AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #141 Del Skrevet 19. oktober 2020 6 timer siden, Apis skrev: Syntes begrunnelsen de tre brukte på brygga var grei de begrunnet med smitte etc, men det var jo ikke det de sa til W inne i hytta? Hvordan vet du at de ikke sa noe om det inne i hytta? Fordi det ikke kom på tv? De klipper og limer som de vil, og mye som ikke kommer på tv... Anonymkode: 4256f...e8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #142 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at de sier ifra om at det med smitte ikke var greit. Men det virker som Karianne oppfører seg dårlig mot Wictoria uten å ha noe dårlig samvittighet eller forståelse. Wictoria ble jo fryst ut, og jeg synes ikke det var fint gjort av de andre heller, men Karianne tar det jo til et annet nivå. Og hun ser ikke selv at det hun gjør ikke er greit. Anonymkode: 4f417...cbc Hun gjorde bare det som skulle til for å få Wiktoria til å trekke seg. Taktikk, som fungerte. Anonymkode: 6ce48...024 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #143 Del Skrevet 19. oktober 2020 Vanvittig kjedelig at det ikke blir noen kamper på Torpet! Håper noen snart er motivert nok til Farmenretur så den gjengen kan få litt utfordring! Føles ut som om de mener de har mer rett til å være der enn andre, men de som har vært på Farmen 4 uker har jo hatt det tøffere enn de på Torpet i 4 uker..(om vi ser vekk fra utflukter med godiserier og kos). Anonymkode: 8a498...26d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #144 Del Skrevet 19. oktober 2020 Likte Karianne ganske godt i den farmensesongen hun deltok i. Nå er hun jo helt grusom mot alle! Utrolig skuffende, og virkelig et dårlig forbilde. Håper hun innser det i ettertid?? Anonymkode: 0f359...6fb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #145 Del Skrevet 20. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun gjorde bare det som skulle til for å få Wiktoria til å trekke seg. Taktikk, som fungerte. Anonymkode: 6ce48...024 Men jeg fikk nesten følelsen av at det var ekte, fordi hun ikke viste noen sympati overhode for Wiktoria. Foreslo å gå å vekke henne for å kjefte også, mens Olav sa at de burde vente med det til hun sto opp. Anonymkode: 4f417...cbc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #146 Del Skrevet 20. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg fikk nesten følelsen av at det var ekte, fordi hun ikke viste noen sympati overhode for Wiktoria. Foreslo å gå å vekke henne for å kjefte også, mens Olav sa at de burde vente med det til hun sto opp. Anonymkode: 4f417...cbc Enig, Karianne fremstår som veldig usympatisk i år. Synes det er uproft å holde på med utfrysning for så å le av det etterpå, når hun liksom skal være forbilde for skolebarn. Anonymkode: dd537...de1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #147 Del Skrevet 20. oktober 2020 Litt overrasket over at mange skriver de har fått et dårlig inntrykk av Karianne først nå, og ikke da hun var med i Farmen. Hun har for all del noen gode sider, siden hun kan være både sprudlende og hyggelig, men jeg så hun hadde den usympatiske siden ved seg allerede da hun var med på Farmen. Det er litt vanskelig å finne noen konkrete klipp fra den sesongen, men hun fremstår jo ikke akkurat ydmyk i f.eks dette klippet: https://m.youtube.com/watch?v=XUFhx168jQs Anonymkode: 3ba94...d05 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #148 Del Skrevet 20. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig, Karianne fremstår som veldig usympatisk i år. Synes det er uproft å holde på med utfrysning for så å le av det etterpå, når hun liksom skal være forbilde for skolebarn. Anonymkode: dd537...de1 Spørs om ikke det blir et oppvaskmøte på jobb etter dette. Kan være mange foreldre og kollegaer som reagerer på oppførselen hennes. Anonymkode: 99ae2...05e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #149 Del Skrevet 20. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs om ikke det blir et oppvaskmøte på jobb etter dette. Kan være mange foreldre og kollegaer som reagerer på oppførselen hennes. Anonymkode: 99ae2...05e Jeg kan nesten love deg at folk reagerer. For det første er hun lærer for ungdomsskole elever, som kan være utrolig lett påvirkelig. Karianne viser ikke et godt eksempel på inkludering, og den praten de tok både med Lene og Wiktoria med K i spissen ga meg bismak i munn. Var ekkelt å se på, rett og slett. For det andre så bor hun på Notodden, hvor det er et veldig tett miljø og de fleste vet hvem hverandre er. Man kan ikke akkurat gjemme seg bort... (har gått på skole der og kjenner litt til folk der). Det kommer nok til å komme opp til diskusjon. Om ikke på lærerværelset, så i "bygda" og blant foreldre. Anonymkode: c5115...93c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #150 Del Skrevet 20. oktober 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Enig, Karianne fremstår som veldig usympatisk i år. Synes det er uproft å holde på med utfrysning for så å le av det etterpå, når hun liksom skal være forbilde for skolebarn. Anonymkode: dd537...de1 Helt uenig, Karianne er helt fantastisk og er limet i gruppa, ikke rary Mathias og Olav elsker henne ❤️ Anonymkode: a703f...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 20. oktober 2020 #151 Del Skrevet 20. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt overrasket over at mange skriver de har fått et dårlig inntrykk av Karianne først nå, og ikke da hun var med i Farmen. Hun har for all del noen gode sider, siden hun kan være både sprudlende og hyggelig, men jeg så hun hadde den usympatiske siden ved seg allerede da hun var med på Farmen. Det er litt vanskelig å finne noen konkrete klipp fra den sesongen, men hun fremstår jo ikke akkurat ydmyk i f.eks dette klippet: https://m.youtube.com/watch?v=XUFhx168jQs Anonymkode: 3ba94...d05 Hahaha, den dama der ass! Ydmyk er et fremmedord for henne, helt klart. Det er viktig å være glad i seg sjøl, men hu er ikke ei jeg ville hengt med i alle fall, hu er hakket for glad i seg sjøl og å høre sin egen stemme. Takk for at du linka det, jeg har ikke sett sesongen hu var med i, og har bare basert mine meninger på oppførselen hennes på Torpet. Tydelig at årets produksjon og klipping får fram essensen i personligheten hennes, til ulempe for henne antagelig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 21. oktober 2020 #152 Del Skrevet 21. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt overrasket over at mange skriver de har fått et dårlig inntrykk av Karianne først nå, og ikke da hun var med i Farmen. Hun har for all del noen gode sider, siden hun kan være både sprudlende og hyggelig, men jeg så hun hadde den usympatiske siden ved seg allerede da hun var med på Farmen. Det er litt vanskelig å finne noen konkrete klipp fra den sesongen, men hun fremstår jo ikke akkurat ydmyk i f.eks dette klippet: https://m.youtube.com/watch?v=XUFhx168jQs Håper på å finne flere klipp fra den sesongen. Alle episodene lå ute på TV4 play ut februar i år.. Norske Farmen sesonger ligger mye lenger ute på Tv4 play enn de gjorde på Tv2 Sumo haha. Lastet ned noen av episodene, men slet med feilmeldinger når jeg brukte programmet som gjorde det mulig for meg å se på det utenfor Sverige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #153 Del Skrevet 21. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig, Karianne er helt fantastisk og er limet i gruppa, ikke rary Mathias og Olav elsker henne ❤️ Anonymkode: a703f...c05 På hvilken måte er hun fantastisk? Anonymkode: dd537...de1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #154 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: På hvilken måte er hun fantastisk? Anonymkode: dd537...de1 Blid, vakker, snill, inkluderende, gledesspreder, flink, praktisk, pedagogisk Helt fantastisk rett og slett ❤️ Anonymkode: a703f...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #155 Del Skrevet 21. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blid, vakker, snill, inkluderende, gledesspreder, flink, praktisk, pedagogisk Helt fantastisk rett og slett ❤️ Anonymkode: a703f...c05 Hun er dessverre ikke veldig inkluderende når hun oppfører seg dårlig mot deltakerene som kommer inn til torpet. Har ikke sett noen spesielt snill side av henne heller. Ikke vondt ment fra meg å si det, men hun er nok mindre snill enn hun tror, og det hadde ikke skadet med litt mer selvinnsikt og skjerpings på hvordan hun forholder seg til andre mennesker. Anonymkode: 4f417...cbc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 21. oktober 2020 #156 Del Skrevet 21. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig, Karianne er helt fantastisk og er limet i gruppa, ikke rary Mathias og Olav elsker henne ❤️ Anonymkode: a703f...c05 Er du Karianne? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #157 Del Skrevet 21. oktober 2020 49 minutter siden, Chiubi skrev: Er du Karianne? Haha, skulle til å skrive akkurat det samme da jeg så det! 😂 Anonymkode: 4256f...e8b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #158 Del Skrevet 21. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blid, vakker, snill, inkluderende, gledesspreder, flink, praktisk, pedagogisk Helt fantastisk rett og slett ❤️ Anonymkode: a703f...c05 Pedagogisk nei? Det er ikke pedagogisk å i forkant planlegge å skvise ut en ny deltager ved å oppføre seg kjipt slik at de får bevare trioen sin. Det er utestenging, ikke pedagogisk. Anonymkode: 5c50d...00d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #159 Del Skrevet 21. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blid, vakker, snill, inkluderende, gledesspreder, flink, praktisk, pedagogisk Helt fantastisk rett og slett ❤️ Anonymkode: a703f...c05 Du har skrevet mange steder i tråden at Karianne og resten av trion er fantastisk. Jeg lurer på hvordan du ikke ser det negative? For når man manipulerer og fryser ut andre så er man ikke fantastisk, selv om trioen har det hyggelig sammen. Det er viktig å behandle alle med respekt samme hva, ikke kun de man er venner med eller liker. Det jeg har sett på torpet i det siste er ikke respekt for de nye deltakerene, litt fra alle men spesielt ifra Karianne. Slik dårlig oppførsel fortjener kritikk, selv om de tre for det meste er snille og hyggelige med hverandre. Ja, de bruker en taktikk de har pønsket ut, men det å fryse ut noen som er hyggelig tilbake slik at det føles vondt for den personen, fins det ikke gyldige unnskyldninger for. Anonymkode: 4f417...cbc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #160 Del Skrevet 21. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har skrevet mange steder i tråden at Karianne og resten av trion er fantastisk. Jeg lurer på hvordan du ikke ser det negative? For når man manipulerer og fryser ut andre så er man ikke fantastisk, selv om trioen har det hyggelig sammen. Det er viktig å behandle alle med respekt samme hva, ikke kun de man er venner med eller liker. Det jeg har sett på torpet i det siste er ikke respekt for de nye deltakerene, litt fra alle men spesielt ifra Karianne. Slik dårlig oppførsel fortjener kritikk, selv om de tre for det meste er snille og hyggelige med hverandre. Ja, de bruker en taktikk de har pønsket ut, men det å fryse ut noen som er hyggelig tilbake slik at det føles vondt for den personen, fins det ikke gyldige unnskyldninger for. Anonymkode: 4f417...cbc Her er det vel egentlig en person som kjenner Karianne, og ønsker å forsvare henne (med mindre det er henne selv). Ikke meningen å spekulere, men det er litt for åpenbart til at det blir spekulasjon uansett Anonymkode: c5115...93c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå