Gjest Ludder Skrevet 8. oktober 2020 #81 Skrevet 8. oktober 2020 "Jeg er mer enn bare bløte, ydmyke, naive Karianne". Jeg daua litt da hu sa det, har a null sjølinnsikt? 😂 Bildet som Olav malte var himla fint 🤩
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #82 Skrevet 8. oktober 2020 På 5.10.2020 den 10.23, tonebelinda skrev: Kari Anne assa. Eneste muligheten for at hun ryker, er visst om hun har uflaks. Da må jeg si jeg virkelig håper hun har uflaks! Ryker hun ikke ut, så vet jeg faktisk ikke om jeg orker se på Torpet lengre, blir så irritert av den dama. Ja åsså når ho rynker på nesa - Anonymkode: ea957...d93 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #83 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Ludder skrev: "Jeg er mer enn bare bløte, ydmyke, naive Karianne". Jeg daua litt da hu sa det, har a null sjølinnsikt? 😂 Bildet som Olav malte var himla fint 🤩 Ja, det var fantastisk fint! Jeg ante ikke at han kunne male 😅 Hvis de vinner premien på det, så er det jo fortjent! I stedet for at man skjønner at de hadde vunnet uansett 😂 Anonymkode: 4256f...e8b 8
jukkapalme Skrevet 8. oktober 2020 #84 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Jeg visste ikke at Olav var kunstner en gang, trodde han kun var politiker jeg. Ble overrasket da det sto kunstner under navnet hans på skjermen. Sto vel bare politiker da han var med på farmen, tror jeg? Er han fortsatt politiker nå, eller kun kunstner? Noen som vet? Fantastisk fint bilde han malte, kunne absolutt hatt det på veggen Jeg må le litt av Karianne, hehe. Bløte, ydmyke, naive Karianne Jeg bytter på mellom å synes hun er morsom og irritere meg over henne. Var sånn da hun var med på farmen også. Glad hun slo ut syte-Sanna. Håper Olav vinner Torpet og gjerne hele farmen også. Endret 8. oktober 2020 av jukkapalme 5
little fairy Skrevet 9. oktober 2020 #85 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Fulgte ikke med i fjord. Men hun Karianne....hva faen feiler det henne? Makan til barnslig 29åring skal man lete lenge etter! Måten hun oppfører seg på er bare rar. Virker selvsentrert. Og i 2020 klager man ikke over at det ikke er greit at damene skal ut i kamp først fordi det er "prinsipp". Irriterer meg også over at hun gjentar setninger og ord andre sier hele tiden. Hun er veldig langt fra meg som type å person, så mulig derfor jeg tenker slik om henne. Og ene episoden "fordi jeg vil bevise at jeg er mer enn den bløte, ydmyke, naive". Huff. Endret 9. oktober 2020 av little fairy 8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #86 Skrevet 9. oktober 2020 4 hours ago, little fairy said: Fulgte ikke med i fjord. Men hun Karianne.... HUN VAR IKKE MED I FJOR! Anonymkode: a703f...c05 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #87 Skrevet 11. oktober 2020 Synes Karianne begynner å bli litt slitsom å høre på jeg... Anonymkode: 20a42...e16 9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #88 Skrevet 11. oktober 2020 Håper Lene vinner kampen på Torpet! Anonymkode: b0d63...9e8 6
jukkapalme Skrevet 11. oktober 2020 #89 Skrevet 11. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Lene vinner kampen på Torpet! Anonymkode: b0d63...9e8 Helt enig. Begynner å bli lei av Mathias og Karianne sammen. 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #90 Skrevet 12. oktober 2020 Lene valgte å ikke ta en kamp, fordi hun mente at hun ikke kunne ødelegge gjengen som var der fra før, hun må jo tenke på seg selv om hun vil tilbake på farmen igjen... Anonymkode: 3158d...bd4 9
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2020 #91 Skrevet 12. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lene valgte å ikke ta en kamp, fordi hun mente at hun ikke kunne ødelegge gjengen som var der fra før, hun må jo tenke på seg selv om hun vil tilbake på farmen igjen... Anonymkode: 3158d...bd4 Har ikke sett enda, men så kjedelig, men dessverre ikke overraskende. Hun er jo altfor snill! Hun burde valgt tautrekking igår og grusa hun mindfullness-dama, men neida, hun valgte en «fair» kamp. Synd hun ikke tenker på seg selv og konkurransen, jeg likte henne så godt og skulle gjerne sett mer av henne. Virket som en utrolig flott og hyggelig dame. 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #92 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg har ikke sett noe av Torpet på TV, kun lest i aviser o.l; Men hvorfor klarer ingen å bryte treenigheten? Er det utslåtte fra Farmen slitne? Kunnskapsløse? Hjemlengsel? Synes det er så rart, og ikke minst kjedelig, for alle virker supermotivert for Torpet da de blir sendt ut av Farmen. Anonymkode: 258f6...4e9 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #93 Skrevet 12. oktober 2020 Så teit å prøve å manipulere Lene til å ikke dra ut i kamp. Jeg håpet virkelig det ikke skulle funke. Anonymkode: 4f417...cbc 14
