jeg ikke flere ganger. 

Jeg har ingen spesielle fetisjer, så kan ikke si at det har vært utfordringen, men å passe sammen seksuelt var likevel ikke bare bare, og jeg har stor forståelse for at det er noe folk synes er temmelig vesentlig. Og ikke selvfølgelig. Jeg har ikke opplevd det som selvfølgelig, heller tvert imot, selv om jeg altså har hatt stor vilje til å jobbe med det. Det er ikke noe en part i et forhold kan fikse alene, når holdningene til den andre er at enten er det greit slik som jeg vil ha det, ellers er du ufin /krenkende /kravstor, for JEG synes det er fint slik, og vil ikke endre noe, og ikke diskutere det. 

Jeg har to forhold som røk på akkurat dette, samt ett der jeg burde ha gått på grunn av dette, men var for ung og umoden til å tenke at jeg kunne si noe på det. Likevel var det nok en vesentlig faktor i at jeg ga opp forholdet da andre utfordringer kom på toppen av dette. 

Så jeg er veldig uenig i at dette ikke er noe å vektlegge, og i at de fleste får det til å fungere fint, bare de ønsker det. Er det ulike holdninger til sex vil det seksuelle ofte ikke fungere, og jeg synes det er forståelig at det er et kriterie for forhold. Det ble det etterhvert for meg. Naiviteten angående at slikt lot seg fikse forsvant etter å ha opplevd flere ganger at det gjør det ikke nødvendigvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 5.1.2021 den 8.24):

😂 Ok, nå må jeg le altså. Jada, selvfølgelig har jeg opplevd å bli dumpet og såret, hvem har ikke det? Men jeg har nok dumpet flere menn selv i løpet av livet enn de har dumpet meg. Sånn sett er jeg kanskje heldig? Selv om jeg har vært gjennom et tungt samlivsbrudd der jeg absolutt følte meg veldig dumpet når det pågikk (i ettertid ser jeg at sannheten der har nyanser).  Jada, mange oppfører seg  dårlig i den dumpingsituasjonen, det føles i alle fall slik for den andre når man står midt oppi det. Jeg er helt enig i at menn gjerne kunne lært seg å avslutte forhold på en penere måte. Men vet du, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har blitt brukt. At et kjæresteforhold eller et ekteskap går over betyr ikke automatisk at en person har brukt den andre. Det betyr bare at man ikke passer sammen (lengre). Og jeg har absolutt min del av ansvaret for at ekteskapet mitt tok slutt feks. Det kan være knalltøft å stå i et brudd. Men i ettertid kan jeg si at samme hvor tøft det var så var det riktig at det ble slutt. For i ettertid ser jeg det som ikke fungerte, jeg skjønner hvorfor det ble slutt selv om jeg selv kanskje ikke var helt der akkurat når den andre avsluttet det. Og et par tøffe brudd har ikke fått meg til å tro at menn generelt er drittsekker. Og det har ikke tatt fra meg troen på å finne en ny mann der ute som er en god match for meg. For jevnt over har jeg absolutt flest positive opplevelser. Men det er kanskje fordi jeg klarer å la være å ta alt så personlig?

Kanskje jeg bør oppdatere den dagboka, jeg ser den.🤔 Den har nok vært stedet der jeg har skrevet av meg gruff og frustrasjoner. Jeg burde kaskje skrive litt om det perspektivet man får når man har kommet seg videre og klart å løfte blikket og se på forholdene mer objektivt.

Er du så redd og liten og føler deg truffet? Er derfor du ler vet du. Du bruker håne og latterliggjøre taktikken. Ikke rart du er singel. Ingen vil ha en uattraktiv og bitter kjerring som deg. En som er litt løsere i vaginaen etter fødsel og er oppi årene burde jekke seg ned et par hakk bare sier det👌🏿 Ingen liker og alle ler av middelaldrene mødre som tror de er deilige og er best. Kryr av dere overalt. Usj. Du gidder ikke å lære eller se ting fra en annen kvinnes perspektiv, du er snever og trangsynt i tankegangen din. Trist. Du oppfører deg og er akkurat som en 14 åring mentalt, mens du er godt voksen i alder. Flaut. Sånne damer som deg gjør at vi som er unge, stramme, flotte og modne sliter med å finne en mann å gifte oss med, fordi dere har klovnet det til som vanlig, når mennene burde skjønt at dere ikke var noe å samle på og var langt ned i nivå standardmessig. Synes det er rart at menn velger damer med sykt dårlig personlighet, barnslig oppførsel, lite følelser og er feit og stygg med masse barn på slep hver gang🤷‍♀️

Anonymkode: a1378...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 13.31):

Ok, men hvorfor må de på død og liv ligge med meg om de syns jeg ser ut som en gris og er dårlig sex? 

ts

 

Anonymkode: 7b2d7...691

Jeg kastet meg over langdistanse det er mer sikkert en mann som ikke er interessert er ikke interessert i å bruke masse penger på fly for å ha sex. ... det er mye enklere for dem å få has på damer som ts som er gratis. I tillegg er de interessert er de der om det går måneder og selv om det er hindringer på veien som nå... korona. Har mye glede av mitt online selskap jeg og gleder meg til den dagen vi kan få møttes😗.

