Blått Skrevet 28. mai 2021 #701 Del Skrevet 28. mai 2021 Masse snap🙈 begynner å kile litt i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #702 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (28 minutter siden): Masse snap🙈 begynner å kile litt i magen... ååååhhh herlig 🥰🥰🥰🥰 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #703 Del Skrevet 28. mai 2021 Herreguuud, kiler i magen her også 🙈 prøver å rydde litt men det er null fokus. Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #704 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker said: Herreguuud, kiler i magen her også 🙈 prøver å rydde litt men det er null fokus. Anonymkode: 14673...8b8 Prøver å rydde her og, men kronisk sjekker hvert 30 sek 🙈 fått ny snap? Næææh... nå da? Føler meg som en tre-åring som sitter i baksete på biltur og maser: freeeemme snart? Nå da? Nååååå? Endret 28. mai 2021 av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #705 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (30 minutter siden): Prøver å rydde her og, men kronisk sjekker hvert 30 sek 🙈 fått ny snap? Næææh... nå da? Føler meg som en tre-åring som sitter i baksete på biltur og maser: freeeemme snart? Nå da? Nååååå? Eh ja, jeg vil ikke mase heller 🤪han er tross alt på jobb (kjører, så vil jo gjerne unngå at han snapper da) Tror fjortisen i meg har dukket opp igjen gitt 😂 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #706 Del Skrevet 28. mai 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Eh ja, jeg vil ikke mase heller 🤪han er tross alt på jobb (kjører, så vil jo gjerne unngå at han snapper da) Tror fjortisen i meg har dukket opp igjen gitt 😂 Anonymkode: 14673...8b8 Hvem av dem snakker du om nå? Nummer en eller to?🤪🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #707 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (3 minutter siden): Hvem av dem snakker du om nå? Nummer en eller to?🤪🙈 Toooo Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #708 Del Skrevet 28. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Toooo Anonymkode: 14673...8b8 Skjønner at du ikke vil mase om han kjører, men fortsatt like gøy da. Bare vente til han er ferdig. ------------ Dette gir jo skikkelig selvtillit da. Jeg har hatet kroppen min, skikkelig, lenge, i mange år nå. Hvis så deilige menn flørter så åpenbart med meg, så kan jeg jo ikke se såååå jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #709 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (7 minutter siden): Skjønner at du ikke vil mase om han kjører, men fortsatt like gøy da. Bare vente til han er ferdig. ------------ Dette gir jo skikkelig selvtillit da. Jeg har hatet kroppen min, skikkelig, lenge, i mange år nå. Hvis så deilige menn flørter så åpenbart med meg, så kan jeg jo ikke se såååå jævlig ut. Jeg har også alltid hata kroppen min, eller vertfall som voksen. Tjukk å feit å ikke giddi gjort noe med det. Men siden jeg startet å date så har jeg jo også trent å gått ned en hel haug med kilo sånn at jeg jo nå både er fornøyd selv OG mannfolka er fornøyde 😜 Selvtilliten er på topp å jeg elsker oppmerksomheten det gir (jeg er på ingen måte tynn altså, det er litt igjen enda men jeg er nå normalvektig og trent) Tror ikke du ser jævlig ut vertfall 🥰 Nååå skal jeg snart sende en snap 🙈 han kjører enda men shit la gå 🤭 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #710 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også alltid hata kroppen min, eller vertfall som voksen. Tjukk å feit å ikke giddi gjort noe med det. Men siden jeg startet å date så har jeg jo også trent å gått ned en hel haug med kilo sånn at jeg jo nå både er fornøyd selv OG mannfolka er fornøyde 😜 Selvtilliten er på topp å jeg elsker oppmerksomheten det gir (jeg er på ingen måte tynn altså, det er litt igjen enda men jeg er nå normalvektig og trent) Tror ikke du ser jævlig ut vertfall 🥰 Nååå skal jeg snart sende en snap 🙈 han kjører enda men shit la gå 🤭 Anonymkode: 14673...8b8 Jeg går inn under kategorien tynn. Veier 58 kg, mesteparten av dette er muskler. Har ingen grunn til å klage. Har ikke strekkmerker, rynker. Jeg bare.. vet ikke.. Liker