Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har tre teoriar.

Vi hadde inseminering 20.okt, 21, 22, 23, 24,25, 26 (EL), 27 og 28. Det er jo mulig at befruktning skjedde teoretisk seinast mulig og at eg produserer lite hcg. Eg gjorde det i sist svangerskap og det gjekk jo fint likevel.

Andre teori er at egget vart befrukta seint men festa seg ikkje.

Tredje teori er skyggestrek.

Kjem til å testa igjen i kveld og i morgon, har bare tidligtestar frå babyplan igjen nå. Eg som trudde eg hadde kjøpt nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooioi! Jeg ser strek på de tre nederste!! Så utrolig spennende! Det er NOE her. Om det er reell babystrek er vanskelig å si. Men vil iallefall si at det er håp. Blir spennende å se om den kan være noe sterkere i morgen! Ville kanskje også forsøkt en annen test da. En CB pluss som er en av de beste testene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Amatariel said:

Ooooioi! Jeg ser strek på de tre nederste!! Så utrolig spennende! Det er NOE her. Om det er reell babystrek er vanskelig å si. Men vil iallefall si at det er håp. Blir spennende å se om den kan være noe sterkere i morgen! Ville kanskje også forsøkt en annen test da. En CB pluss som er en av de beste testene!

Spent på korleis det blir i morgon!

Kan først dra på butikken etter jobb i tre tida.

dFpA7Tv.jpg

Vart litt testegal i dag... nr 3 og 4 frå ovanfrå er morgonurin. Resten er tatt i dag med noen timars mellomrom på utvanna urin.

Er 14DPO i morgon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, mammahjarte said:

Spent på korleis det blir i morgon!

Kan først dra på butikken etter jobb i tre tida.

dFpA7Tv.jpg

Vart litt testegal i dag... nr 3 og 4 frå ovanfrå er morgonurin. Resten er tatt i dag med noen timars mellomrom på utvanna urin.

Er 14DPO i morgon.

spennende, masse lykke til. Ser desverre ikke bildet her heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, juicyfruity said:

spennende, masse lykke til. Ser desverre ikke bildet her heller :(

Å eg lasta det opp på Imgur. Men kan barra legga det inn her da.

bilde1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg hatt kramper frå helvete og svetta, har virkelig slitt på jobb i dag. Men tok ein paracet (som nesten ikkje hjalp). Kjempesvimmel og uvel i periodar. Begynner å mistenkja svangerskap utenfor livmor...(snakk om å krisemaksimere da)

Tok ein test i dag tidlig, det er liten liten svak svak grå-rosa strek (sikkert kjemisk graviditet, noe hcg tilstades)

Ein del av meg er litt skuffa over at eg ikkje er gravid, men nå håper eg mest at tanta kjeme 🩸 fordi detta føltest heilt abnormalt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ 💓 Hvordan går det? Har du tenkt å ta deg en tur til legen for å utelukke svangerskap utenfor livmor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2020 at 10:16 PM, Metzili said:

❤️ 💓 Hvordan går det? Har du tenkt å ta deg en tur til legen for å utelukke svangerskap utenfor livmor? 

Eg fekk mensen ca 12 timer etter siste post her inne. Det var ekstremt vondt, eg kasta nesten opp! Vanligvis går det veldig fint. Har også mykje meir kraftig blødning nå enn vanlig. Føler meg frisk nå.

Tar pause i desember. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig :klem: Kan det ha vært en kjemisk, ettersom du fikk noen svake streker? Og blør mer enn vanlig tenker jeg.

Masse lykke til videre på nyåret! :klemmer: 2021 blir et myyyye bedre år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var leit å høre! Kanskje det var kjemisk, slik som Amatariel sier? Sender deg babystøv for januar 2021 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Amatariel said:

Uff så kjedelig :klem: Kan det ha vært en kjemisk, ettersom du fikk noen svake streker? Og blør mer enn vanlig tenker jeg.

Masse lykke til videre på nyåret! :klemmer: 2021 blir et myyyye bedre år!

 

6 hours ago, Metzili said:

Det var leit å høre! Kanskje det var kjemisk, slik som Amatariel sier? Sender deg babystøv for januar 2021 ☺️

Det var nok kjemisk ja.

Tusen takk ❤️ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, EXB1987 said:

Hvordan går det @mammahjarte? 🥰

Vi har eigentlig ikkje begynt å prøve igjen fordi eg fant ein diger kul i brystet i desember og avventer undersøkelse på brystdiagnostisk senter nå snart. Veit ikkje heilt kva eg skal tro, det er sikkert berre ein godarta fettklump. Men vil ha den avklart før vi forsetter. 

Takk for at du spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var uventede nyheter! Håper det går bra med deg og at du greier å bevare roen så godt du kan. Det er jo aldri noe kjekt å oppdage kuler, det skaper ikke annet enn bekymringer. 

Gode tanker sendes din vei! Krysser fingrene for at du kan begynne å oppdatere her igjen snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, EXB1987 said:

Oi, det var uventede nyheter! Håper det går bra med deg og at du greier å bevare roen så godt du kan. Det er jo aldri noe kjekt å oppdage kuler, det skaper ikke annet enn bekymringer. 

Gode tanker sendes din vei! Krysser fingrene for at du kan begynne å oppdatere her igjen snart ❤

Det går sikkert bra :)

Jaa har kjempelyst til å utvida familien ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste veka skal eg til brystdiagnostisk senter. Det kan og henda at vi skal flytte (ikkje langt da). Merker liten spire sitter litt fjernare unna. Men definitivt i 2021. Vi får sjå, arbeide med å gå ned i vekt også. Sånn at det blir lettare å gå gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...