Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Huff... Så leit 😞 Det er jaggu ikke lett å være prøver med alle opp- og nedturene som medfølger! Men jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg neste gang🤞 Hvor i syklus er du nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, EXB1987 said:

Huff... Så leit 😞 Det er jaggu ikke lett å være prøver med alle opp- og nedturene som medfølger! Men jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg neste gang🤞 Hvor i syklus er du nå? 

Eg har EL idag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

On 5/9/2021 at 12:17 PM, 89jenta said:

hvordan går det? 😊

Hei :)

Eg fekk mensen igjen. Sitter på fertil.no for å bestilla meir EL-testar og graviditetstestar. I april og mai hadde vi rolig sex utan alt for mykje fokus på at graviditet er målet. Føler/følte at prøving begynte å ta litt over, det var litt mykje på ein måte. Eg trur ikkje stress hjelper til. Men føler meg klar for ny runde med EL-kartlegging og testing i juni, juli og august. Har sett at eg ikkje orker mange PP-skuffelser på rad før eg trenger litt pause. Det er eigentlig litt rart, eg ser at "alle" andre berre peise på månad etter månad.

Håper veldig på graviditet i sommar ❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD18 PP6

EL imorgen. Inseminerte måndag og nå. Spent på om det klaffer. Om det ikkje går denna runden går vi inn i PP7. Venter på fleire testar. Både El testar og graviditetstester. 

Føler meg eigentlig ganske fruktbar.. Om det er ein følelse... 

Denna syklusen tenkjer eg å testa tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi 🤞 det er deilig å gå inn i dpo land med en god, optimistisk følelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2021 at 10:19 PM, Neutral90 said:

Tvi tvi 🤞 det er deilig å gå inn i dpo land med en god, optimistisk følelse! 

Ja 😅

EL var 21.mai. la inn aksjer før og etter. Beveger meg inn i DPO land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1DPO: Hovne bryster. Generellt oppblåst... Har framleis EL slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1DPO PP6 B2 CD22

Eg ser på fertilitesboka mi at frå juli 2020 til nå har vi nesten prøvd i eit år. Blir eit år i juli. Men ekte forsøk med inseminering heima er kun 6 forsøk med mai 2021. Vi har hatt uansett ikkje brukt prevensjon og hatt ein del vanlig sex, regelmessig sex utan utløysing. Tipper vi ikkje er ultra fertile akkurat. Det er fleire ting i livet mitt som er på plass nå. Det ser ut som logistikk problemet mitt løyser seg på sikt, det er ingenting som tilseie at vi ikkje berre kan kjøre på med forsøk etter forsøk. Vi har plass, økonomi og alt er på plass.

Mannen og eg snakka litt og vi vart enige om å inseminere kvar 2~3 dag etter eg er ferdig med menustrasjonen. vi har vanligvis kun gjort det rett før, under og etter EL. Eg har jo kort lutetalfase og variabel lengde på syklus. Har tenkt å begynne på vitaminer som kan forlenge den. Skal også ete betre. Folsyra har eg tatt i eit år og skal forsette med det.

Eg har så lyst til å bli gravid i sommar. Lengter ❤️

Synest og det er litt artig at vi har bestemt oss for å halda det hemmelig ein liten stund. Blir eg gravid i mai så ser eg familie i sommar, men kan lett halda det skjult så tidlig sikkert. Så ser dei ikkje oss før sikkert november. Men det er ikkje sikkert vi klarer å halda det skjult. Vi får sjå.

Eg har alt som ein baby trenger fordi første barnet er berre 2,5 år. Har tenkt å kjøpa ny bilstol. Har så sjukt masse babyutstyr ellers, har ikkje klart å selja noko som helst. 

Har også bestemt oss for å be om hjelp om vi ikkje klarer det innen desember 2021. Altså byrjar 2022 med det. Då har vi lagt ein plan. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en veldig god plan mammahjarte :hug: Krysser alt jeg har for at det blir klaff i nærmeste fremtid! Blir fint å være gravid i sommer og slippe fremtidig hjelp 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2021 at 11:47 PM, Amatariel said:

Dette høres ut som en veldig god plan mammahjarte :hug: Krysser alt jeg har for at det blir klaff i nærmeste fremtid! Blir fint å være gravid i sommer og slippe fremtidig hjelp 🤞

Takk :)

3DPO CD24 PP6 B2

FLO har estimert IKM og 6 dager (som stemmer ganske bra). Har litt symptomer på tanta, men ikkje så voldsomt. Dersom IKM kjem 31.mai kjem eg kun til 10 DPO faktisk. Venter pakke i posten med fleire testar av ymse slag, trur pakken kjem imorgon. Har eit slags ynskje om at det klaffer denna månaden fordi vi hadde
jubileum rundt EL. Det hadde vore litt magisk. Høyrest kanskje naivt ut fordi eg er ikkje religiøs, men ser av og til for meg at det finnest krefter der ute i det store kosmos. Kanskje det er meininga at det skal skje nå? Er det eigentlig meining med noko som helst?

Folk som er frivillig barnlause synest som regel reproduksjon ikkje er så magisk. Eg synest det er heilt sprøtt at eg er i stand til å laga eit heilt nytt menneske inne i kroppen min.

Lure på om eg skal kjøpa denna for å  forlenga luteralfasen, eller er noko anna betre? 
https://www.apotera.no/nycoplus-b-kompleks-tabletter-200stk?gclid=Cj0KCQjwwLKFBhDPARIsAPzPi-J_gnmZw5gDevhSaZxkVhe2UYvNhdenoRhiP7fIVlzGE0a9HRDLLpMaAmd8EALw_wcB


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5DPO i morgon. Litt murring, mest symptomer på tanta. Også vore litt trøtt. Ingen sånn kjempespennende symptomer eigentlig. 

Er ikkje håpefull denna syklusen. Men heller ikkje spesielt negativ. Det blir det som det blir. 

Testene mine kom idag. Dvs eg er klar for tidlig testing denna runden. Tenkte begynne 7DPO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uaaaaa! JIPPY!!

Etter justering av mattestykket er eg faktisk nærare 10/11 DPO. Trur unnfangelse må ha vore rundt 17.mai.

Tok ein tidligtest frå Babyplan og fekk rosa babystrek med ein gong. Tok så digital som slo ut med ein gong.

 

 

IMG_20210528_195850.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...