Gå til innhold

Veien mot lillesøster/lillebror


Sai

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (11 timer siden):

Oi så moro! Herlig at det ikke tok så lang tid 😄 Gratulerer så masse!! Blir kjempestas med en lillebrøster ❤️

Takk ❤️ var ikke helt planen at den skulle sitte ennå, men glad for det så klart! 
 

Noen som har mye erfaring med digitale tester? Jeg tok en digital i dag for å se stigning. Fikk 1-2 forrige uke på 10 DPO, men i dag var det 3+. Den forventet jeg ikke før neste uke. MÅ det bety noe, eller kan det være normalt med såpass variasjoner i hcg uten at det er noe (mer enn én i magen🫣)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sai skrev (1 time siden):

Noen som har mye erfaring med digitale tester? Jeg tok en digital i dag for å se stigning. Fikk 1-2 forrige uke på 10 DPO, men i dag var det 3+. Den forventet jeg ikke før neste uke. MÅ det bety noe, eller kan det være normalt med såpass variasjoner i hcg uten at det er noe (mer enn én i magen🫣)? 

Det er ikke unormalt. Hcg stiger så forskjellig, og noen spretter raskt opp. Noen får 1-2 allerede på 10 dpo, mens andre må over 14. Og da kan noen også få 3+ tidligere enn andre. Kan hende du hadde fått 2-3 om du tok i går, så det er små marginer disse dager. Bare et godt tegn at hcg øker hos deg 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...