Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Veldig greit å holde ut til søndag ja :klemmer:

Hvor mye babyklister tar du? Jeg tok dråpene i en slurk med vann hver morgen og kveld. I forbindelse med tannpuss, veldig greit og rutinemessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (16 minutter siden):

Veldig greit å holde ut til søndag ja :klemmer:

Hvor mye babyklister tar du? Jeg tok dråpene i en slurk med vann hver morgen og kveld. I forbindelse med tannpuss, veldig greit og rutinemessig. 

Åja, gjorde du det ja:) jeg har tatt 10 dråper, 3 ganger om dagen. Siden det er det som står i beskrivelsen 😊 men tar du da 15 dråper morgen og kveld eller 10?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange før meg tok 10 på morgen og 10 på kvelden, og mente det skulle holde. Så jeg gikk også for det. Og funket jo bra det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at jeg ikke er den eneste som har begynt å bli nervøs hver gang jeg går på do😅 Man blir jo helt skrullete av å være i dpo-land!.. Livredd for å se spotting når jeg tørker meg.

Nå nærmer det seg testing med stormskritt! Håper dagen i dag og dagen i morgen går fort, og at det blir to fine streker å se på søndag😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (45 minutter siden):

Så deilig å høre at jeg ikke er den eneste som har begynt å bli nervøs hver gang jeg går på do😅 Man blir jo helt skrullete av å være i dpo-land!.. Livredd for å se spotting når jeg tørker meg.

Nå nærmer det seg testing med stormskritt! Håper dagen i dag og dagen i morgen går fort, og at det blir to fine streker å se på søndag😍

Huff ja.. er så redd for spotting. Da skjønner jeg at det ikke er håp hvis jeg ser spotting😅 det håper jeg og😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillra skrev (44 minutter siden):

Åå nå gleder jeg meg til Søndag!!😍😍 Dette blir så spennende!!!

Jeg også! Det blir veldig spennende😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på dine vegne med testing på søndag. Gjør noe koselig og gøy frem til da, så går tiden litt raskere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Veldig spent på dine vegne med testing på søndag. Gjør noe koselig og gøy frem til da, så går tiden litt raskere :hug:

Jeg har jobbhelg, så det blir bare jobbing og soving ( nattevakter), så tiden går sikkert fort😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (6 timer siden):

Lykke til med testing i morgen!😍 Jeg gleder meg til oppdatering og håper på gode nyheter❤️

Tusen takk!😀 jeg er såå spent! Nesten så jeg røyk på en test i dag, men klarte å holde meg. Har heldigvis ikke begynt å spotte, men er livredd hver gang jeg går på do 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO (eller egentlig 11 DPO fordi klokka er 00:44🙈

Jeg er såå spent på å teste når jeg kommer hjem fra nattevakt. Har fortsatt ingen symptomer, men har litt svake murringer i magen. Akkurat som veldig svake mens murringer. Det har jeg aldri hatt før. Men jeg har både vært «kvalm»  og «svimmel» før og trodd jeg har vært gravid, så alt kan skje med denne kroppen 🤣 er forresten livredd hver gang jeg går på do tilfelle jeg begynner å spotte.. 

Jeg har sagt til mannen at Jeg ønsker å overraske han med positiv test en dag han kommer fra jobb eller lignende. Og når jeg svarte det så sa han at han hadde begynte å gråte om jeg hadde gjort det 😭❤️ Så jeg håper jeg kan gjøre det til uka😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje at jeg har begynt å spotte litt.. så da er sikkert dette forsøket også kjørt.... ☹️☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok en tidlig test når jeg kom hjem fra nattevakt. Den var blenda dessverre ☹️ Så med spotting og negativ test kan jeg konkludere med at det ikke gikk denne gangen heller. Det skal aldri bli vår tur tydeligvis 😭☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei😭☹️ Ville så innmari se en positiv test fra deg i dag! Kan jeg spørre (jeg husker ikke helt), hvordan har det gått med målingene av progesteron? Du hadde vel en mistanke om at det kanskje var noe rart med progesteron-produksjonen eller progesteron-nivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...