Gå til innhold

Veien mot lillesøster/lillebror


Sai

Anbefalte innlegg

Ooh, nå er det spennende inne her 🤩

Når tenker du å evt ta en test? 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sai skrev (28 minutter siden):

I dag discarda jeg tempen. Vi hadde besøk et annet par i går og det ble sent. Våknet og måtte på do halv syv i dag også, så da jeg tok tempen til vanlig tid en time senere viste den 37,14. 😅
I går hadde jeg nedgang i tempen, så en liiiiten del av meg tror på festedip i går og deretter deilig tempøkning i dag, men størstedelen av meg tror at dagens temp ikke kan telle med. Vi får se på morgendagens - om den er i nærheten så er det kanskje håp denne runden 🤞

8B87EF6A-C3D2-43AD-BA8F-BC56B34A525F.jpeg.152acdcfb45a9e4810cb1c9aecb823bf.jpeg
Fikk ikke prikken med som jeg ser andre får ved discarda temp - mulig det er en VIP-greie 🤪

 

Jeg fikk prikken opp uten VIP, men hadde også en gang der tempen var unaturlig høy og jeg discardet den. Tempen var da så høy at prikken kom utenfor charten, og charten zoomet ikke ut siden tempen var discardet 🙈😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (30 minutter siden):

Ooh, nå er det spennende inne her 🤩

Når tenker du å evt ta en test? 🌸

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste på morgenen 17.mai eller vente til onsdag. Enig i at det er spennende nå - litt FOR spennende 🤞🤩 Prøver så veldig å jenke forventningene mine, men jeg har faktisk litt trua akkurat i dag, selv om jeg regner tempen i dag som ugyldig. I går hadde jeg ikke trua, så det er litt svingende som du skjønner 😂

Niny skrev (30 minutter siden):

Jeg fikk prikken opp uten VIP, men hadde også en gang der tempen var unaturlig høy og jeg discardet den. Tempen var da så høy at prikken kom utenfor charten, og charten zoomet ikke ut siden tempen var discardet 🙈😅

Når tempen ikke er discarda så kom den med, men da justerte charten seg. Har ikke så mye å si kjenner jeg. Hvis tempen er kjempehøy i morgen også så lar jeg den stå i dag også - og håper håper håper 🤞🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, noen (nevner ingen navn🤪) gikk på en liten testesmell i dag. Jeg har aldri hatt noe utpreget «testelyst», men i den lange syklusen min før denne så måtte jeg jo teste her og der for å bekrefte at jeg ikke var gravid ennå. Så, jeg tok en test i dag - 9 dpo hvis EL stemmer - med VANLIG strimmel fra Babyplan. Altså, jeg ser to streker!!! Veldig svak teststrek så klart, men den er der. Sterkere irl enn på bildet også. Noen tanker en søndags formiddag? Urinen var ikke den mørkeste å få tak i, men mørk nok (dagens andre, gikk på do etter temping 07.40). Denne er tatt i tolvtiden. 
B54C11BA-194C-4680-8CF8-E7262CBFAC18.thumb.jpeg.22e910e00d7747ac7cdd8382c1fe1e36.jpeg

Er jo fremdeles litt rosa i testvinduet, så mulig den er ugyldig, men det ble jo latterlig spennende her nå da?!🤪

Kaaaan det ha gått? Litt mer håpefull i dag i hvert fall 😍

Endret av Sai
Dobbelpost bilde.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Du er gravid! :nordvesta:❤️ Ser jo streken kjempegodt, wow så sterk! Min var usynlig på 9 dpo. Du må ta en digital i morgen, på selveste nasjonaldagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Jaaa!! Du er gravid! :nordvesta:❤️ Ser jo streken kjempegodt, wow så sterk! Min var usynlig på 9 dpo. Du må ta en digital i morgen, på selveste nasjonaldagen. 

