Gå til innhold

Mammahjarte prøver laga søsken til minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Hm, var litt rar den testen. Er akkurat som om fargen er smurt litt utover... Blir spennende å se fremover nå da hvordan testen vil oppføre seg 🤞 Er vel fortsatt ganske tidlig så, 9 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, Lorieen said:

Nei, det er ikke mulig å ha EL mer enn en gang per syklus, men kroppen kan prøve på EL flere ganger før den faktisk klarer å slippe egget. Spennende! Håper du tester igjen i morgen!

Har hatt symptomer og beklager detaljer men store mengder slim over fleire dagar altså.

13 hours ago, Amatariel said:

Hm, var litt rar den testen. Er akkurat som om fargen er smurt litt utover... Blir spennende å se fremover nå da hvordan testen vil oppføre seg 🤞 Er vel fortsatt ganske tidlig så, 9 dpo i dag?

Japp var eigentlig som om den kanskje var litt defekt, elllller trur eg dyppa den litt over tida fordi eg var i telefonen samtidig som eg testa 🤪. Ja stemmer, 10dpo imorgen. Tok ikkje test idag har ikkje hatt tid. Har framleis ømme bryster som er blitt sikkelig tunge. 

Tester sikkert imorgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (48 minutter siden):

Har hatt symptomer og beklager detaljer men store mengder slim over fleire dagar altså.

 

Det er veldig vanlig når kroppen prøver på å slippe et egg. Men det skjer altså bare én gang hver syklus, om to egg slippes slippes de alltid innafor en periode på 12-24 t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Lorieen said:

Det er veldig vanlig når kroppen prøver på å slippe et egg. Men det skjer altså bare én gang hver syklus, om to egg slippes slippes de alltid innafor en periode på 12-24 t.

Ja okey :)

10 sekunder, skjedde igjen. Neg.

Har tunge bryster, ekstremt trøtt og murring. Litt spent sjølv eigentlig. 

 

IMG_20211102_165338511~2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (47 minutter siden):

Ja okey :)

10 sekunder, skjedde igjen. Neg.

Har tunge bryster, ekstremt trøtt og murring. Litt spent sjølv eigentlig. 

 

 

IMG_20211102_165338511~2.jpg

Ser nesten ut som den ikke er helt ferdig «trukket»? Er det lenge siden testen er tatt på bildet? Hvordan blir det når den tørker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lorieen said:

Ser nesten ut som den ikke er helt ferdig «trukket»? Er det lenge siden testen er tatt på bildet? Hvordan blir det når den tørker?

lite forskjell.

Tok ein til, tydelig negativ.

Men eg trur ikkje nødvendigvis løpet er kjørt. Har symptom på graviditet. 

IMG_20211102_195327841~2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammahjarte skrev (1 minutt siden):

lite forskjell.

Tok ein til, tydelig negativ.

Men eg trur ikkje nødvendigvis løpet er kjørt. Har symptom på graviditet. 

IMG_20211102_195327841~2.jpg

Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lorieen said:

Hvor mange dpo er du?

10DPO

Føler meg litt besatt av detta. Så kan jo vere eg tolke ting i den retninga eg vil det skal gå. Men eg har vanligvis ikkje "nåler" i brystene. 

IMG_20211102_200141621.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo fortsatt gode muligheter for at testen kan bli positiv! Den prøvekarusellen blir veldig fort altoppslukende. Vi prøvde bare henholdsvis 7 mnd og 6 mnd med de to yngste, men man blir fort hekta. Nå er det heldigvis over for vår del. Håper det klaffer for dere igjen snart! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ny test i dag? Syns det var vanskelig å se noe på de fra i går... :( og nå skal du vel være ganske mange dpo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Tatt ny test i dag? Syns det var vanskelig å se noe på de fra i går... :( og nå skal du vel være ganske mange dpo? 

Ja rundt 15DPO, Ingen mens og rare graviditetstester...

Står at strek er strek, men sitter den? 

Får teste litt til eller så kjem tanta.

IMG_20211107_112250259~3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja ikke lett. Enten en kjemisk, eller så produserer du bare hcg litt sent denne gangen. Ser iallefall streken over her så! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 El testene denne måneden var jo litt rare/du skrev at du ikke fikk tydelig strek. kan jo være at El var senere og dermed e ikke så mange dager dpo. da er det logisk med svakere test 😊 håper det blir sterkere strek i morgen

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Amatariel said:

Hm ja ikke lett. Enten en kjemisk, eller så produserer du bare hcg litt sent denne gangen. Ser iallefall streken over her så! 

Ja virker litt sånn.

3 hours ago, stAre said:

 El testene denne måneden var jo litt rare/du skrev at du ikke fikk tydelig strek. kan jo være at El var senere og dermed e ikke så mange dager dpo. da er det logisk med svakere test 😊 håper det blir sterkere strek i morgen

Ja kom aldri sterkt utslag, så det var jo litt rart. Men då skjedde EL sikkert litt seinare.

Håper test i morgon blir sterkare.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (10 timer siden):

 El testene denne måneden var jo litt rare/du skrev at du ikke fikk tydelig strek. kan jo være at El var senere og dermed e ikke så mange dager dpo. da er det logisk med svakere test 😊 håper det blir sterkere strek i morgen

Ja det er sant, jeg støtter den teorien! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Amatariel said:

Ja det er sant, jeg støtter den teorien! 

Veit du om det er sant at blod eller protein i urinen kan gi falsk positiv? Eg har meir eller mindre kroniske uvi symptomer. Får ikkje gjort så mykje med det, blir fylgt med på. 

Har ofte protein i urinen. 

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (2 minutter siden):

Veit du om det er sant at blod eller protein i urinen kan gi falsk positiv? Eg har meir eller mindre kroniske uvi symptomer. Får ikkje gjort så mykje med det, blir fylgt med på. 

Har ofte protein i urinen. 

Hmm..

Nei det har jeg aldri hørt om. Og kan ikke forstå heller. Er vel kun hcg som kan gi positiv g-test... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Amatariel said:

Nei det har jeg aldri hørt om. Og kan ikke forstå heller. Er vel kun hcg som kan gi positiv g-test... 

Står her

https://labhandbok.unn.no/medisinsk-biokjemi/graviditetstest-i-urin-article2000-816.html

Eg kan for lite.

Har mye symptom på graviditet, varmare, lyst på spesifikke ting, ømme tunge bryster, ekstremt trøtt, smerter i korsryggen. 

Håpet er der 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...