Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Niek79 skrev (2 minutter siden):

Mener du virkelig at en person skal være tvunget til å leve resten av livet sammen med en person man mangler seksuell kjemi med?

Nei, fysj, det er bare kvinner som skal gjøre, ikke sant?

ts

 

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Typisk mannfolk. Sex, sex, sex, sex, sex. Ikke rart at det blir så lite på mange av dere. 

Anonymkode: 41ded...361

Hvis jeg ikke skal ha sex med partneren min så blir det heller til at jeg lever livet med en god kompis som faktisk sier noe morsomt eller interessant innimellom! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, fysj, det er bare kvinner som skal gjøre, ikke sant?

ts

 

Anonymkode: 7b2d7...691

Jeg mener ikke noen skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg ikke skal ha sex med partneren min så blir det heller til at jeg lever livet med en god kompis som faktisk sier noe morsomt eller interessant innimellom! 😂

Ja, god idé. Gjør det du 😉 

Anonymkode: 41ded...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 0.04):

Han var ikke stygg. Kanskje for lav for mange kvinner. Vi blir jo anklaget for å velge de høye og kjekke mennene som er fuckboys, men ingen snakker om de mindre kjekke som er like ille om ikke verre en fuckboysa.

Anonymkode: e7161...68a

Ja, de er tusen ganger verre og tusen ganger mer bitter i tillegg, og de føler det er ditt ansvar å rette opp i deres tidligere dårlige erfaringer. Gruuusomt.

Det er jo ikke min feil at de er uattraktive. Disse elsker også meningsløse onelinere her og der. 

- jeg drikker kaffe, ikke fordi det er godt, men fordi den er bruuuuun ... 

 

Anonymkode: aa324...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å holde sex helt til slutt, eller til det blir seriøst, så mangler en "bit i puslespillet". Først når den er plassert så vet han om dette føles korrekt. Mye skal stemme før man går inn i et forhold! Ettersom sex er viktig for menn og kvinner så er dette helt klart en del av vurderingen. Er det bare armer og bein, eller fungerer man sammen? Har man like preferanser?

En annen ting kan også være at "oppbyggingen" på en måte er over. Kanskje både han og hun slapper mer av og viser andre deler av seg selv på godt og vondt?

Dette kan nok føles som å bli brukt, selv om han i utgangspunktet var åpen for et forhold.

Anonymkode: 35340...d00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, god idé. Gjør det du 😉 

Anonymkode: 41ded...361

Du, jeg er godt gift allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (1 time siden):

"Sjelelig voldtekt" 😂😂

 

Å ødelegge en kvinnes selvfølelse og verdighet ved å utnytte henne seksuelt og fornedre hennes. Ha, ha, så fantastisk komisk.

Hva var det du sa igjen?

Å ja, den seksuelt utnyttede kvinnen fortjente fornedringen fordi hun var antakelig "dårlig i senga". Hvem kan vel glemme den gamle mishandlervisa. Ikke jeg, i hvertfall. Antakelig ikke ts som du så nyter så veldige å forhåne og fornedre heller.

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (1 time siden):

Sånn er det. Kan ikke forplikte seg til forhold før man har hatt sex vet du, og dersom den seksuelle kjemien er dårlig så er man ikke forpliktet til å bli med den personen resten av livet.

Nei, å respektere en kvinnes grenser når hun sier at hun ikke vil ha sex, det nytter ikke når man elsker voldtektskultur.

Hva var det du sa igjen? Ts fortjente å bli utnyttet seksuelt fordi hun var "dårlig i senga", var det.

Er det ingen her som rapporterer Niek for denne trakasseringen?

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Å ødelegge en kvinnes selvfølelse og verdighet ved å utnytte henne seksuelt og fornedre hennes. Ha, ha, så fantastisk komisk.

Hva var det du sa igjen?

Å ja, den seksuelt utnyttede kvinnen fortjente fornedringen fordi hun var antakelig "dårlig i senga". Hvem kan vel glemme den gamle mishandlervisa. Ikke jeg, i hvertfall. Antakelig ikke ts som du så nyter så veldige å forhåne og fornedre heller.

Anonymkode: f6e97...da6

Så hvis jeg tolker deg rett så skal man dersom man har datet noen gang og hatt sex i prinsippet ha forpliktet seg til å leve resten av livet sammen med den personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei, å respektere en kvinnes grenser når hun sier at hun ikke vil ha sex, det nytter ikke når man elsker voldtektskultur.

Hva var det du sa igjen? Ts fortjente å bli utnyttet seksuelt fordi hun var "dårlig i senga", var det.

Er det ingen her som rapporterer Niek for denne trakasseringen?

