Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Så utrolig kjipt å må gå å bekymre seg sånn for blødning😪 håper sånn at det rr helt uskyldig🤞🏻 Men skjønner godt at du blir bekymret, ingen ønsker å se blod tidlig i svangerskapet 😞

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7+3 

Dei fant eit bankande hjerte på ultralyd. Eg blør framleis. Tok to hcg prøver, hcg hadde ikkje dobla seg. 

Er bekymra..

Det kunne sjå ut som blødningen kom frå morkaka. Snart ferdig med antibiotikakur for UVI. Kjedelig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det var bankende hjerte på ultralyd da🥰 hva sier de om litt lite dobling HCG da? Var det langt unna dobling da? Håper den holder seg der og at dette går bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2022 at 8:37 PM, Amatariel said:

Så bra at det var bankende hjerte på UL! :hug: Du pleier ofte å blø i svangerskap ikke sant, også i det som gikk bra?

Ja det stemmer. Dei veit ikkje kvifor da. 

14 hours ago, Love90 said:

Så bra det var bankende hjerte på ultralyd da🥰 hva sier de om litt lite dobling HCG da? Var det langt unna dobling da? Håper den holder seg der og at dette går bra❤️

Eg hadde 63.000 og den auka til 79.000. Langt unna dobling. Føler meg framleis veldig gravid. Har ultralyd om ca to veker for å skjekke blødningen. Eg hadde aldri så høge hcg verdier med mine to andre svangerskap. I det første svangerskapet som førte til eit levande født barn dobla hcg seg heller ikkje. Eg trur ikkje det er noko eksakt vitenskap for å vere heilt ærlig, men eit nyttig verktøy om hcg f.eks synker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (7 timer siden):

Ja det stemmer. Dei veit ikkje kvifor da. 

Eg hadde 63.000 og den auka til 79.000. Langt unna dobling. Føler meg framleis veldig gravid. Har ultralyd om ca to veker for å skjekke blødningen. Eg hadde aldri så høge hcg verdier med mine to andre svangerskap. I det første svangerskapet som førte til eit levande født barn dobla hcg seg heller ikkje. Eg trur ikkje det er noko eksakt vitenskap for å vere heilt ærlig, men eit nyttig verktøy om hcg f.eks synker. 

Så seint i svangerskapet skal ikke HCG doble seg på 48 timer, da er det 72-96 timer. Dette fikk jeg vite da jeg hadde en blighted ovum som ble oppdaget i uke 6+2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Lorieen said:

Så seint i svangerskapet skal ikke HCG doble seg på 48 timer, da er det 72-96 timer. Dette fikk jeg vite da jeg hadde en blighted ovum som ble oppdaget i uke 6+2.

Åja, det er greitt å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
16 hours ago, Lorieen said:

Hvordan går det, @mammahjarte?

Eg er 9 veker idag. Er mye dårlig, kvalm, forstoppa. Blør ein del. Har ultralyd i haustferien. Gruer meg 😐 og gleder meg litt..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gjekk fint idag. Normal størrelse, bevegelse og fin hjerteeytme. Nå må eg prøva å forhalda meg til at detta kjem til å bli eit barn. Greie liksom ikkje heilt. 

Blør, men det var ikkje til hinder for fosteret.

10 veker i morgon. 

 

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (23 minutter siden):

Alt gjekk fint idag. Normal størrelse, bevegelse og fin hjerteeytme. Nå må eg prøva å forhalda meg til at detta kjem til å bli eit barn. Greie liksom ikkje heilt. 

Blør, men det var ikkje til hinder for fosteret.

10 veker i morgon. 

 

Så utrolig bra! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (3 timer siden):

Alt gjekk fint idag. Normal størrelse, bevegelse og fin hjerteeytme. Nå må eg prøva å forhalda meg til at detta kjem til å bli eit barn. Greie liksom ikkje heilt. 

Blør, men det var ikkje til hinder for fosteret.

10 veker i morgon. 

 

Åh, nå ble jeg så glad at jeg fikk tårer i øynene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veke 11.

Har vore mykje kvalm og dårlig, oppkast innimellom. Har kronisk urinveisinnfeksjon, går på antibiotika igjen. Sove dårlig, smerter i bekkenet. Magen vokser 💚.

Sliter litt med å gleda meg. Tørr liksom ikkje, men eg trur eg kjem til å gleda meg snart. Det er ikkje så lenge til eg skal på ny TUL og NIPT test. Blør framleis, men ikkje store mengder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/20/2022 at 9:59 AM, Amatariel said:

Hvor langt var det du kom i forrige svangerskap?

14+noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Just now, Lorieen said:

Hvordan går det @mammahjarte?

Komet meg til 15+3. Risikosvangerskap, er inn og ut av sjukehuset på kontrollar.
Tar ein dag av gongen.
 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...