Gå til innhold

Torpet 2020


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Vi kjører egen Torpet-tråd for 2020, sånn at de som følger Torpet slipper å spoile for evt de som ikke gjør det. I tilegg blir det mindre rot i Farmen-tråden om vi holde to tråder. 

Så, hold Farmen-diskusjonen til den tråden, her er det Torpet som gjelder! 
Farmen kan diskuteres her: 

Hva synes vi om årets Torpet-Deltagere? Jeg synes det er fint å se Mathias igjen fra i fjor! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Olav Harald! Hedersmannen er tilbake!

Anonymkode: 6ce48...024

De har aldri etterpå klart å caste noe i nærheten av sesongen der han var med. 

Anonymkode: bdec4...b7b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har aldri etterpå klart å caste noe i nærheten av sesongen der han var med. 

Anonymkode: bdec4...b7b

Tenk om man kunne fått Olav Harald, Frank og Finn Olav sammen på Torpet..

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 22.38, AnonymBruker skrev:

De har aldri etterpå klart å caste noe i nærheten av sesongen der han var med. 

Anonymkode: bdec4...b7b

Hahah, nei, den sesongen fikk de MYE bra typer, som gjør innmari god TV ass. 
 Heldigvis får vi se dem litt igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får en utrolig ekkel smak i munnen av Jostein.. og spesielt etter siste torpet-episoden!!

Anonymkode: 4256f...e8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg får en utrolig ekkel smak i munnen av Jostein.. og spesielt etter siste torpet-episoden!!

Anonymkode: 4256f...e8b

Jeg likte Jostein helt til episoden på Torpet da fikk jeg avsmak fra han!

Anonymkode: 3175e...36c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg likte Jostein helt til episoden på Torpet da fikk jeg avsmak fra han!

Anonymkode: 3175e...36c

Jeg fikk enda mer avsmak enn jeg hadde fra før.

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hva dere mener, hva gjorde at dere fikk avsmak for Jostein?

Synes han virker som en bra og hyggelig fyr jeg. Arbeidsom om kunnskapsrik er han iallefall. 

Jeg hadde syntes det var bra om han ble igjen, sammen med Olav. Men virker som det er Olav som må ta første kamp, kunne visst ikke kaste dama eller den homifile i den første kampen.......

Jeg synes det hadde vært bra om enten Mathias eller Karianne røyk ut, synes de to sammen er så utrolig masete og fjasete. Må si jeg blir imponert over Olav som holder ut det der. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonebelinda skrev:

Jeg skjønner egentlig ikke hva dere mener, hva gjorde at dere fikk avsmak for Jostein?

Synes han virker som en bra og hyggelig fyr jeg. Arbeidsom om kunnskapsrik er han iallefall. 

Jeg hadde syntes det var bra om han ble igjen, sammen med Olav. Men virker som det er Olav som må ta første kamp, kunne visst ikke kaste dama eller den homifile i den første kampen.......

Jeg synes det hadde vært bra om enten Mathias eller Karianne røyk ut, synes de to sammen er så utrolig masete og fjasete. Må si jeg blir imponert over Olav som holder ut det der. 

Helt enig. Syns ikke det der var ille i det hele tatt, alle skjønte jo at han bare tulla. Jeg lo, ihvertfall og jeg er dame selv.

Latterlig at liksom ikke den homofile eller dama kan ta første kamp. Håper Olav spiller mer på denne albuen sin sånn at en av de andre må ta kampen. Enig i at Mathias og Karianne er sykt slitsomme sammen, jeg hadde aldri holdt ut det der. Håper Olav vinner Torpet og kommer inn på farmen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva faen skjedde her a? (Les, Jostein!!!) 

Anonymkode: 5f16c...0e4

Hva tenker du på?

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonebelinda skrev:

Jeg skjønner egentlig ikke hva dere mener, hva gjorde at dere fikk avsmak for Jostein?

Synes han virker som en bra og hyggelig fyr jeg. Arbeidsom om kunnskapsrik er han iallefall. 

Jeg hadde syntes det var bra om han ble igjen, sammen med Olav. Men virker som det er Olav som må ta første kamp, kunne visst ikke kaste dama eller den homifile i den første kampen.......

Jeg synes det hadde vært bra om enten Mathias eller Karianne røyk ut, synes de to sammen er så utrolig masete og fjasete. Må si jeg blir imponert over Olav som holder ut det der. 

Så du syns det er helt greit at han sier at damer er dumme,lett på tråden og lett å få til sengs?? Å at han skryter av at han pleier å forhold til tre damer samtidig er bare kvalmende oppførsel!!

Anonymkode: 3175e...36c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du syns det er helt greit at han sier at damer er dumme,lett på tråden og lett å få til sengs?? Å at han skryter av at han pleier å forhold til tre damer samtidig er bare kvalmende oppførsel!!

Anonymkode: 3175e...36c

Dette er jo bare tull. Jeg er dame selv, men akkurat det der ble så åpenbart kødd at jeg irriterte meg ikke et sekund engang 😅

Anonymkode: bdec4...b7b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du syns det er helt greit at han sier at damer er dumme,lett på tråden og lett å få til sengs?? Å at han skryter av at han pleier å forhold til tre damer samtidig er bare kvalmende oppførsel!!

Anonymkode: 3175e...36c

Det der tok jeg som en spøk, jeg lo faktisk av dette når han sa det jeg. 

Og jeg er også dame

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Olav Harald! Hedersmannen er tilbake!

Anonymkode: 6ce48...024

Hæ??? En av de kvalmeste som noen gang har vært med i Farmen.

Anonymkode: ca077...1a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er jo bare tull. Jeg er dame selv, men akkurat det der ble så åpenbart kødd at jeg irriterte meg ikke et sekund engang 😅

Anonymkode: bdec4...b7b

Han har snakket temmelig nedlatende om kvinner flere ganger mens han var inne på Farmen også.

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du syns det er helt greit at han sier at damer er dumme,lett på tråden og lett å få til sengs?? Å at han skryter av at han pleier å forhold til tre damer samtidig er bare kvalmende oppførsel!!

Anonymkode: 3175e...36c

Er jo råkult! Sikkert bare skryt men hva så? Er slike folk vi trenger på Farmen/Torpet!

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...