den ikke Endret 28. mai 2021 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #711 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (21 minutter siden): Jeg går inn under kategorien tynn. Veier 58 kg, mesteparten av dette er muskler. Har ingen grunn til å klage. Har ikke strekkmerker, rynker. Jeg bare.. vet ikke.. Liker den ikke Man trenger ikke like kroppen selv om man er tynn å egentlig helt okei ! Men da hjelper det jo med positive reaksjoner fra andre. (jeg er ikke tjukk lenger da, har gått ned rundt 30 kg) Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #712 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (2 timer siden): Jeg går inn under kategorien tynn. Veier 58 kg, mesteparten av dette er muskler. Har ingen grunn til å klage. Har ikke strekkmerker, rynker. Jeg bare.. vet ikke.. Liker den ikke Håper mannfolk liker noen med strekkmerker, ellers kan jeg iallefall gi opp. Trodde iallefall litt eldre mannfolk var litt mer.. fokusert på andre ting 🙄 Anonymkode: df363...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #713 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Man trenger ikke like kroppen selv om man er tynn å egentlig helt okei ! Men da hjelper det jo med positive reaksjoner fra andre. (jeg er ikke tjukk lenger da, har gått ned rundt 30 kg) Anonymkode: 14673...8b8 Jaaaa. 23 minutter siden, AnonymBruker said: Håper mannfolk liker noen med strekkmerker, ellers kan jeg iallefall gi opp. Trodde iallefall litt eldre mannfolk var litt mer.. fokusert på andre ting 🙄 Anonymkode: df363...e18 Ingen erfaring med det personlig som sagt.. Uansett en av grunnene til at jeg ikke liker kroppen min er jo fordi at jeg har hatt 1) dårlig råd så har brukt klær og sko til de faller fra hverandre (ikke hatt råd til sminke, frisør og lignende) 2) ikke hatt mulighet til å date på grunn av barn og sykdom (kan ikke forlate småbarn hjemme alene). Men ja... så har jeg en venninne som er gift på tiende år nå (hun er like gammel som du og meg ). Hun har vanvittig mange strekkmerker. Alltid hatt. Endret 28. mai 2021 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #714 Del Skrevet 28. mai 2021 Uansett masse snap fortsatt. Jeg prøver å være tålmodig nå. Har svart veldig fort hele dagen. Må skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #715 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg har strekkmerker, valker og diverse men ikke fått klager som sagt. Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #716 Del Skrevet 28. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Håper mannfolk liker noen med strekkmerker, ellers kan jeg iallefall gi opp. Trodde iallefall litt eldre mannfolk var litt mer.. fokusert på andre ting 🙄 Anonymkode: df363...e18 Men bare for å legge til.. Når det kommer til fokusert på andre ting.. Jeg er uføretrygdet på grunn av psykiske problemer, har hatt ganske heavy rusforbruk som ungdom, har ikke høyere utdanning, har arbeid i et lavtlønnet yrke og ikke direkte god råd, er alene med en på 11 år (som er veldig sjeldent med sin far) Tror ikke du skal bekymre deg for strekkemerker for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #717 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg har klart å finne meg en workaholic 🙊 enda på jobb, jada. Kvelden er enda ung.... Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #718 Del Skrevet 28. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har klart å finne meg en workaholic 🙊 enda på jobb, jada. Kvelden er enda ung.... Anonymkode: 14673...8b8 Han som jobbet mye uten barna?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #719 Del Skrevet 28. mai 2021 Blått skrev (Akkurat nå): Han som jobbet mye uten barna?🙈 Jepp. Har vennt seg (og firmaet) til å jobbe masse masse i barnefri uker. Jaja blir vel ferdig en gang 😂 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. mai 2021 #720 Del Skrevet 28. mai 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp. Har vennt seg (og firmaet) til å jobbe masse masse i barnefri uker. Jaja blir vel ferdig en gang 😂 Anonymkode: 14673...8b8 Blitt noe ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå