Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jippi! Hedersmannen Olav har fremdeles mulighet til å vinne Farmen!

Tenk, da blir han stående med både seier og 2. plass og tidenes mest meritterte Farmen-deltaker! Fortjent i så fall!

Anonymkode: 6ce48...024

Ble skikkelig glad da Olav vant. Hadde håpet Karianne eller Mathias hadde turt å ta kampen da, sånn at han og Jostein hadde fått vært der sammen noen uker. Håper virkelig Olav kommer inn på farmen. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusser over at Karianne sier "nå har vi stått sammen i den første utfordringen", det er jo ikke sant? Også lurer jeg litt på hva elevene hennes tenker. Hadde hu vært min lærer hadde jeg ikke vært spesielt imponert.

Men synes Olav var skikkelig generøs som ville starte med blanke ark da. Har virkelig fått sansen for han 😄

Skrevet
2 hours ago, jukkapalme said:

Ble skikkelig glad da Olav vant. Hadde håpet Karianne eller Mathias hadde turt å ta kampen da, sånn at han og Jostein hadde fått vært der sammen noen uker. Håper virkelig Olav kommer inn på farmen. 

Så du er sikker på at Jostein hadde vunnet da?

Anonymkode: edf53...8b6

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Ludder skrev:

Stusser over at Karianne sier "nå har vi stått sammen i den første utfordringen", det er jo ikke sant? Også lurer jeg litt på hva elevene hennes tenker. Hadde hu vært min lærer hadde jeg ikke vært spesielt imponert.

Men synes Olav var skikkelig generøs som ville starte med blanke ark da. Har virkelig fått sansen for han 😄

Helt enig. Hun og Mathias har jo villet ha Olav ut hele tiden. Lurer på hva slags fag hun er lærer i. Hun virker ikke veldig smart, men mulig hun gjør seg dummere enn hun er. Har virkelig fått sansen for Olav jeg også, for en super fyr! 

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er sikker på at Jostein hadde vunnet da?

Ja, rimelig sikker på at han hadde vunnet mot både Dum og Dummere. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, jukkapalme said:

Ja, rimelig sikker på at han hadde vunnet mot både Dum og Dummere. 

Det er ikke jeg. Var ikke så imponerende det han gjorde. Uansett er jeg glad han røk ut, likte ikke holdningene hans.

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, Ludder skrev:

Enig, det hjelper endel. Jeg tror han er en type som når han først slår seg vrang slår seg skikkelig vrang, men egentlig vil at alle skal være venner og komme overens. 

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en på Torpet-gården klarer å slå ut en annen person i tvekamp, blir denne personen liksom "fredet" for resten av Torpet-oppholdet da?

Eller risikerer den samme personen å havne i tvekamp etter tvekamp etter tvekamp omtrent hvert eneste uke på Torpet? 

Anonymkode: abdc2...7d7

De blir ikke fredet, de risikerer å havne i kamp igjen og igjen. Tidligere år har deltagerne gjort det på rotasjon, trukket lodd etc for å avgjøre. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en på Torpet-gården klarer å slå ut en annen person i tvekamp, blir denne personen liksom "fredet" for resten av Torpet-oppholdet da?

Eller risikerer den samme personen å havne i tvekamp etter tvekamp etter tvekamp omtrent hvert eneste uke på Torpet? 

Anonymkode: abdc2...7d7

Det som har vært vanlig i tidligere sesonger, har vært at den som er i tvekamp, slipper de to neste tvekampene. At det går på rundgang. Så hvis de følger samme "tradisjon" her, så skal ikke Olav ut i kamp igjen før både Karianne og Mathias har prøvd:)

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Janzypants skrev:

Det som har vært vanlig i tidligere sesonger, har vært at den som er i tvekamp, slipper de to neste tvekampene. At det går på rundgang. Så hvis de følger samme "tradisjon" her, så skal ikke Olav ut i kamp igjen før både Karianne og Mathias har prøvd:)

Håper virkelig det blir sånn, så er det en sjanse for at de forsvinner 😅

Skrevet
1 time siden, Ludder skrev:

Håper virkelig det blir sånn, så er det en sjanse for at de forsvinner 😅

enig, jeg syns de to sammen er _altfor_ mye.. Syns nesten synd på Olav 😛

• Liker 8
Skrevet
19 timer siden, Ludder skrev:

En sann hedersmann! 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Janzypants skrev:

Han har vært ute en vinternatt før, men han klarer seg nok :)

• Liker 7
Skrevet

Hadde vært så utrolig skuffet om Karianne var lærer til mine barn. Her sitter hun å blir krenket over alt som blir sagt om at damer ikke kan jobbe like hardt som menn, og med en gang hun er i fare så er hun sur for at det kom opp som forslag at hun skulle i kamp😬 Mathias har ihvertfall vist at han kan jobbe når han blir oppmuntret på rett måte. 

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Alvario skrev:

Hadde vært så utrolig skuffet om Karianne var lærer til mine barn. Her sitter hun å blir krenket over alt som blir sagt om at damer ikke kan jobbe like hardt som menn, og med en gang hun er i fare så er hun sur for at det kom opp som forslag at hun skulle i kamp😬 Mathias har ihvertfall vist at han kan jobbe når han blir oppmuntret på rett måte. 

Likestilling så lenge det passer henne....som med mange andre 😜 

• Liker 10
Skrevet
21 timer siden, Janzypants skrev:

Tenker Olav klarer seg, syntes nesten mer synd på de to andre, tror ikke de skjønner hvilken grevling de har med å gjøre

Skrevet

For en latterlig fyr han Jostein fremstiller seg som. Kan han noe i det hele tatt, eller har han det kun i kjeften? SÅ kjepphøy og arrogant på forhånd, ref «håper 60-70 øksekast er nok til å slå ut hvem som helst» (underforstått at han ikke håper, men på alle måter forventer og tror at han skal knuse hvem det måtte være, og igjen tydelig skryteprat om hvor god han er), og så gjør han så utrolig elendig innsats når det gjelder - ikke bare én, men begge gangene han var i kamp! Skjønner også at Daniel klikket på han og bad han om å gå vekk mens han var inne på Farmen - det som Daniel reagerte på var jo ikke en barnslig «du får ikke stå her, mitt ord er lov» greie, men rett og slett at Jostein sto og konstant snakket dritt om alt arbeidet de andre gjorde og spredte dårlig stemning! (Tar forøvrig ikke Daniel i forsvar heller 😅).

Synes generelt det er gøy med litt action og krangling på Farmen, og ikke bare kosemoseoverdose, men makan til arrogant og kjip type uten en eneste liten antydning til glimt i øyet er det lenge siden jeg har sett på TV... så det føles faktisk helt greit at han er helt ute av Farmen og Torpet!

Anonymkode: 48675...1a4

• Liker 6
Skrevet

Blir spennende å se hvem av 'damene' som skal møte Sanna i konkurranse på Torpet

Skrevet

Bra Jostein røk ut. Mislikte hele han. 

Anonymkode: ea957...d93

• Liker 6
Skrevet

Kari Anne assa. 

Eneste muligheten for at hun ryker, er visst om hun har uflaks. Da må jeg si jeg virkelig håper hun har uflaks!

Ryker hun ikke ut, så vet jeg faktisk ikke om jeg orker se på Torpet lengre, blir så irritert av den dama. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...