Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Antydninger til grå strek på begge. Kjempesymptomer på 🩸. Kramper..

IMG_20220503_084253422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/3/2022 at 6:55 PM, Amatariel said:

Blir spennende å se de kommende dagene! 

 

7 hours ago, Love90 said:

Har du testet noe mer? 😊🤞🏻

Ja negative.
Burde fått mensen idag. Har sterke smerter, tatt pracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg fekk mensen, og havna litt i kjellaren. Litt, ikkje sånn enormt. Men har bestemt meg for å prøva igjen i august. Har ikkje heilt fått bearbeida det som skjedde i august sikkelig. Stengt mesteparten inne, eg er litt den typen. Veit eg kanskje ikkje burde ta det så tungt, men eg gjer det. Og det er faktisk greitt.

Men sjølv om vi ikkje har tenkt å aktivt prøva så byrjar eg ikkje på prevensjon og har vanlig sex når vi føler for det. Men eg kjem til å satsa på gå ned ein god del ned i vekt.

Er per nå 89,2 kilo og føler meg heilt ræva fysisk.

Eg har gode eggreserver så det gjer ingenting om eg venter litt, tenkte gå ned ca 8-9 kilo. Det er ikkje sikkert det tek så lang tid ein gong.

Plan

- Ingen nei mat.
- Faste etter 19:00, ete frukost ca 7:30.
- Ete halvparten grønnsaker til middag.
- Laga sunne matpakkar, planleggja mat betre.
- Gå tur om kvelden når mannen kan leggja barnet. Dele litt på det.
- Kutta ein del karbo sånn til vanlig, skal ikkje på lavkarbodiett.
- Evaluera etter to veker, etter det kanskje implementera styrketrening også.

Kjem til å skriva om vektnedgongen, framgangen og korleis det går her. Har heile sommaren på meg, slipper å stressa med fertilitetsgreiene i sommar. Eg bryr meg ikkje lenger om mellomrommet, får vi eit barn til så blir det uansett stort mellomrom nå. Det er heilt greitt. 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

7DPO...

Har funnet ut at eg "berre" er redd. Og at eg må prøva heva meg over det. Eg kan ikkje gi opp draumen om å bli mamma på nytt. 

Eg må ikkje gi opp. 

Høyrest kanskje rart ut men det går nok eigentlig bra. Det trenger ikkje å gå galt igjen. Eg må berre prøva bli litt tøffare.

Ein regnbuebaby.

Symptomer: Ekstremt blåst opp, fravær av PMS. Eg har ikkje graviditetstest med meg heldigvis, er på ferie. Har ikkje tenkt å testa før IKM.

Skal vi sjå april var PP13. Mai orka eg ikkje. Vi prøvde i juni, som då er PP14.

Trur det er rett.

 

Endret av mammahjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9DPO.

Har flydd på do og tisset i heile dag. Lurer på om eg faktisk er kanskje litt gravid. Er så oppblåst at eg trur eg eksploderer. Ser ut som om eg er 7 månader på vei ka søren?? 

Eller så tåler eg ikkje falaffel.

Eller så har eg fått uvi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Amatariel said:

Når er IKM og du har tenkt å teste? 🤞

IKM er 2.juli. Skal testa når eg kjem heim om eg ikkje får mensen. Om eg klarer å venta så lenge altså... det er apotek her... 😅🙈🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende, det høres jo ut som noen symptomer, håper det for deg 🤞

Å gå litt ned i vekt er nok bra uansett, jeg har blitt litt på den tyngre siden og lurer på hvor mye det faktisk kan påvirke det å bli gravid.

Lykke til denne runden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2022 at 5:14 AM, SuzsuZ said:

Oi så spennende, det høres jo ut som noen symptomer, håper det for deg 🤞

Å gå litt ned i vekt er nok bra uansett, jeg har blitt litt på den tyngre siden og lurer på hvor mye det faktisk kan påvirke det å bli gravid.

Lykke til denne runden

Mensen kom 🙈.

Har tatt av ca 5 kilo. Vil tro det generelt er bra for helsa. Trur kanskje ikkje overvekt har sånn ekstremt mykje å sei sånn eigentlig. Spørst kva grad overvekt. Søstera mi har alltid hatt ein BMI på rundt 32-33 og har tre friske barn med normal fødselsvekt, relativt ukompliserte svangerskap også. Eg er litt usikker på kor mykje det spele inn. Kan jo kanskje tenkjast at overvekt i kombinasjon med andre faktorer er uheldig mens heilt friske overvektige greie seg greitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk mensen 30.juni, før estimert tid. Har hatt mensen og har framleis mensen. Dvs 9 dagar og ikkje noko teikn på at det tar slutt... DET har eg ikkje opplevd sidan tenåra faktisk. Føler at hormonsystemet mitt er heilt ute av balanse. I følje FLO har eg EL om 7 dagar, det kjenner eg på kroppen at ikkje stemmer.

Lure på når eg slutte å blø...

Vi skal byrja innseminera når eg er ferdig med mensen. Så gjer vi det berre regelmessig uansett når EL-kjem.

Vil og sei at fertilitetsmonitor frå ClearBlue ikkje er noko for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig med mensen. Flo seie eg har EL om 6 dagar. Trur ikkje det stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt mykje spotting og blødninger. Har blødd frå 30.juni til 12.juni. Etter det spotta. Syklusen min er på bærtur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

8DPO. Trøtt, ømme bryster og murring. Blenda test. Husker ikkje kva pp eg er på, ser på det seinare 😅🤣

Er ca 86-87 kilo nå. Har mista 13 cm rundt største del av magen, mista 8 cm rundt den smalaste delen. 2 cm ned rundt armane. Har ligget på ca 15.000 skritt per dag når eg ikkje har kontordag. 

Føler meg frisk og rask. Håper på spire snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...