Blekkulfina Skrevet 2. november 2020 #262 Skrevet 2. november 2020 Godt å se trioen vise en litt mer sympatisk side av seg selv, at de faktisk tok imot Tove med et åpent sinn og at de fikk en god tone, uten så mye intriger og tull. Nå håper jeg Tove vinner duellen slik at det blir en ny gruppedynamikk der inne de siste dagene, sånn for underholdningens skyld om ikke annet- begynner å bli litt lei av de tre sammen dag ut og dag inn😅 9
tonebelinda Skrevet 2. november 2020 #263 Skrevet 2. november 2020 10 minutter siden, Blekkulfina skrev: Godt å se trioen vise en litt mer sympatisk side av seg selv, at de faktisk tok imot Tove med et åpent sinn og at de fikk en god tone, uten så mye intriger og tull. Nå håper jeg Tove vinner duellen slik at det blir en ny gruppedynamikk der inne de siste dagene, sånn for underholdningens skyld om ikke annet- begynner å bli litt lei av de tre sammen dag ut og dag inn😅 Først får vi håpe det blir duell da De kan vel fort spille på hennes følelser, så hun trekker seg eller taper med vilje. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #264 Skrevet 2. november 2020 8 timer siden, Irja skrev: Håper Olav vinner 🥳 Olav er en hedersmann! Anonymkode: 6ce48...024 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #265 Skrevet 2. november 2020 Synes det var litt koselig at de skjønte at det var Tove som kom dit, og at de tydeligvis hadde hørt gode ord om henne. Hyggelig at deltakere har snakket fint om hverandre, og ikke bare negativt. Anonymkode: 81a01...3da 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #266 Skrevet 3. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fullstendig unødvendig å betale bare for å se noen få episoder fra EN enkelt TV-serie da... Anonymkode: abdc2...7d7 Nei, trenger ikke være unødvendig hvis man har nok lyst til å se serien i forhold til prisen. Dessuten kan det jo være man får lyst til å se mer mens man er i gang Anonymkode: 4f417...cbc 7
jukkapalme Skrevet 3. november 2020 #267 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fullstendig unødvendig å betale bare for å se noen få episoder fra EN enkelt TV-serie da... Anonymkode: abdc2...7d7 Noen få episoder? Det er ganske mange da. 4 stk pr uke i ganske mange uker. Bestiller man sumo under en måned før Torpet er ferdig og ser mange episoder i slengen i starten trenger man ikke betale for mer enn en måned heller. For oss som er interessert i å se Torpet er det så absolutt verdt det. Tv2 har ofte kampanje på sumo også så man får sett det til mye lavere pris. Enkelt å si opp er det også. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #268 Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 10.22, AnonymBruker skrev: Mmmm, merker jeg har lyst til å se Torpet også, men har ikke Sumo. Er sumo like lett å melde seg av hvis jeg kjøper en mnd for å se Torpet? 🤔 Anonymkode: e2dbd...e40 Er det ikke en graatis prøveperiode på Sumo da? Anonymkode: 99ae2...05e 1
RødeDrage Skrevet 3. november 2020 Forfatter #269 Skrevet 3. november 2020 Jeg er spent på om TV2 kommer til å fortsette med Torpet etter i år. Så sammensveisa som de har blitt så ødelegger det liksom poenget med Torpet. Kanskje de endrer regler om at de må kjøre kamp en dag tidligere eller noe sånt, så de ikke rekker å trekke seg. Det samme skjedde litt i fjor, de og ble enormt klikkete og sammensveisa, men var i alle fall hyggelige, takket være Eunike mer enn noe annet. Året før og var de sykt kjipe mot de som kom inn. Tror det er litt vanskelig å unngå det på Torpet når de er så få, så lenge. Da blir man enormt sammensveisa. Jeg er håper i alle fall de blir noen endringer fra produksjonen sin side neste år. 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #270 Skrevet 3. november 2020 Torpet er bare helt tragisk i år. Enn at de greier å spille på dårlig samvittighet og manipulere alle som kommer inn til å trekke seg på bakgrunn av at de ikke vil splitte opp «gjengen». At de ikke skjemmes. Anonymkode: dd537...de1 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #271 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fullstendig unødvendig å betale bare for å se noen få episoder fra EN enkelt TV-serie da... Anonymkode: abdc2...7d7 Mye som er fullstendig unødvendig for meg som andre likevel velger å bruke penger på; Røyk, snus, fotball og bil-styling er vel mine topp-fullstendig unødvendig. En annen ting jeg synes er fullstendig unødvendig er å legge halve Farmen under betaling... Anonymkode: e2dbd...e40 3
