Gå til innhold

Veien mot lillesøster/lillebror


Sai

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen og en kjempefin test 🤩🇳🇴 Er såå glad på dine vegne! Hva sa mannen? 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovia skrev (På 17.5.2021 den 8.34):

Gratulerer med dagen og en kjempefin test 🤩🇳🇴 Er såå glad på dine vegne! Hva sa mannen? 💖

Han ble veldig glad! Han er en mann av få ord, men viste glede med klemmer og nærhet. Jeg vekket han klokken 06.00 for å vise han den digitale testen, så jeg la opp til en fåmælt reaksjon selv 😂 Utover dagen var han veldig skjønn - og veldig sånn: «Det går denne gangen!» Hååååper sånn at han har rett! ❤️
 

11 dpo

Jeg har ørtenhundre strimler, så jeg har ingen planer om å bruke opp alle, men jeg tenkte å ta en hver dag til og med ikm og deretter gå for digitale. Hvis jeg tar utgangspunkt i 12-13 dagers lutealfase (usikker på den da jeg kun har funnet EL én gang tidligere og jeg temper for første gang nå), så er ikm på fredag. Syns det høres ut som en ok plan, en test hver dag til fredag, deretter digital igjen på mandag - da har det gått en uke siden forrige digitale. Tenker å gi meg med tempen på fredag også, da er det to uker siden EL. 
Fin stigning i dag, både på testen og tempen 😍

04F2092F-3868-46BE-AFA1-62D10F569A02.thumb.jpeg.e5d396a3878c175d995d90657094a82c.jpeg

Endret av Sai
Fjernet et bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut dette Sai 😊 God plan! Satser på at dagene går fort slik at du kan få tatt ny digital snart. Jeg teller ned selv til å forhåpentligvis ta den siste. Velkommen inn i termintråden vår forresten :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (På 18.5.2021 den 12.30):

Fine fine testen 😍 Dette er gøøøy!! 

Gøy når man ser økning! 😍 Sliter litt med å se økning på de to siste, men håper synet spiller meg et puss .. 😱

Amatariel skrev (På 18.5.2021 den 12.30):

Høres veldig bra ut dette Sai 😊 God plan! Satser på at dagene går fort slik at du kan få tatt ny digital snart. Jeg teller ned selv til å forhåpentligvis ta den siste. Velkommen inn i termintråden vår forresten :klemmer:

Krysser fingrene for at 3+ er rett rundt hjørnet. Titter innom termintråden når jeg har kommet meg over fredagen 🥰

89jenta skrev (På 19.5.2021 den 17.06):

GRATULERER SÅ MYE! 😃🥰🎉

Tusen takk ❤️

Eira2020 skrev (På 19.5.2021 den 17.14):

Såå gøy!! Gratulerer så mye 🥰🎊

Tusen takk 🥰

 

13 dpo, men har mest lyst til å skrive 3+6 ❣️
Sliter litt med å se økning (altså, jeg ser økning, men ikke noe særlig) de to siste dagene. Lurer på å droppe strimler fra nå for ikke å stresse meg mer opp (skulle ta en i morgen også) og heller vente til digital på mandag. Jeg kjenner meg hvert fall annerledes. Altfor tidlig å kjenne seg gravid, men jeg har såre nipler og er trøtt som en strømpe. Også har jeg fått for meg etter x antall drømmer at det er to inni der, uten å ha NOE belegg for å tro det 🤪

EF4E9D4A-E6EA-4C36-9183-C8E3CC75ABBD.thumb.jpeg.609f471c96750f16b78208ec0e13eec9.jpeg

Her er testene fra 10 dpo-13 dpo (i dag). Det ER vel stigning? 😳 Vil si at gårsdagens test ble tatt på en dråpe «presse ut litt»-urin, fordi jeg glemte å teste i morgentåka. Angret litt med en gang for at jeg hadde testet, for det lille jeg fikk ut var ikke særlig konsentrert.. 

Tempen holder seg høy og fin! Blir siste dag med temping i morgen tenker jeg :) 

Endret av Sai
Fjernet et bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine tester!! Syns disse er virkelig så sterke 😊 Økning er det også, selv om det er vanskelig å få det på strimler så tidlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine tester, man ser tydelig økningen 😊 så det ville jeg ikke bekymret meg for 😘 Jeg er så glad på dine vegne 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er en tydelig økning her 😍 Sikkert fornuftig å holde seg til digitale tester fremover da, det har jeg gjort ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 20.5.2021 den 9.38):

Kjempefine tester!! Syns disse er virkelig så sterke 😊 Økning er det også, selv om det er vanskelig å få det på strimler så tidlig.

 

Sovia skrev (På 20.5.2021 den 9.58):

Kjempefine tester, man ser tydelig økningen 😊 så det ville jeg ikke bekymret meg for 😘 Jeg er så glad på dine vegne 😍

 

Eira2020 skrev (På 20.5.2021 den 10.22):

Jeg synes også det er en tydelig økning her 😍 Sikkert fornuftig å holde seg til digitale tester fremover da, det har jeg gjort ☺️

 

SUPERMIRI skrev (23 timer siden):

Her er det tydelig økning, vil jeg si :strix:  Hurraaaa, dette er så stas!

Tusen takk for beroligende ord, alle ❤️❣️ Droppet testingen i dag - sparer meg til ny digital på mandag. 