Anonymkode: 37602...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (2 timer siden):

For min del har jeg inntrykk av at det er holdninger til diverse angående sex som fort blir vanskelig, og krasj. Hvor naturlig man anser nakenhet og sex, hvor prioritert et bra sexliv er, hvor lekent og nysgjerrig forhold man har til det seksuelle, hvor åpen man er for å diskutere sex og eventuelle utfordringer vedrørende sex, og dessverre også at en del menn ikke likestiller kvinners seksualitet med egne lyster og behov, og derfor er ganske så egoistiske seksuelt. Tenningsmønster og hvordan man tenker det naturlig å innlede til sex kan også være svært forskjellig, selv om man ikke har spesielle fetisjer, og fort bli et problem dersom det ikke er åpenhet for å kommunisere rundt slikt. 

Jeg har opplevd dette som så utfordrende i flere forhold, selv om jeg er svært villig til å kommunisere og jobbe for å forbedre slikt, at innen jeg gikk inn i siste forhold var det et veldig klart kriterie fra min side at eventuell ny partner skulle være seksuelt kompatibel. For jeg har ikke klart å fikse slike ulikheter med ord og vilje, når den andre part ikke har vært åpen for det. Å ha et lite tilfredsstillende sexliv var også så trist at det ønsket jeg ikke flere ganger. 

Jeg har ingen spesielle fetisjer, så kan ikke si at det har vært utfordringen, men å passe sammen seksuelt var likevel ikke bare bare, og jeg har stor forståelse for at det er noe folk synes er temmelig vesentlig. Og ikke selvfølgelig. Jeg har ikke opplevd det som selvfølgelig, heller tvert imot, selv om jeg altså har hatt stor vilje til å jobbe med det. Det er ikke noe en part i et forhold kan fikse alene, når holdningene til den andre er at enten er det greit slik som jeg vil ha det, ellers er du ufin /krenkende /kravstor, for JEG synes det er fint slik, og vil ikke endre noe, og ikke diskutere det. 

Jeg har to forhold som røk på akkurat dette, samt ett der jeg burde ha gått på grunn av dette, men var for ung og umoden til å tenke at jeg kunne si noe på det. Likevel var det nok en vesentlig faktor i at jeg ga opp forholdet da andre utfordringer kom på toppen av dette. 

Så jeg er veldig uenig i at dette ikke er noe å vektlegge, og i at de fleste får det til å fungere fint, bare de ønsker det. Er det ulike holdninger til sex vil det seksuelle ofte ikke fungere, og jeg synes det er forståelig at det er et kriterie for forhold. Det ble det etterhvert for meg. Naiviteten angående at slikt lot seg fikse forsvant etter å ha opplevd flere ganger at det gjør det ikke nødvendigvis. 

Men uansett finner man jo ikke ut dette etter 1 ligg. Da har man jo holdt på en stund før slikt kommer fram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Men uansett finner man jo ikke ut dette etter 1 ligg. Da har man jo holdt på en stund før slikt kommer fram. 

Jeg fant det ut etter et ligg ene gangen. Alt var fysj og ekkelt. Det var et stort sjokk, for jeg hadde ikke fått noen hint om det i forkant, og trodde vi hadde snakket såpass at slikt burde kommet frem. 

Men ja, jeg ga det likevel ett forsøk til. Det endte med at det ble enda mer ubehagelig, så jeg er ikke sikkert på at jeg hadde gitt det mer enn ett forsøk dersom jeg opplevde tilsvarende stor krasj i slikt igjen. Det har jeg heldigvis sluppet unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (40 minutter siden):

Jeg fant det ut etter et ligg ene gangen. Alt var fysj og ekkelt. Det var et stort sjokk, for jeg hadde ikke fått noen hint om det i forkant, og trodde vi hadde snakket såpass at slikt burde kommet frem. 

Men ja, jeg ga det likevel ett forsøk til. Det endte med at det ble enda mer ubehagelig, så jeg er ikke sikkert på at jeg hadde gitt det mer enn ett forsøk dersom jeg opplevde tilsvarende stor krasj i slikt igjen. Det har jeg heldigvis sluppet unna. 

Åja såpass. Det har jeg aldri opplevd at en mann syns ting er æsj og fysj. Men uansett om jeg hadde oppdaget det hadde jeg ikke fortsatt å holde på med personen eller behandla personen dårlig etterpå. Hadde avsluttet med respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (39 minutter siden):

Åja såpass. Det har jeg aldri opplevd at en mann syns ting er æsj og fysj. Men uansett om jeg hadde oppdaget det hadde jeg ikke fortsatt å holde på med personen eller behandla personen dårlig etterpå. Hadde avsluttet med respekt. 

Jeg forsøkte det, men han ble likevel utrolig fornærmet, så det lyktes ikke så bra. 😬

Jeg tror ikke at det er så kult å bli dumpa etter sex uansett kjønn. 

Redigert, det er ikke så kult å bli dumpa. Punktum. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...