Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. Kanskje neste år blir kamp på Torpet påbudt, kun unntak for skade? Det hadde vært digg. Lei av deltagere som trekker seg. Synes spesielt dette gikk urettferdig utover Lene. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marianne vil de vel ikke klare å psyke ut uten kamp?

Fikk sendt med seg sekk med mat også.

Nå håper jeg virkelig det blir kamp, og at Marianne vinner

• Liker 7
Skrevet
På 20.10.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nesten love deg at folk reagerer. For det første er hun lærer for ungdomsskole elever, som kan være utrolig lett påvirkelig. Karianne viser ikke et godt eksempel på inkludering, og den praten de tok både med Lene og Wiktoria med K i spissen ga meg bismak i munn. Var ekkelt å se på, rett og slett.

For det andre så bor hun på Notodden, hvor det er et veldig tett miljø og de fleste vet hvem hverandre er. Man kan ikke akkurat gjemme seg bort... (har gått på skole der og kjenner litt til folk der). 

Det kommer nok til å komme opp til diskusjon. Om ikke på lærerværelset, så i "bygda" og blant foreldre.

Anonymkode: c5115...93c

Hvis folk på Notodden er sånn, så tror jeg at jeg heier litt på henne. Bygda....yak 🤮

Anonymkode: bdec4...b7b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Håper Marianne klarer å rokkere litt på Torpet altså. Likte at Mads ga henne en liten advarsel også. 

Håper faktisk hun tar maten selv, for trioen har jo gjemt unna ting fra før så de kan ikke si noe.

Også er det nok lurt å ikke si at hun er utfordrer for det tror jeg kan brukes i mot henne. Håper hun har psyken til og gi blanke og bli. 

mulig det blir kamp med en gang siden det er torsdag i morgen? 

Endret av Tulla25j
  • Liker 5
Skrevet

Lurer på hva det står i brevet hun fikk med og skulle lese opp på Torpet 

Skrevet
På 20.10.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nesten love deg at folk reagerer. For det første er hun lærer for ungdomsskole elever, som kan være utrolig lett påvirkelig. Karianne viser ikke et godt eksempel på inkludering, og den praten de tok både med Lene og Wiktoria med K i spissen ga meg bismak i munn. Var ekkelt å se på, rett og slett.

For det andre så bor hun på Notodden, hvor det er et veldig tett miljø og de fleste vet hvem hverandre er. Man kan ikke akkurat gjemme seg bort... (har gått på skole der og kjenner litt til folk der). 

Det kommer nok til å komme opp til diskusjon. Om ikke på lærerværelset, så i "bygda" og blant foreldre.

Anonymkode: c5115...93c

At hun bor på notodden viste jeg ikke. Rart at hun bor i Oslo også da og er lærer i Oslo. Men på teksten på torpet står det kommer  FRA notodden

Anonymkode: 2ef76...d1a

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blid, vakker, snill, inkluderende, gledesspreder, flink, praktisk, pedagogisk 

Helt fantastisk rett og slett ❤️ 

Anonymkode: a703f...c05

Snill og inkluderende er ihvertfall egenskaper hun IKKE har. Nå tror jeg ikke vi snakker om samme person:p 

Anonymkode: dd537...de1

• Liker 16
Skrevet

Hadde hun vært lærer for mine barn, så hadde jeg bytta skole ! ;) 

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, Jokke89 skrev:

Hadde hun vært lærer for mine barn, så hadde jeg bytta skole ! ;) 

Nei, NÅ får det være nok! Hun er helt sikkert en flink lærer!

Anonymkode: 6ce48...024

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har ikke barn jeg, men hun der som lærer er jeg veldig skeptisk til ! Lærere skal jobbe mot mobbing, ikke bedrive mobbing og utfrysing selv! Og jeg veit hva mobbing gjør med folk, desverre!

Endret av Jokke89
  • Liker 9
Skrevet
23 timer siden, Jokke89 skrev:

Jeg har ikke barn jeg, men hun der som lærer er jeg veldig skeptisk til ! Lærere skal jobbe mot mobbing, ikke bedrive mobbing og utfrysing selv! Og jeg veit hva mobbing gjør med folk, desverre!

Har hatt flere lærere som har vært litt mobbete, er ikke sikkert de gjorde det med vilje, men kan være fort gjort når enkelte lærere er ganske varme i trøyen! Men ja, man må passe på når en lærer går for langt. Men tviler på at Karianne er sånn på skolen.

Skrevet

Kan vi være så snill å sette strek for "Karianne er en dårlig lærer" diskusjonen nå?

• Liker 9
Skrevet

Er Marianne inne på torpet enda? :)

• Liker 2
Skrevet

Karianne er nok en fantastisk lærer, som ser hver og en elev :) Hadde gjerne hatt mine barn i hennes klasse.

Anonymkode: a703f...c05

• Liker 5
Skrevet

Fysj for en velkomst de hadde mot Raymond :(  

Anonymkode: ec4ef...1ff

• Liker 18
Skrevet

Mobbing bare treffer meg veldig, har blitt mobba selv. Og det har gjort noe med meg. Derfor jeg reagerer.

• Liker 3
Skrevet

Han har jo rett, han Raymond. Er overraskende at de har gjort så lite på så mange uker....

Anonymkode: 2e0a1...4e1

• Liker 17
Skrevet

ler meg ihjel av dagens episode av torpet 😂

• Liker 4
Skrevet

På tide de får kjørt seg litt de tre opprinnelige.

Anonymkode: edf53...8b6

• Liker 14
Skrevet

Hva skjedde med Marianne inne på Torpet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...