Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Beveger oss mot pp2. Eggløsning om 5d i følje Flo. Svaaak strek på eggløsningstest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Amatariel said:

Spennende! Har du fått positiv EL-test?

Nesten, streken er ganske raud men ikkje like raud som kontrollstreken. 

I dag innseminerte vi.

Denne gangen skal eg prøva ikkje testa sånn kjempetidlig. Veit ikkje om eg greier det xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, mammahjarte skrev:

I dag innseminerte vi.

Spennende! :heiajente: Blir det flere runder med det nå rundt EL, eller holder dere dere til en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Amatariel said:

Spennende! :heiajente: Blir det flere runder med det nå rundt EL, eller holder dere dere til en gang?

Fleire runder :) Blir i kveld og i morgon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går innseminerte vi igjen. Eggløsnigntesten er forsatt ikkje heilt positiv, god strek men ikkje like sterk som kontrollstreken. Så om vi forsetter sånn så treffer vi nok på EL til slutt. Dei siste to EL-testane eg tok var mye sterkare enn den første. Så det er nok ikkje lenge til "eggdrop".

Spent på om det klaffer denna gangen, og spent på om eg greier å la væra med tidligtesting. Sikkert ikkje, eg synest jo det er ganske gøy. Gjer DPO-land litt meir koselig eigentlig. Hmm kor mange testar har eg eigentlig igjen, må telle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Ja der nærmer det seg veldig! Tester du på ettermiddagen og/eller flere ganger i døgnet? 

Tester med morgonurin og om kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mammahjarte skrev:

Tester med morgonurin og om kvelden :)

Vil anbefale mellom kl.15-17 - da er LH på sitt høyeste, som ofest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Amatariel said:

Vil anbefale mellom kl.15-17 - da er LH på sitt høyeste, som ofest.

Ja Oki :)

Ganske sikker på at eg hadde eggløsning i dag. Snart på vei inn i DPO land. Inseminerte igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg funnet ut at 26.10.20 var eggløsning. Håper det gjekk denne runden. Er på vei inn i DPO-land igjen. Har kjøpt litt tidligtestar på babyplan, kjøpte ikkje eggløsningstestar fordi eg håper eg ikkje trenger dei.

Skal inseminere igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2020 at 8:15 PM, Amatariel said:

Hurra for dpo-land! Blir en spennende tid fremover nå! :heiajente:

Japp :)

2DPO i dag. Sikkelig blåst opp. Måtte utvide reima på sekken min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3DPO i dag.

Ingen symptomer, sikkelig sukkersug. Eg må ta ein god kikk på kostholdet mitt. Har kutta kraftig ned på kaffi. Stressa ein del på jobb i dag.

Er det nokon som veit kva som skjer om eg blir gravid mtp melkeproduksjon, eg har forsatt 2ml i kvar pupp som ikkje forsvinner. Gjer ingenting med det, men eg tørker ikkje opp. Er det litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, mammahjarte skrev:

Er det nokon som veit kva som skjer om eg blir gravid mtp melkeproduksjon, eg har forsatt 2ml i kvar pupp som ikkje forsvinner. Gjer ingenting med det, men eg tørker ikkje opp. Er det litt rart?

Jeg kan for lite om dette, men jeg har ei venninne som flere ganger har hatt videreføring av amming. Altså ammet baby mens hun har blitt gravid, ammet hele svangerskapet igjennom og så har ny baby overtatt puppen etter fødsel. Kanskje ikke helt det du spurte om men 😛 Er iallefall ikke farlig at melkeproduksjon ikke forsvinner ved ny graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Amatariel said:

Jeg kan for lite om dette, men jeg har ei venninne som flere ganger har hatt videreføring av amming. Altså ammet baby mens hun har blitt gravid, ammet hele svangerskapet igjennom og så har ny baby overtatt puppen etter fødsel. Kanskje ikke helt det du spurte om men 😛 Er iallefall ikke farlig at melkeproduksjon ikke forsvinner ved ny graviditet.

Ja det har eg hørt om :) Og at kroppen produserer ny råmelk for kvart barn.

4DPO

Oppblåst, ellers ingen symptomer. Heilt vanlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...