Anonymkode: f6e97...da6

Stiller samme spørsmål her: Når man dater og har sex med noen, har man da forpliktet seg til å være sammen med den personen resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (1 time siden):

Mener du virkelig at en person skal være tvunget til å leve resten av livet sammen med en person man mangler seksuell kjemi med?

Ingen trenger nye definisjoner for å vite hva ditt utsagn om at når TS ble seksuelt utnyttet etter å ha ettertrykkelig sagt at hun kun ønsket sex hvis det var i forhold så ble hun "dumpa" fordi hun antakelig var "dårlig i senga" er. Offeret for misbruket var skyld i misbruket fordi misbrukeren var ikke fornøyd med offerets seksuelle prestasjon.

Du kan holde opp med dette kvinnehatet og legitimeringen av voldtektskultur nå. Jeg kommer til å fortsette å sitere deg og svare så lenge du fortsetter.

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (12 minutter siden):

Du, jeg er godt gift allerede!

Ok, men med ei dame uten humor? Er ikke sånne ting viktig hos ei dame bare du får sex? 

Anonymkode: 41ded...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niek79 skrev (1 time siden):

Hvis jeg ikke skal ha sex med partneren min så blir det heller til at jeg lever livet med en god kompis som faktisk sier noe morsomt eller interessant innimellom! 😂

Ikke noe kvinnehat her, neida. Ikke noe å se her. Kvinner eksisterer kun for at menn skal bruke dem seksuelt, for at de skal kunne tømme de defekte genene sine i dem.  Kvinner er avlsdyr.

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, fysj, det er bare kvinner som skal gjøre, ikke sant?

ts

 

Anonymkode: 7b2d7...691

 

Niek79 skrev (1 time siden):

Jeg mener ikke noen skal gjøre det.

Men, du sa jo at TS fortjente å bli seksuelt utnyttet fordi hun er "dårlig i senga".

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen trenger nye definisjoner for å vite hva ditt utsagn om at når TS ble seksuelt utnyttet etter å ha ettertrykkelig sagt at hun kun ønsket sex hvis det var i forhold så ble hun "dumpa" fordi hun antakelig var "dårlig i senga" er. Offeret for misbruket var skyld i misbruket fordi misbrukeren var ikke fornøyd med offerets seksuelle prestasjon.

Du kan holde opp med dette kvinnehatet og legitimeringen av voldtektskultur nå. Jeg kommer til å fortsette å sitere deg og svare så lenge du fortsetter.

Anonymkode: f6e97...da6

Hvor lenge er man, etter din mening, forpliktet til å være i forhold med en person man har hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Men, du sa jo at TS fortjente å bli seksuelt utnyttet fordi hun er "dårlig i senga".

Anonymkode: f6e97...da6

Nei, jeg sa at en person må selvsagt ha lov til å dumpe en annen dersom den seksuelle kjemien ikke eksisterer mellom dem. Hvor lenge mener du at en person er forpliktet til å være sammen med en person man har hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ved å holde sex helt til slutt, eller til det blir seriøst, så mangler en "bit i puslespillet". Først når den er plassert så vet han om dette føles korrekt. Mye skal stemme før man går inn i et forhold! Ettersom sex er viktig for menn og kvinner så er dette helt klart en del av vurderingen. Er det bare armer og bein, eller fungerer man sammen? Har man like preferanser?

En annen ting kan også være at "oppbyggingen" på en måte er over. Kanskje både han og hun slapper mer av og viser andre deler av seg selv på godt og vondt?

Dette kan nok føles som å bli brukt, selv om han i utgangspunktet var åpen for et forhold.

Anonymkode: 35340...d00

Det er ikke din plass å bestemme at kvinner skal tvinges til å ha sex utenfor forhold når de har ettertrykkelig sagt at de ikke ønsker dette. Det er voldtektskultur.

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (5 minutter siden):

Stiller samme spørsmål her: Når man dater og har sex med noen, har man da forpliktet seg til å være sammen med den personen resten av livet?

Hvorfor date personer man ikke ser for seg et forhold med i det hele tatt? Jeg er faktisk ikke interessert i å bruke noe som helst tid med menn som ikke syns jeg er bra nok. Langt mindre ligge med noen som ser ned på meg og føler seg for god for meg.

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (10 minutter siden):

Så hvis jeg tolker deg rett så skal man dersom man har datet noen gang og hatt sex i prinsippet ha forpliktet seg til å leve resten av livet sammen med den personen?

Jeg siterte bare at du sa ts fortjente å bli seksuelt utnyttet fordi hun antagelig er "dårlig i senga". Det er jo ren voldtektskultur.

Anonymkode: f6e97...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...