tonebelinda Skrevet 1. oktober 2020 #41 Skrevet 1. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre ble det Olav som måtte å kamp Anonymkode: 3175e...36c Ikke overraskende
tonebelinda Skrevet 1. oktober 2020 #42 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Kvepp skrev: Er det sånn at alle må i kamp? Eller kan K og Mattias forsatt nekte å gå i kamp de neste gangene?? Tidligere har det nå vært slik at det har gått på rundgang. Usikker på reglene. Men tror at den som vinner i dag, ikke skal ta kamp neste gang. Ble irritert over hun Karianne, kunne da ikke ta kamp mot en voksen mann. Måtte da være mann mot mann....... Ærlig talt. 12
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #43 Skrevet 1. oktober 2020 32 minutter siden, tonebelinda skrev: Tidligere har det nå vært slik at det har gått på rundgang. Usikker på reglene. Men tror at den som vinner i dag, ikke skal ta kamp neste gang. Ble irritert over hun Karianne, kunne da ikke ta kamp mot en voksen mann. Måtte da være mann mot mann....... Ærlig talt. Jeg ble minst like irritert av Mattias! Anonymkode: 3175e...36c 9
Apis Skrevet 1. oktober 2020 #44 Skrevet 1. oktober 2020 Da ble kvinne og homokamp satt noen tiår tilbake i tid gitt, Håper den som vinner tvekampen går inn for å være full Grevling i tiden som kommer 14
Gjest Ludder Skrevet 1. oktober 2020 #45 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Ærlig talt, for noen folk. "Han mente den eneste dama som er her skulle ut i kamp først". Hva pokker har kjønn (og legning) med saken å gjøre egentlig? Og så anklager de Olav for å spille et spill, når de alt hadde rotta seg sammen og bare bestemt dem i mellom at Olav skal ta kampen? Og de som snakker så mye om at de alle tre er et lag. Herlighet for noen håpløse folk. Håper Karianne og Mathias ryker de neste to rundene. Endret 1. oktober 2020 av Ludder
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #46 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, Ludder skrev: Ærlig talt, for noen folk. "Han mente den eneste dama som er her skulle ut i kamp først". Hva pokker har kjønn (og legning) med saken å gjøre egentlig? Og så anklager de Olav for å spille et spill, når de alt hadde rotta seg sammen og bare bestemt dem i mellom at Olav skal ta kampen? Og de som snakker så mye om at de alle tre er et lag. Herlighet for noen håpløse folk. Håper Karianne og Mathias ryker de neste to rundene. Jeg likte Karianne og Mathias i begynnelsen men etter den siste episoden så håper jeg også at begge to ryker. Heier på Jostein på Torpet! Anonymkode: 3175e...36c 10
jukkapalme Skrevet 1. oktober 2020 #47 Skrevet 1. oktober 2020 Idiotiske argumenter av Karianne og Mathias at ikke dama og homsen kan ta første kampen. Herregud, for noen patetiske nek! Håper Olav vinner kampen, selv om jeg gjerne skulle hatt både Olav og Jostein der i mange uker til. Håper Olav vinner hele Torpet! 12
tonebelinda Skrevet 1. oktober 2020 #48 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte Karianne og Mathias i begynnelsen men etter den siste episoden så håper jeg også at begge to ryker. Heier på Jostein på Torpet! Anonymkode: 3175e...36c Jeg heier egentlig på Olav. Men uansett hvem av dem som vinner, så håper jeg de får satt på plass Mathias og Karianne. 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #49 Skrevet 1. oktober 2020 Karianne fortalte så fint at Jostein var mannsjåvinist. Hva er hun da selv, hun som mener at kvinner ikke kan ut i kamp først? Eller enda verre, spiller på det kortet for å slippe. Pyse. Vis heller at du er tøffere enn han. Anonymkode: 64beb...6fa 20
Janzypants Skrevet 2. oktober 2020 #50 Skrevet 2. oktober 2020 Spoiler Vet ikke helt om dette er spoiler, men tar ingen sjanser. Ser nå at Tv 2 har lagt ut hvem som taper dagens kamp i torpet. Noe jeg har visst siden mandag, da samme artikkel lå ute! Vg hadde med andre ord publisert den noen dager for tidlig. Er det bare jeg som oppdaget den glippen? 2
tonebelinda Skrevet 2. oktober 2020 #51 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Janzypants skrev: Vis skjult innhold Vet ikke helt om dette er spoiler, men tar ingen sjanser. Ser nå at Tv 2 har lagt ut hvem som taper dagens kamp i torpet. Noe jeg har visst siden mandag, da samme artikkel lå ute! Vg hadde med andre ord publisert den noen dager for tidlig. Er det bare jeg som oppdaget den glippen? Nei, så det jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #52 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg så det også. Anonymkode: edf53...8b6 3
Janzypants Skrevet 2. oktober 2020 #53 Skrevet 2. oktober 2020 Da må jeg si at det er en glede at ingen av oss har røpet det her inne! Mtp diskusjonen inne på farmentråden hvor enkelte syns det var utrolig vanskelig å ikke diskutere episoden før den var sendt på tv 😛 Og torpet sendes ikke på tv, engang! Skulle ønske vedkommende kunne se at det går an! 😉 6
Nastine Skrevet 2. oktober 2020 #54 Skrevet 2. oktober 2020 Da vetviat Karianne ikke står for likestilling hvertfall! For et nek, og henne likte jeg tidligere.... 🙄 håper virkelig karianne og mathias ryker på hue og rævva ut ved første anledning! 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #55 Skrevet 2. oktober 2020 Terje Jostein Grav? Slekt med Gaute Grøtta Grav? Anonymkode: 6ce48...024 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #56 Skrevet 2. oktober 2020 Synd olav vant! Anonymkode: 3175e...36c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #57 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker ikke mye av holdningene til Jostein. Men jeg må si at jeg liker spesielt Karianne mindre. Jeg blir fornærmet som kvinne over at hun mener kvinnen ikke skal kunne kjempe først, nettopp fordi hun er kvinne... Anonymkode: 4f417...cbc 13
Nina84 Skrevet 2. oktober 2020 #58 Skrevet 2. oktober 2020 Synes Olav var veldig redelig i sitt forslag. Han skjønte at han var den som var fysisk sterkest, og derfor ikke burde bli kastet bort på å slå spiker i en planke. Skal bli spennende å se om fru 1800 synes det er greit om hun blir sendt ut i en fysisk kamp mot en mann. 10
Apis Skrevet 2. oktober 2020 #59 Skrevet 2. oktober 2020 24 minutter siden, Nina84 skrev: Synes Olav var veldig redelig i sitt forslag. Han skjønte at han var den som var fysisk sterkest, og derfor ikke burde bli kastet bort på å slå spiker i en planke. Skal bli spennende å se om fru 1800 synes det er greit om hun blir sendt ut i en fysisk kamp mot en mann. Kutymen på Torpet er vel at vinneren av tvekampen er immun de neste 2 kampene? 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #60 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synd olav vant! Anonymkode: 3175e...36c Jippi! Hedersmannen Olav har fremdeles mulighet til å vinne Farmen! Tenk, da blir han stående med både seier og 2. plass og tidenes mest meritterte Farmen-deltaker! Fortjent i så fall! Anonymkode: 6ce48...024 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå