Gå til innhold

Veien mot lillesøster/lillebror


Sai

Anbefalte innlegg

Så bra du ikke fikk forhåpningene helt opp i går da 😄 Fikk du tempet en mer gyldig temp i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent på de neste dagene både med temp og EL-test! 🤞🏻🥚😍 tester du flere ganger om dagen ved stigning? Premom tipset meg om det i appen nå som det nærmer seg EL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fhuzzy Jeg har testet to ganger daglig ved sterke tester, men holder meg til én gang om dagen dersom ikke testene er noe spennende. Hadde nok testet to ganger daglig om jeg hadde ca-peiling på når EL skulle skje (eller om den i det hele tatt skjer). Men, alle appene spår ulike fertile dager, så jeg aner ikke 🤪

Tester om ettermiddagen da, etter tips fra de flinke, fine damene her inne 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt av tempeoppdateringen din tidligere denne uken. Gjett om jeg har vært borti det samme! Spesielt første måned med temping igjen etter oppstart av langt fravær. Må liksom komme inn i det. Så har da glemt det, tempet i søvne på feil tidspunkt, lagt fra meg termometeret om natten steder uten å huske det osv. :icon_lol: Men når man kommer inn i det så blir det færre og færre av disse rare hendelsene.

Ellers kjempespennende her inne for tiden da! 😁 Både med temping og EL-testing. Håper egget er rett rundt hjørnet! Bare et lite spørsmål av ren nysgjerrighet. Skal du ta letrozol i 6 dager, eller er det en feilnotering i FF? Har bare sett folk ta det i 5 dager, og er det jeg også tar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel Glad for å bidra med litt latter! 😂 Viktig med det her inne også, altså! Håper jeg kommer inn i det raskt, gikk jo helt i stå på  lørdag, men i dag fikk jeg tempet til vanlig tid. 
Nei, jeg har stusset på det samme etter å ha lest din og flere andre sine dagbøker, men gyn sa jeg skulle spise dem fra dag 3 til 8, så da gjorde jeg det 😅 Står det samme på pakka. Får dobbeltsjekke neste runde siden det er dobbel dose, men jeg har lest om flere erfaringer med letrozol hvor de har begynt dag 4-9 istedenfor. Så... jeg vet ikke helt hvorfor 🤷🏼‍♀️ Håper ikke det er feil og dumt🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 18

E88ACBF6-D710-4C65-92DB-23D67B90D838.thumb.png.7c7b7afa7df06bda0b2aeb50978768a0.png

Ingen EL på gang ennå. Håååper den kommer snart. To tester lagt inn i dag fordi jeg både legger inn automatisk og fra bildebiblioteket - sjelden de viser likt 🤪 Men det gjorde de altså i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24

Nå er jeg sååå lei av testing 🤮🤮🤮 Ikke akkurat effekt av letrozol kan man si 😪

2B84792B-058C-4C34-9F7B-8AB28F2B628D.thumb.jpeg.2541c2bf298e5bf51975c430f205ab4c.jpeg

Dette er det sterkeste jeg får - og sånn ca slik har den sett ut de siste dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dobbel dose du går på eller? Så utrolig kjedelig at det ikke ville gi den ønskede effekten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (10 minutter siden):

Det er dobbel dose du går på eller? Så utrolig kjedelig at det ikke ville gi den ønskede effekten :(

Nei, enkel. Skulle prøve dobbel neste runde om enkel ikke fungerte, noe det ikke ser ut til å gjøre. Spørsmålet er bare når «neste runde» blir. Forrige gang gikk det jo nesten fem mnd før jeg fikk mensen igjen 😞 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan kanskje ikke vente i evig tid heller. Jeg ville ventet til max CD30 (er så mange som har EL mellom 20-30 så), og har ikke noe skjedd til da så ville jeg kontaktet gynekologen for råd. Og helt klart gått over på dobbel letrozol til neste syklus (om du ikke får en eggløsning og blir gravid på den)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2E6BEF86-097E-4B7B-839F-C7EFD6611B25.thumb.jpeg.caee8d5521aa95787f6608c0537335af.jpeg

Nå begynner det å skje litt mer spennende i hvert fall - denne fikk i det minste «high» rangering på Premom. Tok kontakt med gyn tidligere i uken som mente jeg skulle gi det en uke til før jeg begynte på primolut(?), men har fått resept. Kanskje EL gidder å komme og jeg slipper 🤞🤞 Bedre sent enn aldri! 
Har også kjøpt noen digitale EL-tester til bruk der jeg er usikker på tolkningen. Virket ikke første gangen, så håper det kommer noe mer spennende så jeg kan teste den igjen. 
Okke som er jeg veldig klar for dobbel runde med letrozol neste mnd - håper det gir tidligere EL enn nå. Eller; gir meg EL i det hele tatt 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj ja her skjer det ting! I 9 av 10 tilfeller så får jeg positiv EL-test hvis jeg tidligere har fått en test som ser sånn her ut. Du får prøve igjen i kveld/imorgen på konsentrert urin, så blir dette veldig lovende og spennende! Veldig bra om kroppen endelig skjønte at den må slippe egg! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper håper håper ❤️
Holder meg minst tre timer og prøver før jeg legger meg. Den digitale sier at jeg ikke skal ha vært på do på fire timer, men tre timer pleier å fungere på strimlene i alle fall. Fikk feilmelding da jeg prøvde den digitale tidligere i dag, kjenner at jeg ikke gidder dét hver gang. De koster jo litt mer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere 🥰

Kan vi være enige om at denne er negativ igjen nå? Eller ville dere testet i ettermiddag også? 
Tempen var veldig lik som i går, men er vel først i morgen jeg bør se stigning. 
7ABDFF57-7BC0-4476-83A0-EFB05192A160.thumb.jpeg.b1e05ee6cb5c4b073af75d7c66d23833.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...