Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Waaaath, fikk en uggen følelse av at flørten lyver... Skulle så gjerne sett han igjen, spurte om han ville ta seg en tur. Kunne ikke for han skulle jobbe til sent... En kjapp sjekk på tinder sier at han er hjemme 🙃😞(km avstand endret seg til hjemmeavstand akk da han skulle være ferdig på jobb, stalking muligens men) 

Skuffa. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Waaaath, fikk en uggen følelse av at flørten lyver... Skulle så gjerne sett han igjen, spurte om han ville ta seg en tur. Kunne ikke for han skulle jobbe til sent... En kjapp sjekk på tinder sier at han er hjemme 🙃😞(km avstand endret seg til hjemmeavstand akk da han skulle være ferdig på jobb, stalking muligens men) 

Skuffa. 

Sikker på at han ikke jobber hjemmefra? Ikke den typen jobb? Eller bare var hjemom for å spise?

Anonymkode: 91aa0...b63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 20.28):

Blir date med en ny for meg på onsdag😊 Virker som vi har en del til felles og samtalen flyter veldig lett. Virker som han er genuint interessert i å bli kjent med meg, det liker jeg.

🤞🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Ble en kaffe på oss i ettermiddag på et veldig koselig sted. Vi har en avtale om at han skal lage middag og se en film på neste date, men ikke avtalt dag. Er det negativt tegn om vi ikke avtalte noe mer konkret før vi gikk fra hverandre...? 

Følte daten gikk bra, men har blitt skuffet så mange ganger før at jeg tørr ikke å få forhåpninger. 

Jeg lurer også litt på en annen ting. Det sies at dersom en mann virkelig er interessert så tar han kontakt - uansett. Dersom jeg ikke skulle høre noe ila ett par dager så kan jeg nesten tolke det som at han ikke er interessert...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han ikke jobber hjemmefra? Ikke den typen jobb? Eller bare var hjemom for å spise?

Tror jeg fant ut av det 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overtenker så jeg får vondt i hodet 😫 Blir så skuffa av meg selv men er blitt så betatt. Heldigvis virker det å være gjensidig, må bare få til å møtes mer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kaffe på oss i ettermiddag på et veldig koselig sted. Vi har en avtale om at han skal lage middag og se en film på neste date, men ikke avtalt dag. Er det negativt tegn om vi ikke avtalte noe mer konkret før vi gikk fra hverandre...? 

Følte daten gikk bra, men har blitt skuffet så mange ganger før at jeg tørr ikke å få forhåpninger. 

Jeg lurer også litt på en annen ting. Det sies at dersom en mann virkelig er interessert så tar han kontakt - uansett. Dersom jeg ikke skulle høre noe ila ett par dager så kan jeg nesten tolke det som at han ikke er interessert...? 

Mest sannsynlig. Men om du er interessert selv sådan jo du sende en melding? Menn kan også bli usikre. Det høres jo lovende ut. Men det hender jo at man ombestemmer seg. Syns du skal fokusere mest på hva du selv føler og ønsker, og handle ut fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mest sannsynlig. Men om du er interessert selv sådan jo du sende en melding? Menn kan også bli usikre. Det høres jo lovende ut. Men det hender jo at man ombestemmer seg. Syns du skal fokusere mest på hva du selv føler og ønsker, og handle ut fra det.

Ligger her og overtenker så må prøve å slutte med det. Jeg tenker jeg kommer til å sende han en melding i morgen dersom han ikke har sendt først. Jeg har lyst å møte han igjen. Jeg fikk inntrykk av at det var det han ville også, men jeg har tatt feil før. Er derfor jeg blir så usikker. Som du sier så må jeg nesten bare tenke over hva jeg vil. 

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig bare sees torsdag og i går. Men jammen ente jeg opp i verdens fineste armer lørdag og i dag. Jeg svever om dagen. Han er bare fin, fin, fin! ❤️

Endret av EmilieH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
EmilieH skrev (På 16.2.2021 den 7.02):

Han dukker opp en dag, sikker på det! 

Håper på det selv om det er vanskelig å se det nå :)

Engel skrev (På 16.2.2021 den 10.58):

Det er faktisk veldig godt å ta en pause. Merker man fort blir litt for oppslukt av "letinga". Eller jeg blir det i alle fall. Det har fått lov til å ta litt for stor plass i en periode rett og slett. Jeg kjenner at det er godt å bare fokusere på meg selv og hvordan jeg har det i en periode. Kjenne på hvor godt jeg faktisk har det, og at jeg egentlig ikke trenger en mann. Det gjør meg også litt flinkere til å sortere bort dårlige kandidater tenker jeg (altså dårlige for meg, trenger ikke være dårlige menn). Men en kjæreste hadde vært en god bonus, om jeg bare møter en som er riktig for meg. Så skal ta det opp igjen om en liten stund. Når jeg føler meg klar for det. Og har litt bedre tid.

Ja, jeg trengte en pause nå. Merket at jeg ble frustrert og negativ akkurat nå så da er det bedre å fokusere på andre ting. 

Nei, jeg trenger vel egentlig ikke en mann for å klare meg, men har veldig lyst på en kjæreste allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
EmilieH skrev (19 timer siden):

Vi skulle egentlig bare sees torsdag og i går. Men jammen ente jeg opp i verdens fineste armer lørdag og i dag. Jeg svever om dagen. Han er bare fin, fin, fin! ❤️

Så koselig å lese om sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (19 timer siden):

Er du litt forelska eller? 😊 hehe

Anonymkode: 10e77...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du litt forelska eller? 😊 hehe

Anonymkode: 10e77...9c1

Begynner å få skikkelige følelser, ja! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp hos han igår og drar hjem imorgen. Reiser på vinterferie til familie på vestlandet søndag og kommer hjem torsdag. Han får besøk neste helg og vi sees ikke før 2 mars. Gruer meg oppriktig til en uke borte fra han. Vet det er sunt for oss å savne litt men dette blir skikkelig hardt. 

Noen tips til meg, sånn at jeg ikke går helt fra vettet av savn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmilieH skrev (4 timer siden):

Endte opp hos han igår og drar hjem imorgen. Reiser på vinterferie til familie på vestlandet søndag og kommer hjem torsdag. Han får besøk neste helg og vi sees ikke før 2 mars. Gruer meg oppriktig til en uke borte fra han. Vet det er sunt for oss å savne litt men dette blir skikkelig hardt. 

Noen tips til meg, sånn at jeg ikke går helt fra vettet av savn? 

Sende masse meldinger og Snap.😉 Det går fort.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner og miste troen jeg... Ble dumpet i sommer, som var et ganske tøft brudd. Begynte og date litt igjen i november, og nå ble jeg dumpet igjen for en uke siden...Føles litt håpløst og vondt akkurat nå:-( Men håper jeg møter den personen jeg skal dele hverdagen med en dag❤️

Anonymkode: fcc8d...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Begynner og miste troen jeg... Ble dumpet i sommer, som var et ganske tøft brudd. Begynte og date litt igjen i november, og nå ble jeg dumpet igjen for en uke siden...Føles litt håpløst og vondt akkurat nå:-( Men håper jeg møter den personen jeg skal dele hverdagen med en dag❤️

Sender deg en klem🤗 

Vet det føles vondt nå, har vært der selv. Jeg tror mitt beste råd er å ikke stresse.

Jeg har vært på en date denne uken og det gikk ikke helt som jeg hadde forventet. Slik har mine 3/4 siste dater vært. Det ble ikke helt det jeg trodde. Samtidig prøver jeg å fokusere på det som er positivt. Jeg er mer trygg på meg selv, viser mer av meg selv på dater, tørr å være meg selv og gjør bedre valg ifht personlighet hos de jeg møter.

Et annet tips jeg fikk var å ta pauser fra dating om man føler man bare stanger hodet i veggen. Ta en pause og pust😊 

Jeg er overbevist om at den rette for deg er der ute🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sender deg en klem🤗 

Vet det føles vondt nå, har vært der selv. Jeg tror mitt beste råd er å ikke stresse.

Jeg har vært på en date denne uken og det gikk ikke helt som jeg hadde forventet. Slik har mine 3/4 siste dater vært. Det ble ikke helt det jeg trodde. Samtidig prøver jeg å fokusere på det som er positivt. Jeg er mer trygg på meg selv, viser mer av meg selv på dater, tørr å være meg selv og gjør bedre valg ifht personlighet hos de jeg møter.

Et annet tips jeg fikk var å ta pauser fra dating om man føler man bare stanger hodet i veggen. Ta en pause og pust😊 

Jeg er overbevist om at den rette for deg er der ute🤗

Takk for gode ord! Og litt godt å vite at man ikke er alene, selvom jeg unner deg å finne den rette for deg☺️                                                Tenker at jeg tar en pause nå, har gjort det før å har på en måte klart å starte litt mer på blanke ark. Vil ikke ta noen inn i livet, bare for å fylle et tomrom, det er ikke riktig for noen 💛                                                                         Ja, håper det finnes en der for alle, må vel bare senke skuldrene og se på fortiden som erfaring som gjør meg sterkere🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk for gode ord! Og litt godt å vite at man ikke er alene, selvom jeg unner deg å finne den rette for deg☺️                                                Tenker at jeg tar en pause nå, har gjort det før å har på en måte klart å starte litt mer på blanke ark. Vil ikke ta noen inn i livet, bare for å fylle et tomrom, det er ikke riktig for noen 💛                                                                         Ja, håper det finnes en der for alle, må vel bare senke skuldrene og se på fortiden som erfaring som gjør meg sterkere🙂

Han dukker når man minst venter det. Akkurat som min gjorde i januar. Ikke stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, EmilieH said:

Han dukker når man minst venter det. Akkurat som min gjorde i januar. Ikke stress!

Mange har jo minst ventet det i flere tiår uten at det har skjedd noen ting. Ta saken i egne hender sier nå jeg.

Anonymkode: 496e6...d7b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært borte fra min i 6 dager og jeg ser han ikke før søndag. Jeg savner han så det gjør oppriktig vondt i magen nå. På søndag kveld skal vi bare filtre oss inni hverandre, koble ut verden og bare være oss. Vi har faktisk kommet nærmere hverandre ved å være borte fra hverandre litt. Han sa til moren sin igår at han har blitt forelsket. Jeg er også blitt skikkelig forelsket i denne mannen, vi kommuniserer på et nivå jeg aldri har opplevd tidligere. Han er rett og slett den jeg har lett etter alle disse årene ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...