Gå til innhold

Torpet 2020


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fy flate så usympatisk hun Karianne er. Forstår at tv2 klipper sånn de vil, men uavhengig av klipping sier hun jo disse tingene. Så usympatisk, og fremstår rett og slett dum. 

Hadde blitt redd om hun var lærer til mitt barn, grøss. 

Anonymkode: a457c...e41

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias og Karianne er for kjedelige! Synd ikke Olav har minst en bra deltaker han kan sparre med. Enten venn eller fiende. Som Frank (venn) på Farmen i 2014 eller Finn (fienden) samme år.

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten det var ekkelt å se denne episoden. 
Ja, jeg skjønner at alle ønsker å bli der.
Ja, jeg skjønner at de må drive med taktikkeri.

Hadde de bare holdt seg til historien om at "alle andre har reist herfra frivillig", så okå.

Men det Karianne sa til Lene på kjøkkenet, før de ga henne konkurranseheftet - det synes jeg var over grensen, rett og slett ubehagelig å se på. Ga meg en vond smak i munnen. 

Likte Karianne den sesongen hun var på Farmen - nå håper jeg hun ryker rett ut!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er konkurranse, men er sykt at Karianne er lærer! Framstiller seg som lite snill inne på torpet! Jeg føler også de gjør lite arbeid og blir overrasket over at de får «lite» belønning...blir nok en stor kræsj hvis hun kommer inn på farmen med de holdningene...

Anonymkode: 2e0a1...4e1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke på nå?

Anonymkode: edf53...8b6

Nei, har ikke sett siden Sanna røyk ut. Orker ikke mer av Kari Anne og Mathias. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet er ukens høydepunkt, bare utrolig koselig å se på den lille ''familien'' inne på Torpet, Karianne, Mathias og Olav er helt fantastiske :) 

Anonymkode: a703f...c05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Turkis Sau skrev:

 

Likte Karianne den sesongen hun var på Farmen - nå håper jeg hun ryker rett ut!

Nesten motsatt her! Likte henne slett ikke da hun var med i 2017, latterlige valg som storbonde for eksempel. Problemet nå er at Torpet mangler noen bra motpoler eller sparringpartnere for Olav, så Karianne kunne fint blitt byttet ut med noen som hadde bidratt til at det ble litt mer severdig.

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2020 den 19.56, Ludder skrev:

Bildet som Olav malte var himla fint 🤩

Enig! Olav er ekstremt dyktig, og ellers en hederlig og hyggelig type! Og også en taktiker som kan psyke ut tåpelige konkurrenter, for en legende av en personlighet! Gjedda i sivet!

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Olav er ekstremt dyktig, og ellers en hederlig og hyggelig type! Og også en taktiker som kan psyke ut tåpelige konkurrenter, for en legende av en personlighet! Gjedda i sivet!

Anonymkode: 6ce48...024

Olav er en hedersmann av de sjeldne! Håper virkelig han kommer inn på farmen. Hadde vært helt konge! Akkurat som navnet hans. Olav Harald. To kongenavn må jo bare bli konge eller? :hoppendeglad:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Olav er en hedersmann av de sjeldne! Håper virkelig han kommer inn på farmen. Hadde vært helt konge! Akkurat som navnet hans. Olav Harald. To kongenavn må jo bare bli konge eller? :hoppendeglad:

Kan bli spennende med Olav Harald sammen med flere andre sterke personligheter inne på Farmen. Ohoi det ville tilspisset seg da ja

Anonymkode: ea957...d93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte legges nye episoder ut på Sumo? Vi har pleid å se Torpet etter Farmen, så vi har ikke sett Torpet siden søndag kveld. Nå ble dessverre en episode vi ikke har sett spoilet. Den ble kanskje lagt ut i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene var jo motivert for å bli der ifra begynnelsen av , så har noe skjedd der inne og at hun følte seg uønsket. Jeg så det sleipe direkte  og sutrete blikket Karianne satte  i henne. Psyket henne ut har hun nok

Anonymkode: ea957...d93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, lemoncake skrev:

Hvor ofte legges nye episoder ut på Sumo? Vi har pleid å se Torpet etter Farmen, så vi har ikke sett Torpet siden søndag kveld. Nå ble dessverre en episode vi ikke har sett spoilet. Den ble kanskje lagt ut i går. 

Mandag, torsdag, fredag og søndag. Så du kan få litt gårds-reality alle dager i uka bortsett fra lørdag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Torpet er ukens høydepunkt, bare utrolig koselig å se på den lille ''familien'' inne på Torpet, Karianne, Mathias og Olav er helt fantastiske :) 

Anonymkode: a703f...c05

Karianne er alt annet enn det. Manipulerende er vel riktige ordet. 

Anonymkode: 10edf...cf4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Karianne 😂 må bare le av henne. Lurer på hva hun er lærer i. Ikke matte, ihvertfall :hoho: Og Olav er bare fantastisk, har fått skikkelig sansen for han. Håper han vinner både Torpet og Farmen! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke Karianne og Mathias var til å snekre ❤️ Helt fantastiske!!

Torpet i år er bare så koselig ❤️ 

Anonymkode: a703f...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jukkapalme skrev:

Og Olav er bare fantastisk, har fått skikkelig sansen for han. Håper han vinner både Torpet og Farmen! 

En sann hedersmann og kjernekar! Han har ikke forandret seg mye siden han var med i Farmen i 2014!

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Wiktoria taper..  Syns trioen på torpet fungerer overraskende godt nå!

Anonymkode: 4256f...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...