Galen King Skrevet 5. november 2020 #272 Skrevet 5. november 2020 (endret) Klart for ny kamp. Vinneren er vel sikret til finalekampen på Torpet hvis det etter dette tidspunktet bare kommer to til fra Farmen dit. Ganske lei Mathias, så kan være greit at han taper. Tar mye plass, og viste mye arroganse når han snakket om tvekampen han tapte mot Leif Kristian, at det bare var at han slo ut en nagle som gjorde at han tapte! Bare tøv! Husker Aune Sand var mye mer ydmyk når han snakket om sin sleggekamp, men kult at Tove ville ha kamp, kan hende hun tenkte Torpet ville begynne å bli veldig meningsløst med folk som bare ofret seg. Endret 5. november 2020 av Galen King 2
tonebelinda Skrevet 5. november 2020 #273 Skrevet 5. november 2020 6 timer siden, Galen King skrev: Klart for ny kamp. Vinneren er vel sikret til finalekampen på Torpet hvis det etter dette tidspunktet bare kommer to til fra Farmen dit. Ganske lei Mathias, så kan være greit at han taper. Tar mye plass, og viste mye arroganse når han snakket om tvekampen han tapte mot Leif Kristian, at det bare var at han slo ut en nagle som gjorde at han tapte! Bare tøv! Husker Aune Sand var mye mer ydmyk når han snakket om sin sleggekamp, men kult at Tove ville ha kamp, kan hende hun tenkte Torpet ville begynne å bli veldig meningsløst med folk som bare ofret seg. Spoiler Tenkte jeg skulle se episoden i dag - men så var jeg dum. Så beskrivelsen på morgendagens episode. Så da gadd jeg ikke.Nå er nok jeg ferdig med Torpet for i år, mye jeg ikke har giddi å sett, gadd ikke se når de fikk den ene etter den andre til å trekke seg. Håper virkelig det da er Olav som vinner Torpet. Trioen er samlet igjen og har klart seg uten tap i sju uker. Men de mestrer ikke alt på gården, og særlig fisket har gått svært dårlig. Men i dag føler Mathias at de har fiskelykken på sin side. Får han rett? Og en solid innspurt på arbeidsoppgavene fører til en svært velkommen overraskelse fra mentor.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #274 Skrevet 5. november 2020 Heia Olav! Den mest sympatiske i Farmen/Torpets historie! Anonymkode: 6ce48...024 7
Jokke89 Skrevet 5. november 2020 #275 Skrevet 5. november 2020 Spoiler Blir visst ikke kvitt trekløveret 🤬Faen! 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #276 Skrevet 5. november 2020 Spoiler Spoiler Synes det utslagsspørsmålet var litt rart? Trodde det skulle handle om gårdsdrift eller annet som var "typisk for gamle dager". Har de hatt mye om fylker og jernbane liksom..? Kanskje ifb med tømmerfløting? Og er ikke Mathias fra Bærum, en nabokommune av Ringeriket? Isåfall mye enklere for han å svare på spørsmålet, når han er fra de traktene. Kan jo begynne å lure på om spørsmåla er designa til å sikre en vinner som produsentene ønsker seg videre. Anonymkode: 81a01...3da 12
Turkis Sau Skrevet 5. november 2020 #277 Skrevet 5. november 2020 Bare et lite spørsmål på siden: Hvorfor setter dere innlegg under spoilertag her? Torpet går jo kun på Sumo, ikke lineær tv. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #278 Skrevet 5. november 2020 32 minutter siden, Turkis Sau skrev: Bare et lite spørsmål på siden: Hvorfor setter dere innlegg under spoilertag her? Torpet går jo kun på Sumo, ikke lineær tv. Gikk litt fort i svinga bare😅Så at andre hadde skjult forhåndsvisning av teksten, og har ikk satt meg inn i at Torpet kum var på Sumo😏 Men seriøst, stussa på det utslagsspørsmålet. Jeg tror faktisk det er mulig at det var produksjonen som hadde en finger med i spillet der å valgte et spørsmål som de håpte Mathias ville kunne svare rett på. Anonymkode: 81a01...3da 7
Turkis Sau Skrevet 5. november 2020 #279 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gikk litt fort i svinga bare😅Så at andre hadde skjult forhåndsvisning av teksten, og har ikk satt meg inn i at Torpet kum var på Sumo😏 Anonymkode: 81a01...3da Haha, skjønner. Gjerne bedre med føre var-prinsippet i disse trådene uansett!😜
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #280 Skrevet 6. november 2020 På 3.11.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev: Er det ikke en graatis prøveperiode på Sumo da? Anonymkode: 99ae2...05e Jo, gratis i 14 dager. Ordna meg det selv for å se Torpet👍🏼 Anonymkode: 48353...84d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå