Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ??? En av de kvalmeste som noen gang har vært med i Farmen.

Anonymkode: ca077...1a3

Haha! Skjerp deg. Den beste deltakeren noen gang.

Anonymkode: 6ce48...024

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er jo råkult! Sikkert bare skryt men hva så? Er slike folk vi trenger på Farmen/Torpet!

Så du synes menn med et nedlatende kvinnesyn er kult?

Anonymkode: edf53...8b6

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo råkult! Sikkert bare skryt men hva så? Er slike folk vi trenger på Farmen/Torpet!

Æsj nei!

Anonymkode: 3175e...36c

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes menn med et nedlatende kvinnesyn er kult?

Det er jo bare på spøk, sagt for å få litt underholdning!

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er søren ikke sikker på at det er spøk altså. Synes uansett det er greit å ikke si sånt til folk man akkurat har møtt.. 

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Følger du med på Farmen? Har du ikke fått med deg hvor nedlatende han er der?

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger du med på Farmen? Har du ikke fått med deg hvor nedlatende han er der?

På Farmen? Eneste som var nedlatende var Daniel. Terje Jostein svarte litt, det er det eneste.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

På Farmen? Eneste som var nedlatende var Daniel. Terje Jostein svarte litt, det er det eneste.

Jeg snakker om hans nedlatende kvinnesyn.

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om hans nedlatende kvinnesyn.

Vet ikke hvor seriøst han mener det, men som nevnt: slikt blir det underholdning av.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, RødeDrage skrev:

Jeg er søren ikke sikker på at det er spøk altså. Synes uansett det er greit å ikke si sånt til folk man akkurat har møtt.. 

Enig. Jeg hørte ikke noen fleipete tone på måten han sa det på. Karianne reagerte også på det, og visste ikke om han kødda eller ikke. Jeg tviler sterkt på at det var kødd. Jeg syns hele mannen oser av mannssjåvinisme og sånne menn takler jeg bare ikke..

Anonymkode: 4256f...e8b

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg hørte ikke noen fleipete tone på måten han sa det på. Karianne reagerte også på det, og visste ikke om han kødda eller ikke. Jeg tviler sterkt på at det var kødd. Jeg syns hele mannen oser av mannssjåvinisme og sånne menn takler jeg bare ikke..

Du foretrekker ren kose-TV i stedet. Kjedelig!

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri sagt, men jeg syns mannen rett og slett var kvalmende i utsagnene sine. Kan lage drama og god tv uten å være en mannssjåvinist, eller?

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er du mann eller kvinne?

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

#krenka 

Jeg hørte tydelig sarkasmen og fleipen der og jeg er kvinne selv. Mange er dønn alvorlige når de fleiper for at folk skal bite på og Jostein virker som den typen. Ingenting negativt om Karianne, hun virker supersøt og snill, men hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, så ikke så rart om hun ikke skjønner sarkasme. Hun sa jo noe om at hun ikke skjønte humoren hans også om jeg ikke husker feil. Liker ikke mannssjåvinister selv, men dette er TV, han lager underholdning! Kose-TV hvor alt er så politisk korrekt og alle er bezztizzer er drita kjedelig! Intriger, krangling og upopulære meninger som provoserer er jo det som gjør realityserier underholdende!

• Liker 8
Skrevet
På 29.9.2020 den 13.09, jukkapalme skrev:

#krenka 

Jeg hørte tydelig sarkasmen og fleipen der og jeg er kvinne selv. Mange er dønn alvorlige når de fleiper for at folk skal bite på og Jostein virker som den typen. Ingenting negativt om Karianne, hun virker supersøt og snill, men hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, så ikke så rart om hun ikke skjønner sarkasme. Hun sa jo noe om at hun ikke skjønte humoren hans også om jeg ikke husker feil. Liker ikke mannssjåvinister selv, men dette er TV, han lager underholdning! Kose-TV hvor alt er så politisk korrekt og alle er bezztizzer er drita kjedelig! Intriger, krangling og upopulære meninger som provoserer er jo det som gjør realityserier underholdende!

Slapp av, er på ingen måte krenka ;)  Må få lov til å synes at fyren er kvalm og ekkel når han kommer med slike utsagn, uten å få krenkastempelet kasta etter seg. 

• Liker 5
Skrevet

Merkelig å sette Karianne og Mathias inn der samtidig, pluss en tredjemann som selvfølgelig ender opp som tredje hjulet på vogna. Håper enten K eller M ryker ut i første kampen, de er litt over the top sammen og kom med fryktelig dårlige argumenter for hvorfor akkurat DE fortjente å slippe unna kamp. Nei spar meg...

• Liker 10
Skrevet
8 timer siden, Blekkulfina skrev:

Merkelig å sette Karianne og Mathias inn der samtidig, pluss en tredjemann som selvfølgelig ender opp som tredje hjulet på vogna. Håper enten K eller M ryker ut i første kampen, de er litt over the top sammen og kom med fryktelig dårlige argumenter for hvorfor akkurat DE fortjente å slippe unna kamp. Nei spar meg...

Nå er de jo fire der.  Håper Jostein vinner kampen han nå snart skal ut i!

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, Blekkulfina skrev:

Så enig med deg. Tåpelige argumenter for å slippe kamp av K og M. Håper virkelig en av de må i kamp og ryker. Men tipper det blir Olav som tar den.

K og M hadde ikke fått unna mye oppdrag om det ikke var noen der som fortalte de hva de måtte gjøre. Jada, arbeidsinnsatsen er bra den, men kunnskapen ikke så bra. 

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, tonebelinda skrev:

Så enig med deg. Tåpelige argumenter for å slippe kamp av K og M. Håper virkelig en av de må i kamp og ryker. Men tipper det blir Olav som tar den.

K og M hadde ikke fått unna mye oppdrag om det ikke var noen der som fortalte de hva de måtte gjøre. Jada, arbeidsinnsatsen er bra den, men kunnskapen ikke så bra. 

Dessverre ble det Olav som måtte å kamp :(

• Liker 2
Skrevet

Er det sånn at alle må i kamp?  Eller kan K og Mattias forsatt nekte å gå i kamp de neste gangene??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...