I dag er det to uker siden EL, og jeg skriver 4+0. Samboeren min er helt oppgitt over hvordan man teller svangerskap, særlig når enkelte apper sier uke 5 når du er 4+x, fordi man har startet på den femte uka. Skal ikke være lett 😂

Er fremdeles tidlig å snakke noe særlig om symptomer i følge enkelte artikler jeg har lest, men heldigvis finner jeg andre som jeg kjenner meg bedre igjen i - for jeg elsker ikke livet om dagen.. Jeg er SÅ humørsyk. Det er faktisk ordentlig plagsomt, for jeg rekker ikke alltid å justere tonen før ordene kommer ut. Må virkelig ta meg sammen. Istad var jeg på kjøpesenter og det er tydelig merket hvilken retning man skal gå i. DRITMANGE gikk i «motsatt gåretning», noe som fører til at jeg som går riktig må flytte meg for å holde avstand. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg særlig, men jeg måtte telle til 10 mange ganger for ikke å klikke på ekte 🤪😅 Ellers har jeg sykt god luktesans, tidenes hodepine de siste to dagene og jeg har fått nytt mellom navn: Trøttesen. 😴😅

Håper på en måte at symptomene holder seg for stressnivået mitt sin skyld 🤯 Er rimelig engstelig for å miste igjen 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du har sterke og fine tester jeg også 🥰 Og det er en tydelig økning der! Dette skal jo gå veien 🤩❤️ 

Det er så morsomt å lese, min samboer er akkurat likedan. «Du kan jo ikke si at du er 5 uker på vei når du bare er 3» :fnise: Han følger litt med i Preggers, men han er rimelig oppgitt over disse ukene... Synes nesten det blir litt komplisert selv!

Forøvrig også veldig gøy å høre at ikke jeg er den eneste som er irritabel og humørsyk om dagen! Vi får frese litt her inne over alle ubrukelige mennesker der ute :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (2 minutter siden):

Forøvrig også veldig gøy å høre at ikke jeg er den eneste som er irritabel og humørsyk om dagen! Vi får frese litt her inne over alle ubrukelige mennesker der ute :fnise:

Jeg har kun merket det i bilen 🤭 Knapt en kjeft som greier å kjøre bil sånn halvfornuftig lengre 😂 Lynforbanna bak rattet 😳😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fhuzzy skrev (16 timer siden):

Synes du har sterke og fine tester jeg også 🥰 Og det er en tydelig økning der! Dette skal jo gå veien 🤩❤️ 

Det er så morsomt å lese, min samboer er akkurat likedan. «Du kan jo ikke si at du er 5 uker på vei når du bare er 3» :fnise: Han følger litt med i Preggers, men han er rimelig oppgitt over disse ukene... Synes nesten det blir litt komplisert selv!

Forøvrig også veldig gøy å høre at ikke jeg er den eneste som er irritabel og humørsyk om dagen! Vi får frese litt her inne over alle ubrukelige mennesker der ute :fnise:

Åh, det mååå gå veien ❤️ orker ikke noe annet! 
Haha, skjønner de godt. Men han kaller det for «min måte» å telle på, altså min. Som om JEG har bestemt hvordan man teller svangerskap for å plage han. Ler meg i hjel, hvis ikke han sier det i feil øyeblikk. Da ler jeg ikke 👹😂

Niny skrev (16 timer siden):

Jeg har kun merket det i bilen 🤭 Knapt en kjeft som greier å kjøre bil sånn halvfornuftig lengre 😂 Lynforbanna bak rattet 😳😳

Haha, kjenner til den og! Har hyttet med neven til et par idiotiske trailersjåfører denne uka. Jada du har stor bil og du kan mose min lille Mini-bil med et lite sammenstøt. MEN DU HAR FREMDELES VIKEPLIKT 🤬🤬😂

sommerfugl154 skrev (5 timer siden):

Ååå gratulerer så mye 💓

tusen takk❣️❣️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (3 timer siden):

Åhhh så fantastisk! Gratulerer så mye med den lille spiren!🥰😍

Tusen, tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Jeg hadde lovet meg selv å vente med mer testing til i morgen. Da venter en ny digital. Meeen, jeg er vel ikke den eneste som har gått på en liten test til tross for lovnader. I dag er det akkurat én uke siden jeg fikk svak strek på 9 dpo.
Fiiin stigning 😍

8913E334-0C24-4510-9254-B1D1BA84D75F.thumb.jpeg.13a8fce1f21019651917571f9824fe51.jpeg

Dagens test ligner veldig på den første testen jeg tok da jeg var gravid sist og fikk litt sjokk fordi jeg da ikke hadde peiling på syklusen. Da fikk vi glede oss i to uker før det gikk galt. Krysser fingrene for at det går hele veien nå!


Herregud disse tolv ukene kommer til å drøye. Og jeg er sååå ambivalent til akkurat det: på én side trenger jeg at tiden går sakte fra 20.juni for da er det sommerferie. Den trenger jeg så sårt nå. Jeg vil være 12 uker i midten av juli, og jeg ville helst vært det i går, men samtidig trenger jeg sommerferie som går sakte i år 😂 

Om én uke skal vel hjertet begynne å slå? Please kroppen, vær grei denne gangen, slik at spira har lyst til å klamre seg fast 

Endret av Sai
Fjernet et bilde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...