Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

😄

Får ikkje til å fjerne smiley over. Formatering er litt rar på telefonen. Sterkare strek idag ❤️

Fekk svak strek på vanlig Babyplantest også faktisk. Ingenting på onestep. 

Sensitivitet er veldig ulik :)

IMG_20210530_083946.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som deg. Tok ganske lang tid før onestep-testen fikk noe farge og iallefall stigning. De som viste best forskjell iløpet av få dager var CB pluss og First Response :) Babyplan her er jo også greie, men de snegler seg mer i stigning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Amatariel said:

Hvordan går det med deg, tatt flere tester? 

Ja dei blir sterkare :)

Det tok litt tid sist gong eg var gravid å få virkelig BFP. Men den slo ut på digital så :) Når kan eg ta ein ny digital og få opp 2+?

IMG_20210601_204956.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin test 😊 Jeg fikk 2-3 på digital da jeg var 4+2, men det varierer jo litt fra kvinne til kvinne. Jeg ville forsøkt meg på en på fredag om jeg var deg - er ikke det da èn uke siden du fikk positiv strimmel?

Håper du kommer inn i termintråden vår og skravler med oss der forresten hug.gif.f5f1207c8887b4b4925b9192c4fdcb0c.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Kjempefin test 😊 Jeg fikk 2-3 på digital da jeg var 4+2, men det varierer jo litt fra kvinne til kvinne. Jeg ville forsøkt meg på en på fredag om jeg var deg - er ikke det da èn uke siden du fikk positiv strimmel?

Håper du kommer inn i termintråden vår og skravler med oss der forresten hug.gif.f5f1207c8887b4b4925b9192c4fdcb0c.gif

Då prøver eg ta ein på fredag. Fekk positiv strimmel og digital 28.mai. 

Ja det kan eg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine stigninger, tenkjer eg gir meg med testing snart. Skal ta ein digital fredag eller laurdag :)

Ellers fin form og mykje symptomer.

Fekk også svak strek på One Step idag. Som før var heilt blenda.

IMG_20210603_231418.jpg

IMG_20210603_231357.jpg

Endret av mammahjarte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagboka forsetter her :)

25 minutter siden, Amatariel said:

Hurra for finfin digital test! :danse:

Jaa 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Advarsel: sensitivt, det er ikkje sikkert du orker å lesa detta om du har vore igjennom ein SA eller ein MA.

2018: Levendefødt friskt jentebarn.
2021: Mista liten gutt i uke 14 (MA).

Han kom til verden sovande natt til 11.august 2021. Han var liten, men ferdig forma. Det var smertefult og traumatisk. Det har vore utrolig tøft og er fryktelig vondt endå. Det ser ut som han var død i ca to veker før kroppen ordna opp.

Det som var så rart var at eg satt i senga på sjukehuset, hadde nett mista han. Det var så fryktelig stille på sjukehuset, sola var på vei til å stå opp. Den stillheten kjem eg aldri til å gløyme.

Så nå sitter eg her med eit gigantisk bind, har brukt 3,5 månader av livet mitt og heile sommaren på graviditeten. Det var ein svært vanskelig graviditet med mange ting som var gale.

Planen er å ta pause på ubestemt tid. Vi er slitne og i sorg.

 

 

 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig trist at det måtte bli sånn for din lille gutt 😪 var du på UL og fikk beskjed om MA og fikk satt i gang behandlingen? 

Det tok tid for meg å komme over min abort i uke 14, så jeg håper du tar deg tid til hvile, sorg og tar til deg støtte fra dine nærmeste. 

Tenker på deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Amatariel said:

Så uendelig trist at det måtte bli sånn for din lille gutt 😪 var du på UL og fikk beskjed om MA og fikk satt i gang behandlingen? 

Det tok tid for meg å komme over min abort i uke 14, så jeg håper du tar deg tid til hvile, sorg og tar til deg støtte fra dine nærmeste. 

Tenker på deg ❤️

Eg var på jobb, plutselig begynte eg å blø ein del. Fekk satt ultralydtimen min fram til neste dag via telefon. Reiste til byen. Så byrja eg få sterke smerter midt på natta som eigentlig minnet meg litt om mini-rier, skjønte eigentlig der og då kva som var i fred med å skje. Var innom legevakta, etterkvart vart eg sendt med taxi til sjukehuset. Eg mista han veldig kort tid etter eg kom, trengte ingen tiltak og rakk aldri den ultralyden. Var på sjekk for å sjå om alt var komt ut, det virka sånn.

Gløymer aldri stillheten som var på avdelinga litt etterpå. Etter stormen kommer stillheten.

Eg overnatta resten av natta på sjukehuset på grunn av lang reiseveg. Dagen etter kom det kvinner inn på fellesrommet som eg trur skulle i gang med abort (det er ikkje sikkert da). Ingen av oss snakka med kvarandre, eg hadde ekstremt nok med meg sjølv der og då. Men vi gråt alle om kvarandre. Tenker at eg kanskje slapp unna litt lettare enn enkelte andre sjølv opp i den største tragedien i heile mitt liv.
 

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hjerteskjærende lesing😔 Så ufattelig trist💔 Kan virkelig ikke forestille meg hva du har gått og går igjennom. Ta den tiden dere behøver til å sørge, og ta godt vare på hverandre❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 8/12/2021 at 10:10 PM, Annabel said:

For en hjerteskjærende lesing😔 Så ufattelig trist💔 Kan virkelig ikke forestille meg hva du har gått og går igjennom. Ta den tiden dere behøver til å sørge, og ta godt vare på hverandre❤️

 

Ja det har eigentlig ikkje vore så lett. Vanskelig periode i grunn.

I går fekk eg mensen igjen, 29 dager etter eg mista han. Det skjedde eigentlig ganske fort, har då hatt EL ganske kort tid etter eg mista. Kanskje det ikkje blir fleire månadar med hormontull.

Må og sei at eg har blitt veldig usikker på om eg vil ha fleire barn. Eg vil veldig gjerne ha fleire barn, men eg veit at det er ting som er gale med meg. Svakt ark formet livmor, fibroider, eit eller anna som gjer at eg får subkroniske hematom i første trimester når eg er tidlig gravid. Det kjipaste av alt er at eg fekk avslag på henvisning som var svært velformulert av min FL. Reisen virker utmattande.

I avslaget sto det at eg måtte mista tre gonger på rad for å få utredning, alt anna som fastlegen min skreiv var hoppa over og ikkje tatt stilling til. Miste tre gonger på rad kødde du liksom? Det var ein sikkelig traumatisk opplevelse faktisk. Konsensus er på ein måte berre prøva igjen og håpa at det ikkje går gale igjen.

Eg synest det er ein rævdårlig plan faktisk.

Så nå sitter eg her og bare okey... kanskje eg skal selja alle babytinga.

Men....

Blir eg gravid igjen kjem eg til å bli vettskremt og ikkje glad, samtidig som eg veit at eg på eit eller anna tidspunkt begynner å blø. Kva skal eg gjera då? Ta nye Hcg stigningsprøver og håpa at det går bra? Månader med usikkerhet og testar, med mykje venting. Kva med psykisk helse og graviditet?

Eg var nesten 15 veker, han passa i handa mi og såg ut som ein liten liten baby. Vi kunne ha gravlagt han om vi hadde valgt det. Det var ikkje bare ein celleklump som datt ut.

Sjølv om ting har vore veldig tøft så har eg det litt betre, begynner å tenkja litt meir framover og er ikkje oppslukt av sorg frå eg står opp til eg legger meg.

Eg veit ikkje kva eg vil lenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dette er en veldig tung tid for deg :troest: Noe virkelig ingen burde måtte gå igjennom. Jeg har jo ingen slike hindringer som du har med sykdom/tilstand, men jeg har opplevd tre aborter på et drøyt år, så vet hvor tøft det er. Når man står der fjerde gangen med positiv test så er det ikke akkurat glede som trer frem - så det er veldig forståelig at du også tenker at det blir vanskelig å glede seg over det i fremtiden. Men jeg vil trekke frem at selv om svangerskapet etter alle abortene var utrolig tøft psysisk, så var det verdt det til slutt ❤️

Men hva dere skal gjøre fremover er det bare du og mannen som kan bli enige om. Ønsker deg i alle fall lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...