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #94 Skrevet 12. oktober 2020 Karianne er bare helt fantastisk!! For en positiv flott ung kvinne 😍😍 Anonymkode: a703f...c05 3
tonebelinda Skrevet 12. oktober 2020 #95 Skrevet 12. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karianne er bare helt fantastisk!! For en positiv flott ung kvinne 😍😍 Anonymkode: a703f...c05 Forferdelig dame - ønsker hun eller Mathias ryker ut snart, da skal jeg begynne å se Torpet igjen 7
RødeDrage Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #96 Skrevet 12. oktober 2020 2 timer siden, jukkapalme skrev: Har ikke sett enda, men så kjedelig, men dessverre ikke overraskende. Hun er jo altfor snill! Hun burde valgt tautrekking igår og grusa hun mindfullness-dama, men neida, hun valgte en «fair» kamp. Synd hun ikke tenker på seg selv og konkurransen, jeg likte henne så godt og skulle gjerne sett mer av henne. Virket som en utrolig flott og hyggelig dame. Jeg og har tenkt at hun er alt for snill, og derfor så ble jeg også lei av av at de andre manipulerte henne til å ikke velge en kamp. Det er en taktikk som funker på noen som er så godhjerta som Lene, men feks aldri hadde funka mot Jostein. Lei av deltagere som velger en "fair" kamp.. Kan de ikke bare velge noe de gruser henne i, liksom? 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #97 Skrevet 12. oktober 2020 18 timer siden, jukkapalme skrev: Helt enig. Begynner å bli lei av Mathias og Karianne sammen. De er utrolig slitsomme sammen. Anonymkode: b0d63...9e8 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #98 Skrevet 12. oktober 2020 4 timer siden, RødeDrage skrev: Jeg og har tenkt at hun er alt for snill, og derfor så ble jeg også lei av av at de andre manipulerte henne til å ikke velge en kamp. Det er en taktikk som funker på noen som er så godhjerta som Lene, men feks aldri hadde funka mot Jostein. Lei av deltagere som velger en "fair" kamp.. Kan de ikke bare velge noe de gruser henne i, liksom? Enig. Er litt leit at man aldri/sjelden kommer langt med å være snill og god. Ja, man får ros og godord fra folkene rundt, men å være uselvisk gir sjelden uttelling i konkurranser og spill. Jeg skjønner at Torpet-trioen gikk for denne taktikken, men synes det var kjipt at det var nettopp Lene som ble «offer» (ja, jeg vet at hun hadde et valg og kunne stått i mot, men hun er nok ikke satt sammen sånn). Hun virker som et nydelig menneske❤️ Anonymkode: 26616...8fd 13
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #99 Skrevet 12. oktober 2020 4 hours ago, tonebelinda said: Forferdelig dame - ønsker hun eller Mathias ryker ut snart, da skal jeg begynne å se Torpet igjen Ser du ikke på nå? Anonymkode: edf53...8b6
RødeDrage Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #100 Skrevet 12. oktober 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Er litt leit at man aldri/sjelden kommer langt med å være snill og god. Ja, man får ros og godord fra folkene rundt, men å være uselvisk gir sjelden uttelling i konkurranser og spill. Jeg skjønner at Torpet-trioen gikk for denne taktikken, men synes det var kjipt at det var nettopp Lene som ble «offer» (ja, jeg vet at hun hadde et valg og kunne stått i mot, men hun er nok ikke satt sammen sånn). Hun virker som et nydelig menneske❤️ Anonymkode: 26616...8fd Ikke sant! Lene er alt for snill til å stå imot sånne ting, synd at det skal gå imot henne på denne måten. Tror hun er en kjempedame som gjør masse fint for de rundt henne ass. Litt godt å se at det finnes sånne mennesker i 2020 når alt i verden virker så negativt. Hun gir meg håp ass 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå