Gå til innhold

Torpet 2020


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg Wiktoria greier å løse opp den gjengen der. De er jo ingenting annet enn utspekulerte hele gjengen. Håper Karianne ryker snart, er lei av å høre henne si «det er ikke plass til flere her». 

Anonymkode: dd537...de1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå håper jeg Wiktoria greier å løse opp den gjengen der. De er jo ingenting annet enn utspekulerte hele gjengen. Håper Karianne ryker snart, er lei av å høre henne si «det er ikke plass til flere her». 

Anonymkode: dd537...de1

Jeg er så enig med deg 

Jeg gidder ikke se Torpet så lenge Kari Anne og Mathias er der.

Så akkurat at Tv2 spoila hvem som går ut av Torpet denne uka

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/nAa2ro/farmen-wiktoria-foelte-seg-frosset-ut-paa-torpet-veldig-naert-det-man-kaller-mobbing

 

TV2 burde kanskje endre noen regler her - ikke gøy når folk trekker seg enten fordi de føler seg mobbet, eller føler de ikke kan ødelegge/splitte den gruppa på 3 som er der fra før. 

Når de først kommer til Torpet, skulle det vært konkurranse uansett. Dette er ikke gøy å se på en gang. Nå skal det sies, at jeg har ikke sett Torpet siste 1,5 uka, og kommer nok ikke til å se før enten Kari Anne eller Mathias ryker ut. Tipper at de to ikke vil komme inn på farmen, OM de skulle komme helt til finale på Torpet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tv2 sumo spoiler så my selv! Ikke vanskelig å skjønne hvilken utfordrer som ikke kommer med i farmen og må på torpet istedet, hvis man leser artikkelen på vg, og ser slutten på mandagens episode av torpet. 

Anonymkode: 9735f...78a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tonebelinda said:

https://www.vg.no/rampelys/i/nAa2ro/farmen-wiktoria-foelte-seg-frosset-ut-paa-torpet-veldig-naert-det-man-kaller-mobbing

 

TV2 burde kanskje endre noen regler her - ikke gøy når folk trekker seg enten fordi de føler seg mobbet, eller føler de ikke kan ødelegge/splitte den gruppa på 3 som er der fra før. 

Når de først kommer til Torpet, skulle det vært konkurranse uansett. Dette er ikke gøy å se på en gang. Nå skal det sies, at jeg har ikke sett Torpet siste 1,5 uka, og kommer nok ikke til å se før enten Kari Anne eller Mathias ryker ut. Tipper at de to ikke vil komme inn på farmen, OM de skulle komme helt til finale på Torpet. 

Veldig enig med deg.

Og "begrunnelsen" de ga var at hun hadde vært med på den ulovlige utflukten. Produksjonen hadde bestemt at hun fikk en ny sjanse, det var ikke opp til dem. Om det var smittefaren de var redd for så var det jo også merkelig at hun fikk en god klem før hun dro.

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes tv2 sumo spoiler så my selv! Ikke vanskelig å skjønne hvilken utfordrer som ikke kommer med i farmen og må på torpet istedet, hvis man leser artikkelen på vg, og ser slutten på mandagens episode av torpet. 

Anonymkode: 9735f...78a

Jeg leste artikkelen, men jeg klarte ikke å der se hvem som kommer på Torpet. 

Håper iallefall ikke denne personen lar seg presse til å trekke seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg.

Og "begrunnelsen" de ga var at hun hadde vært med på den ulovlige utflukten. Produksjonen hadde bestemt at hun fikk en ny sjanse, det var ikke opp til dem. Om det var smittefaren de var redd for så var det jo også merkelig at hun fikk en god klem før hun dro.

Anonymkode: edf53...8b6

Men hvorfor fikk de på Torpet vite om den utflukten? Trodde de skulle være isolert der de 3, og ikke vite hva som skjedde på Farmen. Nei, dette blir for dumt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tonebelinda said:

Men hvorfor fikk de på Torpet vite om den utflukten? Trodde de skulle være isolert der de 3, og ikke vite hva som skjedde på Farmen. Nei, dette blir for dumt

Ja, det blir for dumt.

Og om de på Torpet får vite om hva som skjer på Farmen så burde kanskje også de som skal videre til Torpet få et lite hint om at de skal passe seg litt for det som skjer på Torpet nå.

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonebelinda skrev:

Men hvorfor fikk de på Torpet vite om den utflukten? Trodde de skulle være isolert der de 3, og ikke vite hva som skjedde på Farmen. Nei, dette blir for dumt

Torpet fikk vite om denne utflukten fordi at de kunne være utsatt for smittefare. Synes det var greit at Wictoria måtte reise derfra pga det. 

Anonymkode: 99ae2...05e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke var så fan av W siste uken på Farmen så synes jeg ikke noe om behandlingen hun fikk på Torpet. Skjønner at de reagerer på hva hun har gjort, men som noen nevner over her så fikk hun en ny sjansen av produksjonen fordi det ikke utgjorde noe risiko. 
De på Torpet har jo oppført seg sånn her mot flere av de andre også, spesielt Lene og Wictoria. Har fått et helt annet inntrykk av Karianne som jeg har fulgt mye på Instagram. Der snakker hun mye om å styrke seg selv, være snille med hverandre osv. Skjønner også at Torpet er et spill, men mange av tingene som har blitt sagt har ikke vært helt innafor spør du meg.

Samtidig må man jo også påpeke at dette er jo selvfølgelig klippet og limt masse også, så man skal jo ta ting med en klype salt. Dette er mine inntrykk etter å ha sett seriene, og vet at mye blir gjort mer ut av der inne for de lever i en boble.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det et rart at en lærer oppfører seg slik som dette her med å fryse ut folk. Leste artikkelen på VG hvor hun mente det ikke var mobbing, men jo det er det. Og om Wiktoria følte seg mobbet så var det det. Så hun Karianne driter seg loddrett ut. 
Lurer på om disse voksne folka er stolte av seg selv når de holder på sånn. På riksdekkende TV til og med? Jeg hadde skjemtes. De oppfører seg som om de går på barneskolen. Vil de seile seg igjennom oppholdet med løgn og utfrysning? Er det virkelig på den måten de vil vinne? Fatter ikke at voksne folk ikke eier skamvett overhodet. 

Anonymkode: dd537...de1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes begrunnelsen de tre brukte på brygga var grei de begrunnet med smitte etc, men det var jo ikke det de sa til W inne i hytta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt grovt mobbet gjennom hele skoletiden og dette er ikke mobbing. Det er bare rett og rimelig at hun ble oppfordret til å dra. Hun utsatte de andre for mulig smitte og det er helt uakseptabelt, for hva hun vet kunne en av de andre hatt underliggende sykdommer. Irriterer meg GRENSELØST at hun hele tiden sier at hun er mindre skyldig og at det er så uuuuuuuurettferdiiiiig, buhuuuuuuu! Det er ikke urettferdig! Hadde hun klart å holde reglene og klart seg uten alkohol, godis og gudene vet hva hadde hun ikke blitt valgt! Og skyldig er skyldig uansett! Man er skyldig om man raner en bank én gang selv om naboen raner en bank tre ganger. Utrolig lite selvinnsikt på den jenta. Sykt lite moden for alderen. Synd, for jeg likte henne best av «paradise-gjengen» i starten. Hun kan uttale kj-lyden riktig da, det skal hun ha. Ikke mange på hennes alder som kan/gidder det.  

Anonymkode: 80b28...0f6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det et rart at en lærer oppfører seg slik som dette her med å fryse ut folk. Leste artikkelen på VG hvor hun mente det ikke var mobbing, men jo det er det. Og om Wiktoria følte seg mobbet så var det det. Så hun Karianne driter seg loddrett ut. 
Lurer på om disse voksne folka er stolte av seg selv når de holder på sånn. På riksdekkende TV til og med? Jeg hadde skjemtes. De oppfører seg som om de går på barneskolen. Vil de seile seg igjennom oppholdet med løgn og utfrysning? Er det virkelig på den måten de vil vinne? Fatter ikke at voksne folk ikke eier skamvett overhodet. 

Anonymkode: dd537...de1

Jeg reagerer også på oppførselen til Karianne, og tenker at hun ikke er et godt forbilde for elever på ungdomsskolen. Oppførselen hennes kan faktisk få konsekvenser i jobben hennes. 

Anonymkode: 99ae2...05e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Torpet fikk vite om denne utflukten fordi at de kunne være utsatt for smittefare. Synes det var greit at Wictoria måtte reise derfra pga det. 

Anonymkode: 99ae2...05e

Så hvorfor gi henne en klem hvis det var det de var redd for?

Anonymkode: edf53...8b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at Karianne, Mathias og Olav står opp for smittevern! Den gjengen der er topp på alle vis!

Karianne er nok en fantastisk lærer ❤️ 

Anonymkode: a703f...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor gi henne en klem hvis det var det de var redd for?

Tenkte jeg også på. De diskutere at det var så frekt og at hun utsatte de en stor fare. Med en gang hun trakk seg og sa det var fair så fikk hun klem. Da ble plutselig faren bare borte? 
Dette var bare for å ha en god grunn til å skremme henne vekk der i fra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvorfor gi henne en klem hvis det var det de var redd for?

Anonymkode: edf53...8b6

Når de bor sammen, driter på samme dass, sitter i samme sofa og tar på de samme skuffene så har ikke en klem fra eller til noe å si..

Anonymkode: a703f...c05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Tulla25j skrev:

Tenkte jeg også på. De diskutere at det var så frekt og at hun utsatte de en stor fare. Med en gang hun trakk seg og sa det var fair så fikk hun klem. Da ble plutselig faren bare borte? 
Dette var bare for å ha en god grunn til å skremme henne vekk der i fra.

Jeg tror de sikter til at de 7 kunne smittet noen i produksjonen (folk fra produksjonen på Farmen har også kontakt med de på Torpet), samt deltagere som evt. kom til Torpet FØR heisaturene ble oppdaget.
Husk, disse utfluktene startet de med i uke 1. Altså hadde de en del uker på seg å spre smitte før det ble oppdaget, og alle ble testet for CoVid-19.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at de sier ifra om at det med smitte ikke var greit. Men det virker som Karianne oppfører seg dårlig mot Wictoria uten å ha noe dårlig samvittighet eller forståelse. Wictoria ble jo fryst ut, og jeg synes ikke det var fint gjort av de andre heller, men Karianne tar det jo til et annet nivå. Og hun ser ikke selv at det hun gjør ikke er greit. 

Anonymkode: 4f417...cbc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...