Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner eg er litt sånn tja. 

Eg vil gjerne bli mamma igjen. 

Eg føler at veien dit er så utrolig lang. Snart er det 1 år sidan eg mista. 

Eg laga dagboka i september 2020. 

I september 2022 er det 2 år. 

Eg blir snart 35 år.

Barnet vårt er snart 4 år.

Ein del av meg er fast bestemt på å gå vidare med detta. Ein anna del av meg synest det kanskje er på tide å gi seg.

Men eg vil ikkje.

Eg orker ikkje prøverør, eg er ikkje sterk nok til det mentalt. Eg greie ikkje gå igjennom noko slikt. Eller gjer eg? 

Eg har og ein dum tanke om at det blir lettare å bli gravid om eg når 80 kilo... 

Kanskje blir eg gravid om eg er meir positiv? 

Hmm... kvifor blir eg ikkje gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista per nå:

Juni 2020: Ubeskytta sex.

August20: Pause.

Sept20: PP1.

Okt20: PP2.

Nov20: PP3 Kjemisk.

Des20: Pause.

Jan21: Pause, kul i brystet.

Feb21: PP4.

Mars21: PP5.

April21: PP6.

Mai21: Gravid PP7.

Juni21: Gravid.

Juli21: Gravid.

August21: Gravid, mista.

September21: Mensen tilbake etter MA.

Oktober21: Kjemisk pp8.

November21: Kjemisk pp9.

Desember21: PP10. Vanlig mens.

Januar2022: PP11. Vanlig mens.

Februar22: Pause.

Mars22: PP12.

April: PP13

Mai: Fekk mensen 15.mai, vart demotivert. 

Juni: PP14

Juli:PP15

August: PP16 (mensen kom 3. august). Begynne inseminering på CD7-8. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

August PP16 CD 11.

EL om ca 6 dagar i følje Flo.

Hatt symptomer på EL.

Ser at eg snart er tom for fertilitetsgreier.

bilde.png.6580fea2474613d19c01998a189efce1.png

Inseminerte 10.august og har ikkje rukket å gjera det fleire gonger pga jobb/logistikk. Vi har komet heim utslitt begge to og lagt oss tidlig. Ikkje heilt gunstig, men august er ein travel periode. "mast" litt på han om å ta inn vitaminer.

Bestillte masse testar idag. Kjøpte og FERTI·LILY. Det er ein slags kopp som skyver sæd rett vei og skal auka sjansen for å bli gravid. Trur ikkje det skader da.

Håper det klaffer i haust. Det er nå eit år sidan eg mista. Eg var eigentlig i psykisk ulage, men sparka meg til jobb likevel og maskerte heile dagen. Ikkje så gunstig sånn eigentlig, men følte ikkje for å dele.

Eg står framleis på folsyre, Elbyl-E og multivitaminer.

Er nå nede på 85 kilo. Satser på å få vekk dei fem siste kilo før jul, det går sakte nedover som det bør gjera. Føler meg ellers frisk og rask, klar for det som måtte kome uansett kva det måtte vere.

Har på ein måte lagt bak meg det som skjedde og lever med erfaringa.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14, PP16.

Fekk superpositiv EL-test. Så trur eg har EL nå eller i morgon. Seie det er i morgon berre for å vere sikker. Var aktiv i går.

8.august.
14.august.
16.august.


Tenkje kanskje det er greitt. Tenkje på ein måte annakvardag og ikkje kvar dag. Så kanskje siste dagen med aktivitet blir ikkje i kveld men i morgon. Uansett så skal det vere greitt. Det skal kunne gå. Kanskje...

 


 

Endret av mammahjarte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til 🤞 spennende å prøve noe nytt. Huff, man kjenner litt ekstra på det når det er 1 år siden man mista. Snart 1 år siden her også.. 😔 men det skader ikke å dra til legen og evnt bli henvist til ivf? ❤️ Hvis du ikke føler deg sterk nok mentalt så kan du fremdeles velge å ikke starte. Også finnes det også mange flinke fertilitetscoacher osv man kan snakke med! 🥰 følger fertilitetscoachen på Instagram, hun legger ut mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/17/2022 at 10:46 PM, Elise93 said:

Lykke til 🤞 spennende å prøve noe nytt. Huff, man kjenner litt ekstra på det når det er 1 år siden man mista. Snart 1 år siden her også.. 😔 men det skader ikke å dra til legen og evnt bli henvist til ivf? ❤️ Hvis du ikke føler deg sterk nok mentalt så kan du fremdeles velge å ikke starte. Også finnes det også mange flinke fertilitetscoacher osv man kan snakke med! 🥰 følger fertilitetscoachen på Instagram, hun legger ut mye bra.

Ja det er jo det ♥️

Vurderer prøverør men nøler litt. Er kanskje berre litt redd. Kva gjer ein fertilitetscoach? 

4/5: DPO idag.

Har hatt ein del humørsvigninger 2/3 DPO. Og ømme bryster. Hmm.. 

Det er så vanskelig å skilje symptomer frå mens og faktisk graviditet. Dei er jo nesten heilt like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varene mine kom idag. Masse gtestar og eltestar og befruktningsbeger. 

Blir dritskuffa om det ikkje klaffa denna gongen. Eg føle vi har gjort nesten alt rett nå. Må prøve ikkje håpe for mye. Eg orker liksom ikkje vere prøver fleire månader på rad. Synest liksom ikkje det er så lurt med pauser heller. Nå må eg "berre" bli gravid! 

Tolke alt som symptomer på at eg er gravid fordi eg er på alerten. 

Det er ikkje bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 DPO: 

Ømme bryster, økt utflod, murring. Føler endring i kroppen. Mild aversjon mot kaffi. Det er litt sært...???

Hmm...

Tenkte testa med morgonurin imorgon. Det er veldig tidlig endå da. Kjem nok ikkje opp noko før seinast 11DPO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lorieen said:

Jeg ser begynnende strek! Så spennende!

Ja håper denna sitter 😭

Har blitt skuffa så mange gonger før så nå spinner hovudet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 22, PP16.

Er ca 7-8 DPO. Mest sannsynligvis 8DPO.

Hadde noko som kan tolkast som festeblødning idag. Eller så er det tanta som kjem. Har eigentlig symtomer på begge.

Neg test idag. Men det er framleis veldig tidlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomer på graviditet

Kvalme: Det kan eg ha uansett om morgonen sjølv om eg ikkje er gravid. For meg er ikkje det noko symptom.

Tissetrengt: Eg har overaktiv blære, så det er heller ikkje noko symptom for meg.

Hodepine: Det har eg nesten aldri, så om eg fekk det kan det sikkert vere det.

Utflod: Det kan vere eit teikn ja, spesielt om den er gul.

Vondt i magen: Det er ikkje så lett å sei, kan vere begge deler da.

Aukt matlyst: Det kan vere eit teikn.

Forstoppelse: Det er eit teikn.

Følsom luktesans: Det er eit teikn.

Ør eller svimmel: Det kan vere eit teikn men eg er ofta svimmel uansett (lavt blodtrykk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (9 minutter siden):

Symptomer på graviditet

Kvalme: Det kan eg ha uansett om morgonen sjølv om eg ikkje er gravid. For meg er ikkje det noko symptom.

Tissetrengt: Eg har overaktiv blære, så det er heller ikkje noko symptom for meg.

Hodepine: Det har eg nesten aldri, så om eg fekk det kan det sikkert vere det.

Utflod: Det kan vere eit teikn ja, spesielt om den er gul.

Vondt i magen: Det er ikkje så lett å sei, kan vere begge deler da.

Aukt matlyst: Det kan vere eit teikn.

Forstoppelse: Det er eit teikn.

Følsom luktesans: Det er eit teikn.

Ør eller svimmel: Det kan vere eit teikn men eg er ofta svimmel uansett (lavt blodtrykk).

Før jeg testet positivt på dpo8 hadde jeg en veldig rar utflod. Og den var GUL. Voldsomt gul! Da skjønte jeg at jeg var gravid, og testet positivt morgenen etter.
 

Ellers er alle de "klassiske"  graviditetssymtpomene nøyaktige det samme som mensen-symptomer for meg. Prikk likt. Kunne ikke skilt de. 
 

Men, den gangen jeg faktisk var gravid! Da hadde jeg ikke et FNUGG sv mensen-symtpomer.  Tok igjen alt fire dager over IKM :fnise:  Da sovnet jeg stående og liggende og spiste som en GÆRNING. 
 

Endret av Sugar&Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:nordvesta:

Gratulerer!! Nå skal det endelig bli din tur! Denne satser vi helt klart på skal holde :hug:

Deilig at du slipper å bruke alle tingene du fikk i posten tidligere denne uka! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...