Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #141 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Sjela skrev (29 minutter siden): Er dette ditt første barn? Bekkenløsning høres virkelig ikke godt ut, så håper det ikke blir altfor ille for deg! Skriver under på trøttheten! Det er viktig å få nok hvile når kroppen sier ifra om det. Så må man bare prøve å ikke ha dårlig samvittighet over alt man heller skulle gjort enn det. Mitt tredje. Har ei jente og en gutt fra før. Så her blir det tre tette 😬😅 Hvis bekkenløsninga blir verre enn med forrige, så havner jeg i rullestol til slutt. Og de sier jo at bekkenløsning blir verre med hvert barn, så hurra! Hviler når jeg kan, skjer ofte at jeg legger meg kl 21 for tiden 😅 Hva med deg? Første barn? Endret 9. desember 2020 av Mockingjay93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 9. desember 2020 #142 Del Skrevet 9. desember 2020 Endelig har jeg fått bestilt legetime, nå er jeg ordentlig spent og håper virkelig denne sitter nå 😬😬😬😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #143 Del Skrevet 9. desember 2020 Maya89 skrev (1 time siden): Våknet skikkelig gjennom svett og svimmel + kvalm inatt 🤔 Noen som har opplevd dette? 😯 Nei har ikke opplevd det, men det hørtes ikke noe ålreit ut 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #144 Del Skrevet 9. desember 2020 Håkkimom skrev (15 minutter siden): Endelig har jeg fått bestilt legetime, nå er jeg ordentlig spent og håper virkelig denne sitter nå 😬😬😬😬 Ååå, krysser fingrene for deg! 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 9. desember 2020 #145 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg var på første kontroll i går ❤️ Alltid så koselig å bare prate om graviditeten, får jo ikke nok 😂 Hun hadde ikke ultralydaparat, men sparte til det, så kanskje hun får ila svangerskapet 🤞 Men tok jo div prøver, og en graviditetstest hvor hun på labben bare "oioi, ja her er det ingen tvil!" 😄 Jeg går til kontroll hos gynekolog etter konisering og kreft, så skal dit på sjekk, men nå husker jeg ikke hvilken uke jeg skulle si i fra 🙄 Har lyst å spørre om TUL samtidig. Tenker endel på MA. Det hadde vært så deilig å få en bekreftelse og kanskje tilogmed et lite hjerte ❤️ Ellers er jeg småkvalm en eller flere ganger ila dagen. Ikke veldig så jeg må kaste opp (ble visst med den ene gangen 😅) men ligger som en liten irriterende klump i halsen. Usj. Så denne matlysten er ikke grei. Har et par ting jeg MÅ ha, men ellers er det lite som frister... Velkommen til @Maya89 og @Mockingjay93 La dere til på lista på første side. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #146 Del Skrevet 9. desember 2020 vret skrev (22 minutter siden): Jeg var på første kontroll i går ❤️ Alltid så koselig å bare prate om graviditeten, får jo ikke nok 😂 Hun hadde ikke ultralydaparat, men sparte til det, så kanskje hun får ila svangerskapet 🤞 Men tok jo div prøver, og en graviditetstest hvor hun på labben bare "oioi, ja her er det ingen tvil!" 😄 Jeg går til kontroll hos gynekolog etter konisering og kreft, så skal dit på sjekk, men nå husker jeg ikke hvilken uke jeg skulle si i fra 🙄 Har lyst å spørre om TUL samtidig. Tenker endel på MA. Det hadde vært så deilig å få en bekreftelse og kanskje tilogmed et lite hjerte ❤️ Ellers er jeg småkvalm en eller flere ganger ila dagen. Ikke veldig så jeg må kaste opp (ble visst med den ene gangen 😅) men ligger som en liten irriterende klump i halsen. Usj. Så denne matlysten er ikke grei. Har et par ting jeg MÅ ha, men ellers er det lite som frister... Velkommen til @Maya89 og @Mockingjay93 La dere til på lista på første side. Takk for det 🙂 Du kan legge til at jeg er 27 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #147 Del Skrevet 9. desember 2020 Er det opprettet en termingruppe på Facebook? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 9. desember 2020 #148 Del Skrevet 9. desember 2020 14 minutter siden, Mockingjay93 said: Er det opprettet en termingruppe på Facebook? Jeg har funnet en som var søkbar som heter «Termin juli 2021». Vet ikke om det fins noen skjulte?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #149 Del Skrevet 9. desember 2020 vret skrev (2 minutter siden): Jeg har funnet en som var søkbar som heter «Termin juli 2021». Vet ikke om det fins noen skjulte?! Er ingen skjulte grupper annet enn de sol har valgt å lage en for nærområdet sitt inne på Facebook gruppen. Er medlem i gruppen selv og er en veldig trivelig gjeng 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #150 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Jeg kan opprette en skjult/hemmelig. De som vil bli med kan sende meg en PM med navn 🙂 Endret 9. desember 2020 av Mockingjay93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #151 Del Skrevet 9. desember 2020 Mockingjay93 skrev (1 minutt siden): Jeg kan opprette en skjult/hemmelig. De som vil bli med kan sende meg en PM med navn 🙂 Eller, ser jo at den