Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.

mammahjarte

Anbefalte innlegg

Det er jo litt moro da, at du fikk så sterk strek allerede! Jeg tok EL test i går og den var basically blendahvit så jeg er langt unna eggløsning :P Men tenker jo at dere bare kan hoppe i det? 😁 Jeg har tenkt til det fra mandag ca, eller kanskje i morgen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, Ms.Sommerfugl said:

Det er jo litt moro da, at du fikk så sterk strek allerede! Jeg tok EL test i går og den var basically blendahvit så jeg er langt unna eggløsning :P Men tenker jo at dere bare kan hoppe i det? 😁 Jeg har tenkt til det fra mandag ca, eller kanskje i morgen hehe.

Vi var aktive igår ❤️

Vanligvis har eg El rundt CD13. Er CD9 nå. Fasinerande :)

Etter planen skal vi væra aktive i kveld og 😛

IMG_20210214_120704.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkare strek på eggløsning i kveld men framleis ikkje heilt positivt. Vi inseminerte igår og i kveld. Merka sædvolum var lågt nå, kun 1ml. Veit ikkje om det har sånn veldig stor betydning. Ser for meg at sjansen for å lykkes med denna metoden er sånn 10% per syklus. Men veit ikkje. 

Kor fruktbar er ein normal 33 åring? Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta skjønte eg ikkje heilt. Enten har eg hatt eggløsning eller så kjem den snart. Ingen her er positive.. 

IMG_20210215_182334.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (1 time siden):

Detta skjønte eg ikkje heilt. Enten har eg hatt eggløsning eller så kjem den snart. Ingen her er positive.. 

IMG_20210215_182334.jpg

Krysser fingre for at det er rett rundt hjørnet 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Neutral90 said:

Krysser fingre for at det er rett rundt hjørnet 🤞

Ja håper det. Blir ikkje noko aktivitet i kveld, mannen kom heim nå og sovna... Stakkars han arbeider som regel overtid kvar dag. Håper det var nok aktivitet på oss, håper vi får gjort noko imorgon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk ikkje aktivitet igår kveld, han kom seint heim. Går sikkert fint. 

Følt meg grinete idag. Hormonell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD11

Oppdaga at eg ikkje heilt har skjønt EL testing. Sist barn vart jo eigentlig laga ganske kjapt, kun tre prøveforsøk der det eine eigentlig var litt halvhjerta fordi vi var på besøk sjå foreldra mine. Det er kaaanskje det mest usexy du kan tenkja deg. Eww. Det er kanskje ikkje så rart å ha litt utslag på EL testar lenge før EL. Nå ser det ut som EL kjem i ein av dagane framover, framleis ikkje lika sterk som kontrollstreken. Men det er berre å væra aktiv, håper at mannen ikkje kjem kjempeseint heim. Blir ikkje mykje aktivitet om han skal arbeida 13 timar kvar dag pluss kjøring...

Trur ikkje eg gidder temping før vi har hatt ein del prøverundar, då kan eg slenga meg på det. Er så glad for at eg fant ut at fleste temper vaginalt. No høyrest eg sikkert ut som den mest naive dama i heile landet, men eg trudde at folk tempa rektalt. Det frista liksom ikkje 🤪❤️

Symptomer: Irretert, hormonell, trøtt, varm. Ikkje heilt "på".

Endret av mammahjarte
Autocorrect
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke så rart at man ikke vet alt innenfor de forskjellige områdene altså... spesielt dersom man ikke driver med det selv. Jeg kunne ingenting om verken testing eller temping da jeg først begynte.

Blir spennende å høre om EL-testen din snart blir positiv :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med EL snart! Vi ligger ganske likt i syklusen. I dag er det CD 11 for meg 😁 jeg tok ut p staven for en uke siden i dag, så jeg har ikke stor tro på at det går på første forsøk! Men vi legger nå inn aksjer uansett. Kjipt å høre om det med jobb, det er sikkert ganske utfordrende og frustrerende når du vet at kroppen din har en innstilt klokke som må følges... 

Får satse på at det tar seg opp 😁🤞 jeg har jo hørt om mange som har blitt gravide på relativt lite sex. Det må jo egentlig bare klaffe den ene gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brontosaurus
mammahjarte skrev (På 10.2.2021 den 19.57):

Tusen takk vi gleder oss masse :)

CD5

Tanta er snart over, har hatt ein del sjukdomsfølelse i kroppen siste to dagar men ikkje luftveissymtomer. Progonose er EL om 11 dagar, altså 21.februar. Tikker mot EL-testing. Mannen har jobba overtid kvar einaste dag den siste tida, litt slitsomt men overkommelig. Har tenkt litt på at eg blir ein del åleina med barna fordi han arbeider mykje, men heldigvis arbeider han ikkje i nordsjøen. Han kjem heim kvar dag, det er fint ❤️

Har begynt å tenkja litt på babyrommet. Har ein draum om å dekorera rommet på ein fin måte. Kanskje stjerner og blått, noko som liknar på detta kanskje

8b228bc0058cae355632641f300b0b8e.jpg

Eg ser ikkje på blått eller rosa som gutt eller jentefarge. Fargar er fargar og barn er barn. Men ville ikkje tatt kjole på ein babygutt eller dress på babyjenta.

Jeg vet ikke om du la merke til det, men det er Star Wars-tapet 😅 Jeg ser bare for meg at du gikk på Pinterest og søkte på "Star wars nursery", haha. 

Lykke til videre 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Amatariel said:

Hehe, er ikke så rart at man ikke vet alt innenfor de forskjellige områdene altså... spesielt dersom man ikke driver med det selv. Jeg kunne ingenting om verken testing eller temping da jeg først begynte.

Blir spennende å høre om EL-testen din snart blir positiv :heiajente:

Nesten 😄

Ein dag til så er vi der.

7 hours ago, Ms.Sommerfugl said:

Så gøy med EL snart! Vi ligger ganske likt i syklusen. I dag er det CD 11 for meg 😁 jeg tok ut p staven for en uke siden i dag, så jeg har ikke stor tro på at det går på første forsøk! Men vi legger nå inn aksjer uansett. Kjipt å høre om det med jobb, det er sikkert ganske utfordrende og frustrerende når du vet at kroppen din har en innstilt klokke som må følges... 

Får satse på at det tar seg opp 😁🤞 jeg har jo hørt om mange som har blitt gravide på relativt lite sex. Det må jo egentlig bare klaffe den ene gangen 😊

Ja 😄 Det kan jo henda, man veit jo aldri. Blir spennande :) Eg trudde eigentlig prøvedagboka mi kom til å bli kort, nå er den snart på 8 sider :P

6 hours ago, brontosaurus said:

Jeg vet ikke om du la merke til det, men det er Star Wars-tapet 😅 Jeg ser bare for meg at du gikk på Pinterest og søkte på "Star wars nursery", haha. 

Lykke til videre 🥰

Hehe ja, med Death Star til og med. Eg elsker Science fiction også når det kjem til interiør men det må ikkje skrike eller væra for mykje om du skjønner?  F.eks

Image result for geek nursery

Det blir litt mykje, sjølv om det er veldig fint.

hm.JPG.0a4b97b166781099ad820b8e91685e88.JPG

CD12

Nesten positiv EL test kl 18:00. På jobb rundt 16:10 fekk eg eit stort blodig tørk på papiret. Heilt ferskt blod, kva er greia med det? Føler syklusen min driver å tuller litt eigentlig. Er det vanlig å ha prolaktin (LH) i urinen frå CD6 til CD12 + ?
Eg lærer i det minste noko om meg sjølv og syklusane mine gjennom prøving, lærer nye ting heile tida eigentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om flere som har opplevd litt rosa/blødning i forbindelse med EL. Helt ufarlig i allefall. Bare litt skjøre slimhinner eller noe. Hurra for at EL-testen har økt sånn! :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, Amatariel said:

Har hørt om flere som har opplevd litt rosa/blødning i forbindelse med EL. Helt ufarlig i allefall. Bare litt skjøre slimhinner eller noe. Hurra for at EL-testen har økt sånn! :heiajente:

Nå er den positiv :)

PP4:CD13 > EL

Vi var aktive igår. Positiv EL. Det er fire dagar før FLO har estimert det til å væra.

Då har vi vore aktive 13, 14, 16 og 17.februar. Ser for meg at det sikkert er ein supercelle som venter på egget nå. Den mektige supercellen som blir til vårt andre barn ❤️

Tenkjer vel at eg seie 19.februar blir 1DPO. Men kan jo ta ein EL-test bare for å væra sikker på at den blir svakare, og at eg faktisk snart er i DPO-land. Det synest eg er litt slitsomt eigentlig. Då begynner testehysteriet og alt er symptomer på graviditet-tida. Skal prøva ta det med ro.

Stress er ikkje bra.

IKM blir nok rundt 3.mars nå.

positivEL18feb.jpg

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 hours ago, Amatariel said:

Hurra for superfin test!! Med den testen der så er det vel sannsynlig at du har EL i morgen? 😊

Jaa kva trur du? Den med stjerner er 18.feb, over 17.feb og dei nederste er frå idag, morgonurin og 17:00. 

Hmm 17 eller 18 hmm.

IMG_20210219_180310.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Amatariel said:

Tror EL i dag ja 😊 

Oki :) Då registrerer eg 19.feb som EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD16 2DPO PP4

Ingen spesielle symptomer. Om vi fekk det til denna runden er termin rundt november. Det hadde vore så koselig med baby i hus rundt juletider. Må inrømma at eg er litt redd for korleis det måtte væra å føda under ein pandemi, men det stopper oss ikkje frå å få barn når eg blir 34 år i haust. Er vel mest det at eg ikkje har lyst til å væra åleina lenge på barsel. Det er meir at enkelte ting er litt usikkert, men eg håper at ting har endra seg litt til det er vår tur igjen.

På ein måte grugleder eg meg til å bli gravid, gleder meg mest! Når eg var gravid med det første barnet vårt hadde eg ein litt vanskelig livssituasjon (på nokre områder) som gjorde at eg måtte væra veldig sterk psykisk, noko eg klarte å væra. Det er litt fasinerande, som om nesten ingenting kan knekka meg. Det gjorde og at eg undergravde litt følelsar mens eg var gravid i forhold til blødninger, eg hadde masse blødninger i første trimester utan smerter. Skjønte ikkje kva som skjedde, det var veldig tungt men eg bestemte meg for å akseptera at det faktisk bare går som det går. Eg kan ikkje kontrollera detta, mister eg så mister eg. I uke 11 blødde eg så mykje at eg dro til legevakta, der fekk eg høyra eit lite bankande hjerte. Eg husker enda følelsen av å ligge der på benken, som om verden sto stille litt. Det var som om 3 sekund var 2.min, og ein følelse av forvirring "du lever faktisk?" Eg husker eg følte sånn enorm kjærleik til mitt ufødte foster, men og ein sånn følelse av forvirring og fortvilelse. Sjølv om det ikkje finnest noko vitenskaplig belegg for det så la eg meg for det mesta ned i tre dagar og slappa av. Samtidig følte eg på skyld, at sirkuset rundt meg som var uten for min kontroll kanskje skada vårt ufødte liv?

Eg forsatte å blø i varierande grad, og nøt eigentlig ikkje svangerskapet sikkelig fordi eg var bekymra. I uke 12 dro eg på privat ultralyd og fekk påvist delvis forliggande morkake, som også forklarte blødninger. I uke 21 hadde den flytta seg, eg stoppa å blø i uke 14. Andre trimester gjekk for det mesta greitt, det var det enklaste trimesteret. Frå uke 33 fekk eg tre episodar med svangerskapsmigrene, som eg eigentlig tror nå i 2021 faktisk var (sjølv om eg ikkje er lege) var mild svangerskapsforgiftning. Ein lege eg har snakka med i etterkant har bekrefta at eg mest sannsynligvis faktisk hadde svangerksapsforgiftning heilt på slutten av svangerskapet fordi eg hadde utslag på ting i urin, ført ned på helsekortet, samt ødem og høgt blodtrykk. Han meinte og det var rart at ingen hadde fanga detta opp sidan eg var på fleire ekstra kontrollar (eg følte meg dårlig). Berre 4 dagar før eg fekk spontan vannavgang ein månad før termin dro eg til sjukehuset og innsisterte på helseskjekk av meg og baby, då fekk eg ein sparketest som var heilt fin men eg vart nekta ultralyd. Eg følte at det var noko som ikkje var som det skulle, men følte ikkje at eg vart tatt heilt på alvor. Venta i 5 timar på lege og vart sendt heim fordi det var ikkje sjanse å få det til. Men vart trygga med at baby har det fint fordi trivselstesten var bra. Eg forsøkte å arbeida med informasjonen eg hadde fått og prøvde væra positiv, husker eg hadde stor fokus på liv i magen (det var alltid bra). På ein måte trygga meg med det, kunne føla ganske sterke spark og åling. Planen min var å dra inn til sjukehuset med ein gang om det vart rolig eller endra mønster i magen fordi eg hadde ein underliggande følelse av at noko ikkje stemte.

Ein morgon eg måtte på do midt på natta fekk eg spontan vannavgang. Kort tid etterpå fødte eg eit heilt friskt jentebarn med stort vekstavvik. Ho var rett over 2 kilo og hadde nesten ikkje underhudsfett, eg vart heilt forskrekka over kor ekstremt prematur ho såg ut i forhold til gestasjonsalder. Husker eg vart stormforelska i baby på dag tre, det var ein veldig spesiell følelse. Vi var 9 dagar på sjukehuset og alt gjekk superfint med oss. I dag er ho ein frisk og rask liten 2 åring som utvikler seg heilt normalt. 

Det eg på ein måte føler på nå er, tenk om det er noko med meg som person som gjer at eg får små barn? Sjølv om dei ikkje kunne finna noko galt med meg og morkaka ikkje hadde noko spesielt ved seg bort sett frå at den var liten. For sjølv om det gjekk kjempefint så fekk ho ein ganske tøff start på livet. Kanskje teit å tenkja sånn fordi vi var ikkje fleire månader på NFI, alle har jo ulik start på livet. Samtidig lurer eg på om neste svangerskap kanskje blir betre. Det er rolig rundt meg nå og fleste områder i livet er på plass. Det er så tilrettalagt for nytt barn nå som vi har kjøpt hus at det nesten blir for dumt å ikkje prøva seg.

Uansett så har eg blitt lova ekstra oppføljing i neste svangerskap med fleire vekstestimeringar i tredje trimester. Samt sjansen for at eg blir satt i gang om barnet ikkje vokser som det skal i magen. Hadde eg ikkje blitt sendt heim den dagen eg venta 5 timar på lege er eg overbevist om at eg hadde fått ultralyd og at eg hadde blitt satt i gang nokre dagar etterpå eller kanskje til og med kjappare. Det som har gnaget på meg i etterkant er, tenk om barnet mitt hadde dødd i magen fordi fødselen ikkje starta spontant? Eg er så glad for at ho kom seg ut i tide. Eg er bekjent med ei som har liknande historie som meg som fekk ein baby på 4,2 kilo andre gangen.

Å laga barn, gå gravid, føde og tida etterpå er ganske utmattande. Men og veldig spennande og fin tid. Tenk at mange av oss kvinner kan laga eit nytt menneske (han hjalp litt til da). Det er heilt utrolig faktisk.

Kanskje neste svangerskap blir fantastisk.

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...