Gå til innhold

Skravletråd termin juli/august 2021


lizzie88

Anbefalte innlegg

Å, fy søren for et døgn med omveltende  følelser :hakeslepp: Gratulerer så mye med tvillinger! Så godt alt så fint ut! Er ikke noe særlig å oppleve blødninger. Hadde blitt bekymret selv.

Har du følt på deg at det var tvillinger før du fikk det bekreftet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjela skrev (2 timer siden):

Å, fy søren for et døgn med omveltende  følelser :hakeslepp: Gratulerer så mye med tvillinger! Så godt alt så fint ut! Er ikke noe særlig å oppleve blødninger. Hadde blitt bekymret selv.

Har du følt på deg at det var tvillinger før du fikk det bekreftet?

Ja, hvis du ser tilbake så skrev jeg det i en kommentar tidlig i denne skralvetråden at jeg lurte litt på det 🙈🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (21 minutter siden):

Daaaa har endelig jeg fått surra meg til å bestille TUL også 🤩 nå gleder jeg meg helt vilt mye 🥰

Så kos! 🤩🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernaturalfan skrev (14 minutter siden):

Ja, hvis du ser tilbake så skrev jeg det i en kommentar tidlig i denne skralvetråden at jeg lurte litt på det 🙈🙈

Jeg husker ikke alt som er skrevet😅 men tenk det, 2 på en gang! 

Når har du time @Håkkimom? Blir spennende å se 🤩 jeg er 6+5 i dag. Blir spennende å se om legen kan se noe på UL i morgen. Litt mindre i tvil om at jeg er gravid også, for kjenner aversjon med tanke på enkelte matretter, er tidvis uggen og stinn/sulten følelse. Litt sånn svak bilsyk-uggen. Priser meg lykkelig for hjemmekontor hvor lunsjen tilbringes i senga med en halvtime på øyet :) jeg kjenner også jeg er sliten og har lite energi om dagen. Det går igjen utover humøret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (49 minutter siden):

Jeg husker ikke alt som er skrevet😅 men tenk det, 2 på en gang! 

Når har du time @Håkkimom? Blir spennende å se 🤩 jeg er 6+5 i dag. Blir spennende å se om legen kan se noe på UL i morgen. Litt mindre i tvil om at jeg er gravid også, for kjenner aversjon med tanke på enkelte matretter, er tidvis uggen og stinn/sulten følelse. Litt sånn svak bilsyk-uggen. Priser meg lykkelig for hjemmekontor hvor lunsjen tilbringes i senga med en halvtime på øyet :) jeg kjenner også jeg er sliten og har lite energi om dagen. Det går igjen utover humøret.

 

Har time onsdag kveld 🤩 gleder meg super mye!! Er hos samme gynekolog som oppdaget SA’n i sommer, så det er stas! Jeg er 6+0 i dag, og har blitt såååå elendig form🤯 jeg er sånn bilsyk/karusell kvalm heeeeeele dagen 😵 i dag føler jeg at jeg har gulpa hele dagen 😂 samme her, sååååå lite energi og virkelig stuptrøtt og humøret er ikke på topp 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med tvillinger, dobbel lykke @supernaturalfan🤩🙌 Det blir spennende!

Føler med deg @Håkkimom, dagene er så lange når formen er dårlig 😔 Men det går nok over etterhvert 😊 

 

Ellers, hvordan går det med dere andre?

Jeg sitter og venter spent til TUL imorgen... nesten jeg gruer meg.. @Sjela, må i allefall få høre hvordan det går med deg imorgen 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du med tanke på formen? @Håkkimom Høres ikke særlig ut :( håper de avtar mot andre trimester! Må være ille for enkelte som har det sånn hele Svangerskapet. 

Lykke til I morgen @Maya89håper det er fine hjerteslag som venter :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (2 timer siden):

Jobber du med tanke på formen? @Håkkimom Høres ikke særlig ut :( håper de avtar mot andre trimester! Må være ille for enkelte som har det sånn hele Svangerskapet. 

Lykke til I morgen @Maya89håper det er fine hjerteslag som venter :hjerte:

Jada, jeg jobber 100% og har to fra før 😂 ja Gud, det er helt forferdelig! Også så trøtt jeg er, får aaaaaldri nok søvn! Kjenner på kroppen at det er nok ikke veldig lenge før spyinga kommer 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya89 skrev (2 timer siden):

Gratulerer med tvillinger, dobbel lykke @supernaturalfan🤩🙌 Det blir spennende!

Føler med deg @Håkkimom, dagene er så lange når formen er dårlig 😔 Men det går nok over etterhvert 😊 

 

Ellers, hvordan går det med dere andre?

Jeg sitter og venter spent til TUL imorgen... nesten jeg gruer meg.. @Sjela, må i allefall få høre hvordan det går med deg imorgen 🥰 

Ja fyyy! Det er helt forferdelig, går bare å venter på å få lagt unger så jeg kan legge meg sjæl 😂 sikker på at jeg kunne sovet døgnet rundt nå 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (3 timer siden):

Ja fyyy! Det er helt forferdelig, går bare å venter på å få lagt unger så jeg kan legge meg sjæl 😂 sikker på at jeg kunne sovet døgnet rundt nå 🤷🏼‍♀️

Vet akkurat hva du snakker om 🤣🤣 Hos meg går kvalmen opp å ned, verst om morgen nå... for da kaster jeg opp🤨 Spent på 3 timers bil tur imorgen til ultralyden.. Den blir nok lang 🤣🤣 Er ikke bare bare å være gravid 🙈👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernaturalfan skrev (22 timer siden):

Hei! Herregud, fra å være nesten knust i går kveld og i natt ble det veldig stor glede å se tvillinger på ultralyd i dag mårres 🥰🥰 booket en time hos Volvat i går kveld, kunne ikke vente til torsdag 🙈 alt så bra ut 🥰  ble satt til 8+5, er etter menstermin 9+0 

Aner ikke hva blødningene kom av, hun sa vel egentlig ikke noe på det da jeg spurte heller.. Er vel vanskelig å si. Men ingen blodansamling eller noe gale å se 👍🏻 

Jeg strevde litt med småen i dusjen i går formiddag, ble mye opp og ned og bøye seg etc.. Vet ikke om det kan ha noe å si 🙈 har jo ellers lagt mye siste ukene da jeg har vært litt dårlig 😬

Gratulerer! 🥳🥳🥳🥳 Så gøy! 

Hvordan har svangerskapet hvert hittil i og med at du mistenkte tvillinger? 

Fikk du 1-2, 2-3 og 3+ raskere enn på førstemann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja 3 timer var litt av et stykke i bil @Maya89! Håper turen går fint  :)

jeg har akkurat vært hos legen som kunne konstatere fostervæske og et hjerte som slo. Så det var betryggende å vite før julen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (54 minutter siden):

Ja 3 timer var litt av et stykke i bil @Maya89! Håper turen går fint  :)

jeg har akkurat vært hos legen som kunne konstatere fostervæske og et hjerte som slo. Så det var betryggende å vite før julen :)

Så herlig ! ❤ Håper jeg er like heldig..  joda, turen gikk greit.. litt kvalme av og til, men er endelig fram nå... Sitter å gruer nå 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg ferdig på TUL... fikk se et bankende hjerte, å alt var bra 😍 Etter min egen beregning er jeg 7+5 idag.. Men etter deres beregning er jeg 8+2 🤭 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya89 skrev (9 minutter siden):

Da er jeg ferdig på TUL... fikk se et bankende hjerte, å alt var bra 😍 Etter min egen beregning er jeg 7+5 idag.. Men etter deres beregning er jeg 8+2 🤭 

Så bra🤩 og plutselig litt lenger på vei? Men det er vel fort å regne litt feil når det er så bittesmått enda. Så du noe særlig selv? Min lege tilbyr bare utvendig så det var ikke særlig godt å se annet enn et mørkt område med noe lysere inni seg som flimret😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noddi skrev (2 timer siden):

Gratulerer! 🥳🥳🥳🥳 Så gøy! 

Hvordan har svangerskapet hvert hittil i og med at du mistenkte tvillinger? 

Fikk du 1-2, 2-3 og 3+ raskere enn på førstemann? 

Takk! 

Jeg tok bare en digital test forrige svangerskap og den viste 3+.

Denne gangen fikk jeg 1-2 uker 12dpo. Jeg testet igjen 17dpo fikk 2-3 uker og testet igjen 23 dpo. 3+ uker. Reagerte ikke noe på det egentlig. Men jeg hadde 3 dager (9dpo,10dpo og 11dpo) med negativt tidlig tester strimmel og bare nektet å godta de 😂 jeg var sikker på jeg var gravid! Så 12 dpo testet jeg CB digital som var positiv 🥳

Bryst vortene har vært ømmere enn jeg kan huske sist. Kvalmen kom tidligere og har vært verre. Men faktisk, først idag har jeg kastet opp for første gang. Ingen oppkast forrige svangerskap. Jeg må tisse HELE tiden 😂 og har ellers bare hatt en magefølelse 😬😬 

I tillegg kjente jeg stikning rundt eggløsning tiden, noe jeg aldri før har gjort. Så lekte med tanken om det var flere egg 🙈  er to-eggede 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya89 skrev (14 minutter siden):

Da er jeg ferdig på TUL... fikk se et bankende hjerte, å alt var bra 😍 Etter min egen beregning er jeg 7+5 idag.. Men etter deres beregning er jeg 8+2 🤭 

Åå så kos! ❤️ Første gang jeg hører noen blir satt frem på TUL, føler alle blir satt tilbake et par dager 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...