Ciara Skrevet 15. juli 2006 #781 Del Skrevet 15. juli 2006 Merkelige venner :klø: Skal dere på bilferie? I Norge eller Europa? Jeg har så lyst til å ta en bilferie selv... Vi får se hva vi får gjort etterhvert. Drømmer særlig om å kjøre i Øst-Europa. Kanskje vi får tid om et par år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #782 Del Skrevet 15. juli 2006 Merkelige venner :klø: Skal dere på bilferie? I Norge eller Europa? Jeg har så lyst til å ta en bilferie selv... Vi får se hva vi får gjort etterhvert. Drømmer særlig om å kjøre i Øst-Europa. Kanskje vi får tid om et par år? ← Vi skal nok holde oss i Norge. Først seile litt og så på hytta. Hvis sommerværet fortsetter er jo Norge det beste ferielandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. juli 2006 #783 Del Skrevet 15. juli 2006 Kos deg videre på ferie Angående det venneparet, jo grenser for kva andre kan gjera i andre sine hus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #784 Del Skrevet 16. juli 2006 Riktig god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 16. juli 2006 Kos deg videre på ferie Angående det venneparet, jo grenser for kva andre kan gjera i andre sine hus.... ← Ja, jeg syns det. Nå er ikke jeg så veldig prippen. Folk må gjerne ha beina i sofaen, men når man går barbeint i sandaler er faktisk ikke beina særlig reine... og da legger man dem ikke på bordet hos folk man ikke kjenner så utrolig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #786 Del Skrevet 16. juli 2006 Riktig god ferie! ← Det skal jeg nok Drar av gårde i morgen tidlig I går så mannen min og jeg "Brødrene Dahl og spektralstenene" på dvd. Husker jeg syns serien var skummel da jeg var mindre, men nå er den jo bare komisk. Husker jo best de øynene bak bildet, som jeg syns var fryktelig ekkelt... Sein frokost i dag. Får sette inn rundstykker i ovnen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 16. juli 2006 #787 Del Skrevet 16. juli 2006 eg åt berre middag i dag eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 2. august 2006 Får børste sommerstøvet av dagboken min... nå blir jeg vel litt mere hjemme og på nett... Har i alle fall hatt en fantastisk sommer. Har jo bare vært fint vær, og jeg har hatt late dager med sol og bading og alt som hører til Nå blir det å innstille seg på studier som begynner i neste uke. Blir vel en overgang ja. Men jeg gleder meg, så det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #789 Del Skrevet 2. august 2006 Godt å ha deg tilbake . Det blir nok en overgang å gå tilbake til studiene etter en lang sommer, men det blir sikkert litt godt å kommer tilbake til normalen igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. august 2006 #790 Del Skrevet 4. august 2006 hei og hå!! hvordan er livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 7. august 2006 Hannen: Ja, tilbake til normalen blir bra! Seroxata: Hei Kjekt å se deg her igjen! Da er det like før studier begynner.... tror jeg må omstille døgnet litt... nå blir det seine kvelder og lange morgener. Det duger ikke i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. august 2006 #792 Del Skrevet 7. august 2006 Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #793 Del Skrevet 7. august 2006 Godt å ha deg tilbake! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. august 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 7. august 2006 Det har forresten skjedd ting og tang i livene våre i løpet av sommeren (mellom all soling og bading...). Mannen min har takket ja til ny jobb på andre kanten av landet. Blir veldig spennende!!! Jeg blir værende her ett år til, så det blir en del pendling for han. Men det er jo oppsigelsestid og sånt først, så det blir vel bare ca 1/2 år fra hverandre. Det skal vi nok klare. Driver og omstiller hodet mitt på at det blir flytting etterhvert, nytt miljø og nye mennesker... jeg skal jo studere ett år nå, så det passer egentlig veldig bra at jeg begynner jobbsøking til den nye plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #795 Del Skrevet 7. august 2006 Hei hyggelig å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. august 2006 Forfatter #796 Del Skrevet 8. august 2006 Hei hyggelig å se deg igjen! ← Deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. august 2006 #797 Del Skrevet 8. august 2006 Innom for å ønske deg en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. august 2006 Forfatter #798 Del Skrevet 8. august 2006 Har en fin tirsdag her, Skya Nå har vi i lengre tid prøvd å få oss trådløst internett her. Men det skal visst ikke være så lett... nå har vi prøvd flere bokser, ringt telenor etc. Blir så lei Og telenor har visst sine egne bokser som ikke passer til hvilke som helst andre bokser, da blir det tull. Men kanskje virker siste innkjøpte bokser... krysser fingre og tær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. august 2006 #799 Del Skrevet 8. august 2006 Du går ein spennende framtid i møte. Det blir nok garantert kjekt å studera! Ellers går nok det halve året uten mann fortare enn du anar. Det pleier og vera sånn når man studerer. PPU er det jo også ein del praksis på. Det blir nok kjempe kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 9. august 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 9. august 2006 Så var jeg blitt student igjen. Tror det skal gå greit. Virker i alle fall som et ok opplegg, og ok folk. Uten at jeg kan si at jeg har blitt så veldig kjent med mange etter en dag... men det bedrer seg nok Spidergirl: Regner også med at halvåret fra mannen min skal gå raskt. Kommer helt sikkert til å savne ham, men vi får satse på at vi får til å møtes jevnlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå