Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Mensen kjem om 2 dagar, rart å gleda seg til fem dagar med blod. Minner meg på at eg har lyst å bestilla ny mensenkopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammahjarte skrev (13 minutter siden):

Mensen kjem om 2 dagar, rart å gleda seg til fem dagar med blod. Minner meg på at eg har lyst å bestilla ny mensenkopp.

Eg bestilte Menskopp i dag, 30% av på farmasiet.no :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD1

Mensen kom når den skulle. Uproblematisk tante denna gangen heldigvis, har nesten ikkje hatt smerter. Har ein liten tanke om at det er fordi eg har sovet greitt og spist sunnare. Har tatt av noen kilo i januar, føler eg er på rett vei der.

Merker at eg sliter litt med fornuft v.s følelser. Eg har rota litt rundt i følelseslivet mitt og komet fram til at eg på ein måte virkelig vil ha eit barn til nå samtidig som eg eigentlig ikkje føler meg heilt klar fordi det er eit par ting som eg føler burde væra på plass, men eg vil ikkje venta. Det er motstridande følelser, det er litt slitsamt eigentlig. Eg er ein sånn person som har ein plan og gjennomfører, som regel veit eg kva eg vil og korleis eg skal få det til. Sånn er det ikkje nå. 

Eg er redd for at det skal bli vanskelig å bli gravid, sjølv om eg på ingen måte burde væra det sånn eigentlig. Eg er bare 33 år, har fine eggreserver og får tak i sperm frå mannen min. Det vi på ein måte primært sliter med er at han ikkje klarer å wohoo når vi har sex. Altså han klarer ikkje å la det gå for seg når vi har sex, men klarer det fint når han hjelper seg sjølv. Han kan holda på i ein time om eg er med på det 😂. Det har alltid vore eit problem, kombinert med vanskar å halda ereksjonen. Trur det er eit ganske vanlig problem. 

Det er eit par andre ting i livet som burde væra på plass føler eg, men nå har vi tatt eit valg og vi føler begge at det er rett å begynna prøvinga nå. Eg har på ein måte komet fram til at vi angrer meir om vi venter om det viser seg at det vart for seint for oss. Det blir for dumt å ikkje gjera det vi kan for å få dei barna vi vil ha bare fordi det kan bli vanskelig logistikk i begynnelsen. Vi ordner det på ein eller anna måte, føler at eg til tider kanskje er litt for glad i å ha alt forutsigbart og planlagt. Livet er ikkje sånn og det blir som regel ikkje som man trur.

Det eg tenkjer på er bopel, snart får vi avklaring på om vi klarte å kjøpa huset som vi ønskjer. Holder framleis på med budrundar, merker at eg er sikkelig spent. Eg trur ting kjem til å løysa seg for oss.

EL er estimert til 21.februar.

 

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det vil løse seg for dere :hug: Kjeeempespennende med budrunder da. Masse lykke til!!

Det er bare dere som par som kan finne ut om dere skal være prøvere eller ikke, men min erfaring tilsier i alle fall at det er sjeldent man angrer på det. Det å bli gravid kan være vanskelig, og alt annet rundt kan som oftest tilpasses til det når det evnt. skjer. Jeg var 18 år første gang jeg ble gravid og hadde ingenting på plass. Ikke jobb, ikke skole, ikke økonomi. Eneste jeg hadde var en gutt jeg var blitt kjæreste med for to uker siden. Men vi fant frem på veien etterhvert som vi gikk, og det ordnet seg likevel perfekt.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Amatariel said:

Jeg tror også det vil løse seg for dere :hug: Kjeeempespennende med budrunder da. Masse lykke til!!

Det er bare dere som par som kan finne ut om dere skal være prøvere eller ikke, men min erfaring tilsier i alle fall at det er sjeldent man angrer på det. Det å bli gravid kan være vanskelig, og alt annet rundt kan som oftest tilpasses til det når det evnt. skjer. Jeg var 18 år første gang jeg ble gravid og hadde ingenting på plass. Ikke jobb, ikke skole, ikke økonomi. Eneste jeg hadde var en gutt jeg var blitt kjæreste med for to uker siden. Men vi fant frem på veien etterhvert som vi gikk, og det ordnet seg likevel perfekt.
 


Takk.

Eg ser på ein måte for meg at vi greie å kjøpa huset. Ser for meg at eg kan mala barnerommet og innreda det slik som eg har lyst til å ha det. Ha fine kvardagar med barnet vårt og lesa bøker om baby i magen mens kula vokser seg større og større.
Romantisk tanke. Men i realiteten blir det nok ultrahektisk og ikkje sikkert eg blir i form til å åpna malespannet ein gang XD

Det kan og bli slik at eg blir gravid her, då går sikkert store delar av graviditeten å bekymra seg for å finna større plass før baby kjem. Men det er bare småting eigentlig.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD3

Herreguuuuud vi vandt budrunden og huset blir vårt.

Alt er klart for PP4.

Klør i eggstokkane nå. No kan eg faktisk planleggja framtida 😮

IMG_20210208_203152.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk vi gleder oss masse :)

CD5

Tanta er snart over, har hatt ein del sjukdomsfølelse i kroppen siste to dagar men ikkje luftveissymtomer. Progonose er EL om 11 dagar, altså 21.februar. Tikker mot EL-testing. Mannen har jobba overtid kvar einaste dag den siste tida, litt slitsomt men overkommelig. Har tenkt litt på at eg blir ein del åleina med barna fordi han arbeider mykje, men heldigvis arbeider han ikkje i nordsjøen. Han kjem heim kvar dag, det er fint ❤️

Har begynt å tenkja litt på babyrommet. Har ein draum om å dekorera rommet på ein fin måte. Kanskje stjerner og blått, noko som liknar på detta kanskje

8b228bc0058cae355632641f300b0b8e.jpg

Eg ser ikkje på blått eller rosa som gutt eller jentefarge. Fargar er fargar og barn er barn. Men ville ikkje tatt kjole på ein babygutt eller dress på babyjenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp, og spennende med ny prøveperiode! 😄 Heier på dere, og håper det går. "Flo" - appen sier at jeg skal ha EL rundt 21. Februar, men jeg tok ut p - staven i går så jeg vet jo ikke om jeg får EL denne måneden i det hele tatt. Uansett blir det gøy å følge med her, og kanskje har vi EL ca samtidig? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Ms.Sommerfugl said:

Gratulerer med huskjøp, og spennende med ny prøveperiode! 😄 Heier på dere, og håper det går. "Flo" - appen sier at jeg skal ha EL rundt 21. Februar, men jeg tok ut p - staven i går så jeg vet jo ikke om jeg får EL denne måneden i det hele tatt. Uansett blir det gøy å følge med her, og kanskje har vi EL ca samtidig? 😁

Ja 😄

Føler det er lettare å planlegga nå som vi har større plass. Blir mykje makking og pakking framover. Vasking, sortering. Trur det blir deilig å sortera litt. OOo då har vi EL omtrent samtidig, eller samtidig 😄

CD6

Idag har eg vore sikkelig slapp på jobb, varm og kald men ikkje snørr og gørr. Sov på sofaen i pausen, det var eigentlig ganske deilig. Fekk litt ekstra energi etterpå. Elsker jobben min ❤️

EL om ca 10 dagar. Tenkte kanskje begynne EL-testingen sånn tja.. Veit ikkje heilt. Har ikkje lyst å kasta pengar i søpla, men har ikkje lyst å gå glipp av EL heller. Kanskje 5 dagar før. Ser og at det kan bli litt stress med prøving i denna perioden med flytting. Ikkje at det trenger å bli det.

Har og lurt på om eg kanskje skal prøve å ikkje testa alt for mykje i DPO-land. Synest tolking av strekar er litt slitsamt, samtidig er dei digitale alt for dyre til det formålet der. Synest eigentlig testane til Babyplan er sikkelig bais, men kanskje dei fungerer bra når man faktisk er gravid. Eg liker veldig veldig veldig godt First Response sine testar og har heile 4 stykker av dei. Kanskje eg kunne tatt ein 8 DPO, 9DPO, 10DPO og 11DPO. Eg får som regel mensen på 12DPO eller 13DPO.

Ellers har eg erfart at dersom eg ikkje er ekstremt ekstremt ekstremt trøtt, på grensa til fatigue så er eg sikkert ikkje gravid. Men alle svangerskap er ikkje like.

Har og komet fram til at kjønn på neste baby ikkje er viktig. Veit at det er eit kontroversielt tema. Men det er faktisk ikkje viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Dame1989 said:

Jeg er bare 2 dager bak deg så blir spennende å følge deg de neste ukene :)

Ooo deg og :)

CD7

9 dagar til EL. Begynner smått å tenkja på soveromsvals. Svømmere kan leva opp til sju dagar eller ni dagar i skjeldne tilfeller. Så det er vel eigentlig berre å setja igang. Tenkjer vi kan begynne på måndag.

Har tenkt litt på graviditet og covid, men trur eg skal klare meg. Lar ikkje det stoppa oss. Kanskje tiltaka er mindre stenge om 9~12m. Fleire er vaksinerte. Aner ikkje når eg får vaksine men tenkjer eg ikkje tar den som tidlig gravid. Vil gjerne ha vaksine altså, men syntest det virker lite lurt å bli gravid under ein vaksineprosess. Rekker ikkje vaksine før eg blir gravid ser eg for meg.

Anna ting eg har tenkt på er det med å forhalda seg til eventuell ny graviditet. Mannen min er travel og som regel i sin eigen verden. Jobbe og sove..litt teit tanke streifa meg, ville han lagt merke til at eg ble gravid? Kor lenge liksom? Ikkje at eg skal testa det. Ser for meg at han hadde spurt sånn seks veker seinare korleis det gjekk xD 

Tenkje litt på annonsering. Korleis skal eg vise det til han? Sist kom han faktisk inn døra mens eg satt med testen i handa og hadde ikkje hatt tid til å fordøya det. Perfekt timing ❤️

Det trenger ikkje væra veldig kreativt eigentlig. Men skal overraske han definitivt. Til resten av nær familie vil eg venta til uke 12/14. Kanskje feste testen på rattet på bilen vår 😆😅😄

Veit at eg tenkje langt er jo ikkje gravid eingang. Eg har alltid vore sånn. Tenkje langt langt fram.

Om eg blir gravid i februar kjem barnet rundt aug/sept 2021. Skal ikkje mange pp til før det blir 2022 baby.

Det var tankane mine ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (26 minutter siden):

Ooo deg og :)

CD7

9 dagar til EL. Begynner smått å tenkja på soveromsvals. Svømmere kan leva opp til sju dagar eller ni dagar i skjeldne tilfeller. Så det er vel eigentlig berre å setja igang. Tenkjer vi kan begynne på måndag.

Har tenkt litt på graviditet og covid, men trur eg skal klare meg. Lar ikkje det stoppa oss. Kanskje tiltaka er mindre stenge om 9~12m. Fleire er vaksinerte. Aner ikkje når eg får vaksine men tenkjer eg ikkje tar den som tidlig gravid. Vil gjerne ha vaksine altså, men syntest det virker lite lurt å bli gravid under ein vaksineprosess. Rekker ikkje vaksine før eg blir gravid ser eg for meg.

Anna ting eg har tenkt på er det med å forhalda seg til eventuell ny graviditet. Mannen min er travel og som regel i sin eigen verden. Jobbe og sove..litt teit tanke streifa meg, ville han lagt merke til at eg ble gravid? Kor lenge liksom? Ikkje at eg skal testa det. Ser for meg at han hadde spurt sånn seks veker seinare korleis det gjekk xD 

Tenkje litt på annonsering. Korleis skal eg vise det til han? Sist kom han faktisk inn døra mens eg satt med testen i handa og hadde ikkje hatt tid til å fordøya det. Perfekt timing ❤️

Det trenger ikkje væra veldig kreativt eigentlig. Men skal overraske han definitivt. Til resten av nær familie vil eg venta til uke 12/14. Kanskje feste testen på rattet på bilen vår 😆😅😄

Veit at eg tenkje langt er jo ikkje gravid eingang. Eg har alltid vore sånn. Tenkje langt langt fram.

Om eg blir gravid i februar kjem barnet rundt aug/sept 2021. Skal ikkje mange pp til før det blir 2022 baby.

Det var tankane mine ikveld.

 

Blir nok vaksine etter graviditet og amming på meg også. Pga jobb vil jeg nok snart bli tilbudt den, men det vil utsette prøving med flere uker. Så per dags dato kommer jeg til å vente med vaksinen. 

Skjønner veldig det med å se frem i tid, jeg regner meg også frem til hvillen dato jeg kan fortelle til familie osv. 

Blir jeg gravid denne måneden får jeg termin 2 dager senere enn det jeg skulle hatt i 2020, altså 20 november. Får satse på at februar er en ekstra fertil måned :) Jeg har troen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, Dame1989 said:

Blir nok vaksine etter graviditet og amming på meg også. Pga jobb vil jeg nok snart bli tilbudt den, men det vil utsette prøving med flere uker. Så per dags dato kommer jeg til å vente med vaksinen. 

Skjønner veldig det med å se frem i tid, jeg regner meg også frem til hvillen dato jeg kan fortelle til familie osv. 

Blir jeg gravid denne måneden får jeg termin 2 dager senere enn det jeg skulle hatt i 2020, altså 20 november. Får satse på at februar er en ekstra fertil måned :) Jeg har troen 🤞

Blir ikkje det kanskje litt kleint om du må forklara det til arbeidsgivar 🤪 Eller kanskje du ikkje trenger å forklara? Vi som arbeider med barn er ikkje prioritert så tviler på at eg trenger å forhalda meg til vaksinespørsmål sånn direkte med mindre det tar veldig lang tid å bli gravid. Eller ting plutselig endrar seg.

Om eg får barn seint 2021 eller tidlig 2022 blir det ca 3 år mellom barna.

CD8

Idag har eg hatt litt feber og vore ganske slapp, men ikkje sånn heilt i grøfta. Har klart å fungera, men skjønner ikkje heilt kva greia er. Merka at eg hadde litt rar gul utflod, men det er sikkert fordi eg har tenkt å bli gravid og dermed henger meg opp i alt mulig eg ellers ikkje ville lagt merke til. 8 dagar til EL.

Oi det gjekk opp for meg at eg faktisk har symtomer på EL allereie nå. Men eg slutta å blø for bare 2.5 dagar sidan!?

Vent litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...