er privat den som allerede er opprettet. Vi trenger vel ikke to 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #152 Del Skrevet 9. desember 2020 Mockingjay93 skrev (1 minutt siden): Eller, ser jo at den er privat den som allerede er opprettet. Vi trenger vel ikke to 🙂 Det er jo helt opp til deg om du velger å lage en til eller ikke, men er mange medlemmer allerede i den andre gruppen, og for min egen del ser jeg ikke helt vitsen med å være med i to. Men som sagt, bare min personlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 9. desember 2020 #153 Del Skrevet 9. desember 2020 Den er privat den som fins men ikke skjult/usøkbar. Når jeg var gravid sist ble jeg lagt til i en stor termingruppe som ikke var søkbar, så det fins sikkert flere grupper enn lokalgrupper. Men foreløpig funker den som fins fint syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 9. desember 2020 #154 Del Skrevet 9. desember 2020 aoyt skrev (8 minutter siden): Det er jo helt opp til deg om du velger å lage en til eller ikke, men er mange medlemmer allerede i den andre gruppen, og for min egen del ser jeg ikke helt vitsen med å være med i to. Men som sagt, bare min personlige mening. Nei, jeg orker ikke to. Så den får holde den som allerede er 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 9. desember 2020 #155 Del Skrevet 9. desember 2020 aoyt skrev (3 timer siden): Ååå, krysser fingrene for deg! 🤞🏼 Takk 🥰 ja, det håper virkelig jeg også! For en slags kontroll, så driver jeg og tar EL testene jeg har 😂 for å få en falsk trygghet sikkert 😂 og alle mine streker slår jo ut positivt tvert, men de er altså mye sterkere enn kontroll streken, betyr det MEGA gravid da? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #156 Del Skrevet 9. desember 2020 Håkkimom skrev (1 time siden): Takk 🥰 ja, det håper virkelig jeg også! For en slags kontroll, så driver jeg og tar EL testene jeg har 😂 for å få en falsk trygghet sikkert 😂 og alle mine streker slår jo ut positivt tvert, men de er altså mye sterkere enn kontroll streken, betyr det MEGA gravid da? 😂 Ja var det da, litt usikker der 🙊 Kanskje det er to? 🙊😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 9. desember 2020 #157 Del Skrevet 9. desember 2020 aoyt skrev (5 timer siden): Ja var det da, litt usikker der 🙊 Kanskje det er to? 🙊😅 Hjelpe meg 👀 men det er vel ikke sannsynlig når jeg mista to i sommer 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #158 Del Skrevet 9. desember 2020 Håkkimom skrev (Akkurat nå): Hjelpe meg 👀 men det er vel ikke sannsynlig når jeg mista to i sommer 😳 Kan hende du har gener som tilsier at du har lettere for å få tvillinger? 🤔 Jeg fikk beskjed om at jeg har dette, men kommer nå bare en heldigvis 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 9. desember 2020 #159 Del Skrevet 9. desember 2020 Hurraaa, jeg har fått TUL fredag 18. 🥳 Herregud så spent og nervøs! Fortalt historien min før, men husker ikke i hvilken tråd så beklager om jeg gjentar megselv 😆 Jeg hadde endel blødninger under første graviditet og fikk litt ekstra oppfølging. Ble oppfordret til å ta celleprøve så fort som mulig etter fødsel. Den viste moderate celleforandringer. Ny celleprøve 6 mnd senere viste grove celleforandringer. Ble konisert, og da viste det seg at det allerede hadde utviklet seg til livmorhalskreft. Trengte heldigvis ikke mer behandling, det var rett og slett fjernet før vi visste om det, men fikk mye oppfølging med bl.a celleprøve hver 3 mnd. Måtte også vente med å bli gravid i 1 år 😥 Så nå skal jeg inn til gynekologen min. Sjekke at alt er bra og sjekke lengde på livmorhalsen (tappen? Husker ikke helt navn? 😆) Da er jeg 8+5. teller mer ned til den dagen enn julaften akkurat nå 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 9. desember 2020 #160 Del Skrevet 9. desember 2020 vret skrev (2 minutter siden): Hurraaa, jeg har fått TUL fredag 18. 🥳 Herregud så spent og nervøs! Fortalt historien min før, men husker ikke i hvilken tråd så beklager om jeg gjentar megselv 😆 Jeg hadde endel blødninger under første graviditet og fikk litt ekstra oppfølging. Ble oppfordret til å ta celleprøve så fort som mulig etter fødsel. Den viste moderate celleforandringer. Ny celleprøve 6 mnd senere viste grove celleforandringer. Ble konisert, og da viste det seg at det allerede hadde utviklet seg til livmorhalskreft. Trengte heldigvis ikke mer behandling, det var rett og slett fjernet før vi visste om det, men fikk mye oppfølging med bl.a celleprøve hver 3 mnd. Måtte også vente med å bli gravid i 1 år 😥 Så nå skal jeg inn til gynekologen min. Sjekke at alt er bra og sjekke lengde på livmorhalsen (tappen? Husker ikke helt navn? 😆) Da er jeg 8+5. teller mer ned til den dagen enn julaften akkurat nå 😂 Ååå, gratulerer så mye! Da får vi krysse fingrene og håpe på at du får gode nyheter på tul! 🤩 Kan skjønne at det blir godt etter det du har vært igjennom! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå