Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.

mammahjarte

Anbefalte innlegg

Lista per nå:

Oversikt.

Juni 2020: Ubeskytta sex.
August20: Pause.
Sept20: PP1.
Okt20: PP2.
Nov20: PP3 Kjemisk.
Des20: Pause.
Jan21: Pause, kul i brystet.
Feb21: PP4.
Mars21: PP5.
April21: PP6.
Mai21: Gravid PP7.
Juni21: Gravid.
Juli21: Gravid.
August21: Gravid, mista.
September21: Mensen tilbake etter MA.
Oktober21: Kjemisk pp8.
November21: Kjemisk pp9.
Desember21: PP10. Vanlig mens.
Januar2022: PP11. Vanlig mens.
Februar22: Pause.
Mars22: PP12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre fra deg❤️ Håper du blir gravid denne syklusen🥰 krysser fingrene🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk :)

Skal teste imorgen 10DPO. Har fått meg Clear Blue Monitor også, tenkje bruka den neste syklus.

Har symptom på mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO neg.

Meir symptomer på tanta. Tenkte ta ein ny test imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Love90 said:

Så kjedelig med negativ test! Håper det bare var for tidlig🤞🏻❤️

Mensen kom idag. Då blir april pp13. 

Syklus var 27 dager i mars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5.

Eg har satt opp clear blue fertilitetsmonitor som eg fekk av søstera mi. Synest den er relativt enkel å bruka nå, spent på om den er betre enn strimler. Tenkte eg skulle gå igjenom "stæsjet" mitt sånn at eg er klar for fleire prøverundar mot sommaren.

*ekle detaljer kjem*

Eg merket at på Albyl-E så fekk eg mykje mindre koagler, klumpar og blodklyser under menustrasjonen. Den var meir "reint" blod, mindre smerter og meir sånn tynnflytande. Det er litt interessant faktisk. Eg har virkelig tro på at Albyl-E kanskje er tingen for meg. 

Eg er veldig motivert for ny graviditet nå. Føler eg har fått det som skjedde i august litt på avstand. Men eg kjenner på at reisen mot graviditet kan bli ganske lang. Men vi får sjå, eg har og tenkt på om vi burde sjå litt meir på han. Fokuset har jo vore veldig på meg. Men vi har jo på ein måte aldri utreda han, eller hans spermkvalitet o.s.v. Venter litt med det, men det er jo ikkje sikkert at alt "problemet" er mitt.

Tanken var å prøva 3 rundar til, etter det så tenkte eg kjøpa sånn heimetest for spermkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP13. 

Sorterte fertilitetsgreiene mine. Veit ikkje om eg liker fertilitetsmonitor... ser liksom ikkje kva den gjer betre... Strimlene er gode nok.

Har EL nå eller imorgen. Hatt sterke EL symptom. Har inseminert til gode tidspunkt og i kveld. Sjansane for å bli gravid er der....

Albyl-E går fint. 

Om eg blir gravid i april blir det sånn omtrent desember termin er. Vinter baby 🥰

Kjenner eg i grunn er klar.

IMG_20220420_195941442.jpg

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Amatariel said:

Håper virkelig det går denne runden 🤞

Ja håper det 🥰

Sikkelig verpegira nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5DPO imorgen. 

Føler symptom på mensen er veldig like symptom på graviditet. 

Veit ikkje. Lure på om eg skal teste tidlig eller ikkje. Kanskje, får ofta strek utan å vere gravid gravid. Er sikkert ikkje noko vis å teste.. 

Men det får tida til å gå litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester kanskje 8DPO imorgen. Har symptomer på tanta 🩸

Kjipt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Masse lykke til ☺️🤞 vet veldig godt hvordan det er å gå måned etter måned uten positiv test. Ser ut som dere har alt utstyret på plass hvertfall! Håper det klaffer for dere snart 🙏❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i dagene fremover! Er nå de spennende dagene med testingen begynner🤞🏻🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2022 at 8:59 AM, Elise93 said:

Hei! Masse lykke til ☺️🤞 vet veldig godt hvordan det er å gå måned etter måned uten positiv test. Ser ut som dere har alt utstyret på plass hvertfall! Håper det klaffer for dere snart 🙏❤️ 

On 4/29/2022 at 3:48 PM, Love90 said:

Masse lykke til i dagene fremover! Er nå de spennende dagene med testingen begynner🤞🏻🤞🏻😊

Takk ♥️

Eg fekk opp ein svak grå strek idag 10DPO. Har symptomer på 🩸

Heller mest mot at mensen kjem når som helst, men som prøver over lang tid har eg lært at det ikkje alltid er likt. Første gongen eg var gravid hadde eg ekstremt energitap (kunne sovnet kor som helt). I det andre svangerskap merket eg på ein måte i ettertid at det var fravær av PMS som var teiknet. Var ikkje så trøtt.

Trur ikkje eg er gravid denna gongen. Då blir det PP14 i mai. Energinivået er på topp, har montert masse greier frå IKEA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Amatariel said:

Tok du en ny test i dag? 

Ja negativ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...