AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #221 Del Skrevet 8. februar 2021 Hvor fort kan man egentlig bli betatt? 1 uke siden første kontakt, møttes i går. Liker han utrolig godt. Snapper mye. Ikke noe suspekt, bare koselige bilder og meldinger. Håper å få møtt han igjen snart 🤗 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #222 Del Skrevet 8. februar 2021 Skal på date i morgen:) Glad jeg leste denne tråden først, for jeg skulle akkurat til å sende ett uoppfordret dickpic, men fra kommentarene her virker det som om jeg burde vente til etter vi har møttes med det. Anonymkode: 4a7f0...f07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #223 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skal på date i morgen:) Glad jeg leste denne tråden først, for jeg skulle akkurat til å sende ett uoppfordret dickpic, men fra kommentarene her virker det som om jeg burde vente til etter vi har møttes med det. Anonymkode: 4a7f0...f07 Du burde ikke sende det noen gang. Anonymkode: 484a9...3ec 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #224 Del Skrevet 8. februar 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Du burde ikke sende det noen gang. Anonymkode: 484a9...3ec Kontroversielt. Anonymkode: 4a7f0...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 9. februar 2021 #225 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk😊 Men, jeg tror jeg dropper den turen. Fikk plutselig et bilde av hans "private" deler. Helt uoppfordret og er enda satt ut. Altså... Hva må man gjøre for å møte en normal mann? Hvor vanskelige er de å finne? Anonymkode: 9ffe2...c0c Uff, enkelte folk altså. Jeg vet at det finnes ordentlige menn der ute. Jeg har jo funnet en av de nå. Dønn seriøs, vil meg bare godt, ønsker å bli kjent med hele meg og tar meg med på fine dater. Nyter om dagen altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 9. februar 2021 #226 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor fort kan man egentlig bli betatt? 1 uke siden første kontakt, møttes i går. Liker han utrolig godt. Snapper mye. Ikke noe suspekt, bare koselige bilder og meldinger. Håper å få møtt han igjen snart 🤗 Anonymkode: 14673...8b8 Jeg begynte å kjenne at jeg litt betatt etter andre date, etter tredje date på lørdag begynte jeg å kjenne at jeg er ordentlig betatt. Så ikke noe fasitsvar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #227 Del Skrevet 9. februar 2021 EmilieH skrev (1 time siden): Jeg begynte å kjenne at jeg litt betatt etter andre date, etter tredje date på lørdag begynte jeg å kjenne at jeg er ordentlig betatt. Så ikke noe fasitsvar! Jeg blir fort betatt må sies, med rett type oppmerkosmhet 😆 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #228 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er en kvinne på 26 som vil finne kjærligheten i 2021, men det vet jeg at ikke skjer. Anonymkode: 484a9...3ec Nei det skjer neppe hvis du tenker at det ikke vil skje. For da er du jo ikke åpen til å ta i mot kjærlighet. Hvorfor tenker du sånn? Anonymkode: 91aa0...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #229 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal på date i morgen:) Glad jeg leste denne tråden først, for jeg skulle akkurat til å sende ett uoppfordret dickpic, men fra kommentarene her virker det som om jeg burde vente til etter vi har møttes med det. Anonymkode: 4a7f0...f07 Jeg synes det er veldig bra at du droppet det bildet. Damer som er ute etter en engangs greie setter sikkert pris på det, og det er nok ikke likt for alle hvordan man reagerer. Jeg synes personlig ikke noe om det, men det er nok andre som har et annet syn. Anonymkode: 9ffe2...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 9. februar 2021 #230 Del Skrevet 9. februar 2021 Var på en slags date på lørdag, første på månedvis, men klarte tydeligvis ikke å imponerende. Går lengre mellom meldingene, de blir stadig kortere, og forslag om å møtes igjen denne uka ble møtt med "kanskje, vet ikke." Sett den runddansen der før, det er gjerne trenering for å unngå å si nei direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #231 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg sendte melding om at jeg var usikker på turen pga bildet i går. Sa at vi trolig er ulike der og at det bildet kom for tidlig for meg. Han har ikke lest meldingen, så noen tur i dag blir det nok ikke uansett🤭 Anonymkode: 9ffe2...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #232 Del Skrevet 9. februar 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er veldig bra at du droppet det bildet. Damer som er ute etter en engangs greie setter sikkert pris på det, og det er nok ikke likt for alle hvordan man reagerer. Jeg synes personlig ikke noe om det, men det er nok andre som har et annet syn. Anonymkode: 9ffe2...c0c Kommentaren min var nok en spøk. Har aldri sendt et dickpic. Fra spøk til alvor, så var jeg på en første date i dag! Vi gikk tur opp på en topp, drakk litt kakao, og gikk ned igjen. Vil si det gikk sånn ganske bra, men samtalen kunne ha flytt litt bedre. Det var ingen krise akkurat, men man måtte starte opp et nytt tema et par ganger. Har aldri vært noe problem for meg på dates før, så jeg vet ikke om det det kommer av at jeg har blitt litt mer rusten sosialt under Corona, eller om det kanskje var hunden hennes som stoppet det opp litt. Det fløt i hvert fall bedre da vi satt oss ned for å drikke kakao. Kommer nok til å be henne på en ny date, så får man se om samtalen sitter litt løsere den gangen. Anonymkode: 4a7f0...f07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #233 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei det skjer neppe hvis du tenker at det ikke vil skje. For da er du jo ikke åpen til å ta i mot kjærlighet. Hvorfor tenker du sånn? Anonymkode: 91aa0...b63 Fordi det ikke har skjedd de siste 4 årene når ting har vært åpent og jeg har datet og vært på byen og over alt. Hvorfor skal det skje i år når jeg ikke engang kan møte venner fra andre kommuner. Anonymkode: 484a9...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine☀️ Skrevet 10. februar 2021 #234 Del Skrevet 10. februar 2021 Tenkte bare eg skulle informere om at her står det svæææært dårlig til 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. februar 2021 #235 Del Skrevet 10. februar 2021 Når jeg leser her inne kjenner jeg på en ekstrem takknemlighet for at jeg har funnet en så herlig fyr. Gleder meg ekstremt til å se han imorgen. Snakke med han og kjenne nærværet hans. Fine mannen! ❤️ Løser seg for dere andre også, sikker på det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #236 Del Skrevet 10. februar 2021 Vi skal møtes igjen i helgen, jeg har et par barn som må ut av huset først. Gleder meg ☺️ Anonymkode: 14673...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #237 Del Skrevet 10. februar 2021 Okapi skrev (17 timer siden): Var på en slags date på lørdag, første på månedvis, men klarte tydeligvis ikke å imponerende. Går lengre mellom meldingene, de blir stadig kortere, og forslag om å møtes igjen denne uka ble møtt med "kanskje, vet ikke." Sett den runddansen der før, det er gjerne trenering for å unngå å si nei direkte. Hun er ikke interessert nei. Bare å gå videre der. Anonymkode: 91aa0...b63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #238 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi det ikke har skjedd de siste 4 årene når ting har vært åpent og jeg har datet og vært på byen og over alt. Hvorfor skal det skje i år når jeg ikke engang kan møte venner fra andre kommuner. Anonymkode: 484a9...3ec Alt blir som man gjør det til. Andre her klarer da å date, selv om det blir mye utendørs med avstand i starten. Med vilje og oppfinnsomhet kan det meste løses. Og vi får jo håpe at det er mulig å åpne opp igjen litt mer etter hvert, selv om det ser litt mørkt ut akkurat nå. Enig i at det er litt vanskeligere nå, men umulig er det ikke. Men man er jo mer avhengig av nettdating for å møte noen selvfølgelig. Anonymkode: 91aa0...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 12. februar 2021 #239 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg er så betatt. Sushi, vin og armkrok i går. Han kommuniserer, er oppriktig interessert i livet mitt, ser hele meg og er bare skikkelig fin. Indisk på restaurant tirsdag og første overnatting neste helg. Jeg er virkelig heldig om dagen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. februar 2021 #240 Del Skrevet 12. februar 2021 EmilieH skrev (48 minutter siden): Jeg er så betatt. Sushi, vin og armkrok i går. Han kommuniserer, er oppriktig interessert i livet mitt, ser hele meg og er bare skikkelig fin. Indisk på restaurant tirsdag og første overnatting neste helg. Jeg er virkelig heldig om dagen ❤️ 🥰 Nyyyt! og ja, jeg er litt misunnelig!😂Får håpe jeg kan få opplevd det samme i løpet av året. Når jeg bestemmer meg for å begynne å lete/date igjen. Akkurat nå er det faktisk bare utrolig deilig med en pause. Sånn utenom når jeg leser om slike fine dater som du beskriver da.❤️ Har gått over 1 1/2 år siden jeg opplevde det der sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå