Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (21 minutter siden):

Vel.. jeg liker tråden.. her så kan man snakke om så mye.. Jeg syns det er en fin oppmuntring :hoppendeglad:

Jeg kom i kontakt med en på Tinder for noen dager siden. Et år yngre. Her så treffer humoren meg også godt. Hvorfor må det komme to anstendige mennesker SAMTIDIG?? 

Heh sliter litt med den to stk jeg også 😂 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (22 minutter siden):

Vel.. jeg liker tråden.. her så kan man snakke om så mye.. Jeg syns det er en fin oppmuntring :hoppendeglad:

Søren. Fikk mld igjen nå i kveld. Vil møte meg i morgen. Han vil jeg skal komme dit på kveld seff, jeg skyllte på at sønnen ikke vil at jeg drar bort på kveld 🙈(han gjør ikke det, så det er sant siden jeg må dra så sent om jeg skal) Men en del av meg vil jo møte han å om jeg må innom senga for å få snakket med han er det verdt det 😅Så vi får se da. Mulig han kan komme hit etter jobb eller noe 🙈

Kan noen vennligst slå meg hardt i hodet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Heh sliter litt med den to stk jeg også 😂 

Jeg sliter med to stykker som tydeligvis bor veldig nærme hverandre. :sjenert:

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Søren. Fikk mld igjen nå i kveld. Vil møte meg i morgen. Han vil jeg skal komme dit på kveld seff, jeg skyllte på at sønnen ikke vil at jeg drar bort på kveld 🙈(han gjør ikke det, så det er sant siden jeg må dra så sent om jeg skal) Men en del av meg vil jo møte han å om jeg må innom senga for å få snakket med han er det verdt det 😅Så vi får se da. Mulig han kan komme hit etter jobb eller noe 🙈

Kan noen vennligst slå meg hardt i hodet ?

Flink du er :kose:

Men ja, du burde få snakket med han og få landet hva dere driver med. Du vil ha et forhold, og da er det greit å avslutte dersom han bare vil pule. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Flink du er :kose:

Men ja, du burde få snakket med han og få landet hva dere driver med. Du vil ha et forhold, og da er det greit å avslutte dersom han bare vil pule. 

Ja helt klart, før jeg møtte han andre var jeg jo forsåvidt fornøyd med den ordningen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Hvis det blir date til helgen så håper jeg det blir litt kyssing :sjenert:

You go girl !!!

Har en til her nå om er så gira på å møte meg i morgen 🙈 blir helt overveldet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja helt klart, før jeg møtte han andre var jeg jo forsåvidt fornøyd med den ordningen 🙈

Ja, men det er hyggelig med litt oppmerksomhet? :kose: Han andre gir deg jo verdsettelse som person og gir uttrykk at han er ute etter noe mer enn hva som befinner seg i buksene dine. 

17 minutter siden, AnonymBruker said:

You go girl !!!

Har en til her nå om er så gira på å møte meg i morgen 🙈 blir helt overveldet jeg. 

Vet ikke hva som er vanlig med antall dates når man kysser litt, men han er jo så pen. Hvordan skal jeg sitte og glo enda flere timer på han uten nooooe som helst? :daane: Nevnte jeg for såvidt at de bor ganske nærme hverandre? :sjenert: 

Herr flink med oppmerksomhet har lyst til å møte deg i morgen? :sjenert: Hva sa du? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (6 timer siden):

Ja, men det er hyggelig med litt oppmerksomhet? :kose: Han andre gir deg jo verdsettelse som person og gir uttrykk at han er ute etter noe mer enn hva som befinner seg i buksene dine. 

Vet ikke hva som er vanlig med antall dates når man kysser litt, men han er jo så pen. Hvordan skal jeg sitte og glo enda flere timer på han uten nooooe som helst? :daane: Nevnte jeg for såvidt at de bor ganske nærme hverandre? :sjenert: 

Herr flink med oppmerksomhet har lyst til å møte deg i morgen? :sjenert: Hva sa du? :hoppendeglad:

Oppmerksomhet er det beste som finnes 🤭

Hvordan dagen blir kommer ann på om sønnen blir hos sin far eller om han kommer hjem. Men vi får til den kaffen vertfall å om jeg blir alene her så skal jeg nok slippe å sitte helt alene 🤭

Kyssing ja du, med de jeg har data har vi kyssa på hhv 1) ingen dater (var på to og overnattet på andre), 2) date to 3) etter 15 min på date en (gjett hvem 😂😂) og 4) ikke noe enda 🤭🤭

Å sitte å glo uten å få noe er skikkelig seigpining 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du og Engel holder meg i øra 😂😂😂

Alt for medsøstre i jakten på kjærligheten. Vi fortjener alle det beste.❤️

Litt misunnelig på dere som har noen å date nå.😛 Jeg får noen matcher, men det tar bare noen få meldinger til jeg utelukker dem. Feks en i går som hadde 3 barn under 12 år, yngste var 3 år... Det skjer ikke altså. Føler meg dødskjip som vraker de pga sånt, men jeg er så fullstendig ferdig med små barn. Selv om jeg vet jo at hvis jeg virkelig hadde blitt stormforelsket så hadde jeg nok levd fint med det. Men vedkommende vil jo være 60 når yngste er konfirmant... Nei. funker ikke.

Og så fikk jeg opp en som jeg var på noen dater med rundt nyttår. Og som jeg vraket da fordi jeg følte det ikke matchet helt. Men han var veldig hyggelig, og vi har felles venner gjennom jobb og mye felles interesser. Og nå klarte jeg ikke å sveipe han til venstre, så måtte bare legge bort hele Tinder.🙈 Idiotisk altså. Jeg har av og til litt kontakt med han på snap fortsatt, så det er jo bare tull å ikke sveipe han til venstre samme hva. Kan dere få inn i hodet mitt at det at vedkommende er hyggelig og har mye til felles IKKE gjør at det er en fremtid der? Jeg har gjort den feilen før, og det funket ikke. Den fysiske attraksjonen kom ikke. Tror jeg begynner å bli desperat etter et år uten fysisk nærhet av den typen.🙈 Når jeg vurderer folk jeg tidligere har vraket.

Jaggu bra jeg skal på tur med venninner i helgen.😅 Trenger noe annet å tenke på.

PS @Blått, det er helt innafor med klining på 2. date. Har man lyst har man lov.😁

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Oppmerksomhet er det beste som finnes 🤭

Hvordan dagen blir kommer ann på om sønnen blir hos sin far eller om han kommer hjem. Men vi får til den kaffen vertfall å om jeg blir alene her så skal jeg nok slippe å sitte helt alene 🤭

Kyssing ja du, med de jeg har data har vi kyssa på hhv 1) ingen dater (var på to og overnattet på andre), 2) date to 3) etter 15 min på date en (gjett hvem 😂😂) og 4) ikke noe enda 🤭🤭

Å sitte å glo uten å få noe er skikkelig seigpining 😅😅😅

Så egentlig så må jeg kanskje vente enda mer... :daane:  Jeg har ikke datet siden.. uhmmmmm.. Husker ikke... Vel, ikke på denne måten. :sjenert: Man føler seg normal, men samtidig frustrert.. Fordi... Herregud, for en dritdeilig mann.. :sikle: Han flørter veldig åpenbart på snap, så.. :hjerter: Jeg tillater meg å fantasere om å rive av han klærne. :sjenert:

Skjulte kontoen min på Tinder nå. Orker ikke mer enn to stykker. Hahaha. :ler:

----------------

Så planen er en kaffedate for dere? :hoppendeglad: Har dere satt dato eller bare tenker dere litt på det, tar det når dere får tid? :sjenert:

28 minutter siden, Engel said:

Litt misunnelig på dere som har noen å date nå.😛 Jeg får noen matcher, men det tar bare noen få meldinger til jeg utelukker dem. Feks en i går som hadde 3 barn under 12 år, yngste var 3 år... Det skjer ikke altså. Føler meg dødskjip som vraker de pga sånt, men jeg er så fullstendig ferdig med små barn. Selv om jeg vet jo at hvis jeg virkelig hadde blitt stormforelsket så hadde jeg nok levd fint med det. Men vedkommende vil jo være 60 når yngste er konfirmant... Nei. funker ikke.

Og så fikk jeg opp en som jeg var på noen dater med rundt nyttår. Og som jeg vraket da fordi jeg følte det ikke matchet helt. Men han var veldig hyggelig, og vi har felles venner gjennom jobb og mye felles interesser. Og nå klarte jeg ikke å sveipe han til venstre, så måtte bare legge bort hele Tinder.🙈 Idiotisk altså. Jeg har av og til litt kontakt med han på snap fortsatt, så det er jo bare tull å ikke sveipe han til venstre samme hva. Kan dere få inn i hodet mitt at det at vedkommende er hyggelig og har mye til felles IKKE gjør at det er en fremtid der? Jeg har gjort den feilen før, og det funket ikke. Den fysiske attraksjonen kom ikke. Tror jeg begynner å bli desperat etter et år uten fysisk nærhet av den typen.🙈 Når jeg vurderer folk jeg tidligere har vraket.

Jaggu bra jeg skal på tur med venninner i helgen.😅 Trenger noe annet å tenke på.

Helt uaktuelt med små barn her og. De går hardt til venstre eller får svar: sorry. Er ikke aktuelt. Da lever jeg heller i sølibat noen år til... Er ferdig med å stresse til barnehagen, og AKS. 

Noen ganger så er det jo bare deilig å legge vekk Tinder litt og slappe av. Koble hodet ut.. Også begynne på nytt igjen om noen dager. ;) 

Jeg er også på et år uten fysisk nærhet av noe slag. :ler: Men jeg har rekord på 5 år og 4 år så lider ingen nød nå... :sjenert:  Eller lider litt.. Hvorfor må han være så kjekk? :sikle: Krysser fingrene for barnevakt og litt klining 🤞 

Også må du kose seg i helgen, @Engel❤️ Deilig med tur. :hoppendeglad:

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (26 minutter siden):

Så planen er en kaffedate for dere? :hoppendeglad: Har dere satt dato eller bare tenker dere litt på det, tar det når dere får tid? :sjenert:

Jeg er også på et år uten fysisk nærhet av noe slag. :ler: Men jeg har rekord på 5 år og 4 år så lider ingen nød nå... :sjenert:  Eller lider litt.. Hvorfor må han være så kjekk? :sikle: Krysser fingrene for barnevakt og litt klining 🤞 

Også må du kose seg i helgen, @Engel❤️ Deilig med tur. :hoppendeglad:

Oh no, jeg skal møte han i dag jeg altså 😁 han nye altså. Fikk akkurat snap om jeg overlevde natta alene 🙊 for i natt så var det et lite øyeblikk så nært at han kom hit. Men, han hadde jo dratt på jobb så å kjøre hit igjen v midnatt var litt drøyt 🤪

——

håper du får klina litt @Blått  nærhet å kyssing er såååå herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (53 minutter siden):

PS @Blått, det er helt innafor med klining på 2. date. Har man lyst har man lov.😁

Åh, kos deg på tur m venninner, det høres digg ut ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Oh no, jeg skal møte han i dag jeg altså 😁 han nye altså. Fikk akkurat snap om jeg overlevde natta alene 🙊 for i natt så var det et lite øyeblikk så nært at han kom hit. Men, han hadde jo dratt på jobb så å kjøre hit igjen v midnatt var litt drøyt 🤪

——

håper du får klina litt @Blått  nærhet å kyssing er såååå herlig. 

Seriøst? :hoppendeglad: Lykke til!!! ❤️ Håper du får klina litt selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å se at Tinder kan funke, og at dere får noen dates :)  Jeg har vel mer eller mindre gitt opp, og skjønt at det nok ikke blir verken mann eller familieliv på meg. Er 35 år (ble slutt med kjæreste etter 10 år for 3 år siden, og det ble vanskelig etter dette) Han var økonomisk utro, men føler jeg kanskje burde ha stått i det, og ikke gitt oss opp. Alt føles bedre enn å skulle ende opp alene som jeg tydeligvis kommer til å gjøre.. Men - moro å se at det finnes ålreite menn alliekvel :)

Anonymkode: df363...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Moro å se at Tinder kan funke, og at dere får noen dates :)  Jeg har vel mer eller mindre gitt opp, og skjønt at det nok ikke blir verken mann eller familieliv på meg. Er 35 år (ble slutt med kjæreste etter 10 år for 3 år siden, og det ble vanskelig etter dette) Han var økonomisk utro, men føler jeg kanskje burde ha stått i det, og ikke gitt oss opp. Alt føles bedre enn å skulle ende opp alene som jeg tydeligvis kommer til å gjøre.. Men - moro å se at det finnes ålreite menn alliekvel :)

Ikke gi opp håpet! Det ER bra menn der ute, de bare gjemmer seg veldig godt.😉 Har møtt flere veldig bra på de 6 årene jeg har vært singel (mer eller mindre), desverre har det ikke klaffet fullt ut. Men det er mulig.🙂 Men ja, Tinder kan virkelig ta fra deg motet til tider...🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (Akkurat nå):

Ikke gi opp håpet! Det ER bra menn der ute, de bare gjemmer seg veldig godt.😉 Har møtt flere veldig bra på de 6 årene jeg har vært singel (mer eller mindre), desverre har det ikke klaffet fullt ut. Men det er mulig.🙂 Men ja, Tinder kan virkelig ta fra deg motet til tider...🙄

Er nok ikke sikkert at de er på Tinder.. men, føler meg litt for sliten og "gammel" til finne noen. Kanskje det kommer noen som klarer å se forbi det og gir meg energi, men det skal mye flaks til. Men, takk for oppmuntrende ord ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er nok ikke sikkert at de er på Tinder.. men, føler meg litt for sliten og "gammel" til finne noen. Kanskje det kommer noen som klarer å se forbi det og gir meg energi, men det skal mye flaks til. Men, takk for oppmuntrende ord ❤️  

Du er fortsatt ung da. Jeg er nesten 10 år eldre enn deg. Og jeg er også fortsatt ung.😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (11 minutter siden):

Du er fortsatt ung da. Jeg er nesten 10 år eldre enn deg. Og jeg er også fortsatt ung.😉

:) Du er absolutt det - men du har sikkert barn fra tidligere, og da kan man kanskje ha det litt roligere og ikke være redd for å ende opp alene. Helt ærlig så føler jeg på at jeg har levd et helt liv allerede, (Studert, jobbet, reist, samboer + "skilsmisse") Og så er det kanskje rundt 60 år igjen av livet - da er jeg sliten tror jeg, haha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Seriøst? :hoppendeglad: Lykke til!!! ❤️ Håper du får klina litt selv. :sjenert:

Nå ser det ut til at sønnen min blir hos sin far også så da får vi se da hva som skjer 🙊 kan fort skje at den kaffen blir utvidet da altså 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å nei, ikke gi opp !!! Man må aldri gi opp 🥰🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...