Åååå, herreguuud! 😭😭❤️ Ble helt sjokka over hvor sterk den er selv. Nesten så dét blir en bekymring 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt skjelven! Tør ikke helt å tro det før jeg ser den digitale. 😭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa!! :hoppendeglad: Du er gravid! Jeg kjente på en så god følelse for deg denne prøveperioden. Min strek 9dpo så helt lik ut som den der🥳 Vi produserer hcg så forskjellig, så her er ingen fasit. Syns den streken er fin, og ikke minst sterk 😍

Helt enig med @Amatariel - i morgen mååå du ta digital ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! For en gledens dag! :nordvesta::nordvesta: Den streken er jo så sterk og fin! Gratulerer Sai ❤️❤️🇳🇴😍🥳 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (18 minutter siden):

Hurraaa!! :hoppendeglad: Du er gravid! Jeg kjente på en så god følelse for deg denne prøveperioden. Min strek 9dpo så helt lik ut som den der🥳 Vi produserer hcg så forskjellig, så her er ingen fasit. Syns den streken er fin, og ikke minst sterk 😍

Helt enig med @Amatariel - i morgen mååå du ta digital ❤️

Jeg hadde IKKE trua veldig lenge, særlig ikke når jeg testet og testet (og testet og testet) etter EL og den aaaaldri kom - også kom den på dag 33(!!) 😅 Fortsatt ikke trua, såpass lite at jeg tok meg et par glass vin med selskapet på fredag (samme kveld kjente jeg litt småvondter i livmorregionen) og i går hadde jeg skikkelig godfølelse. Berg-og-dalbane altså 😂

Blir digital i morgen ja, selv om jeg mest vil ta den i dag 😂😂❤️

Fhuzzy skrev (19 minutter siden):

Åååå! For en gledens dag! :nordvesta::nordvesta: Den streken er jo så sterk og fin! Gratulerer Sai ❤️❤️🇳🇴😍🥳 

Jaa, nå kan vi ta den virtuelle skålen i morgen!! 🥂Jeg handlet inn alkoholfritt før helgen 😅❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå fikk jeg frysninger over hele kroppen! Gratulerer så mye, Sai 😍🎉 for en fin strek, her er jo ikke tvil 💖 fantastisk søndag! Tenk for en hemmelighet å feire 17. mai med 🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (4 minutter siden):

Ååå nå fikk jeg frysninger over hele kroppen! Gratulerer så mye, Sai 😍🎉 for en fin strek, her er jo ikke tvil 💖 fantastisk søndag! Tenk for en hemmelighet å feire 17. mai med 🥰🥰

Tusen takk ❤️ ja, og jeg som har verdens dårligste pokerfjes 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige nyheter å komme inn til her!! Gratulerer så utrolig masse, tenk at du har fått positiv test! 💓☀️🌼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lianne skrev (12 timer siden):

Wohoooo!! Gratulerer så masse, Sai! 🥰🎉🎉🎉

Tusen takk ❤️

Godis skrev (8 timer siden):

Så hyggelige nyheter å komme inn til her!! Gratulerer så utrolig masse, tenk at du har fått positiv test! 💓☀️🌼

Ja, tenk ❤️ Tusen takk! 
 

GRATULERER MED DAGEN, fine folk 🇳🇴🥳 I år blir det en hemmelighet under bunaden og alkoholfritt i glasset 👇🏼
C79BC5A9-FD99-474F-9D2C-3C045CB22A8A.thumb.jpeg.20a713dffbab083ef2c098514cfa0316.jpeg

10 dpo, cd 43 👏👏👏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og gratulerer med en fantastisk hemmelighet i magen ❤️ Nyyyt dagen 🥳 Klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen Sai! 🇳🇴🤩🥳👼🏻🎉 Og gratulerer så mye med dagen! 🇳🇴🇳🇴 En skikkelig festdag med en spennende hemmelighet ❤️ Skååååål! 🥂 (med limonade her) 🥂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...