Gå til innhold

Babyboom 2021?


sommerfugl154

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatering CD20!!

Denne gangen føler jeg det på meg at det må ha klaffet!

Håper, håper at kroppen min har greid å ha eggløsning! Alle tegnene er tilstede i allefall, med EL-slim, litt smerter i går og bra LH-kurve.

Lurer skikkelig på om EL er i dag eller om det var i går, hva tenker dere? Første negative EL-test var i går etter to dager med positive.

Noen her som slipper egget sent eller tidlig, som er klar over dette? F.eks ved hjelp av temping?

 

Her er i allefall tabellen! Satser på at vi har fått lagt inn nok aksjer i den fertile perioden i allefall 😄💓

Håper dere får en bra lillelørdag videre 🍽

 

//🦋

20201209_161445.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Dette ser veldig lovende ut😍 Jeg har ikke så peiling på dette med temping eller el-testing egentlig, mine tester blir bare rare😅 Men jeg tror nok at kroppen din har fått til eggløsning altsa!😍 Enten om det er i dag eller om egget slipper i morgen, så har dere iallfall fått lagt inn fint med aksjer! Krysser fingrene for deg de neste ukene nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke Flo, så skjønner ikke helt... hva er den oransje kurven..? LH? Er det en kurve ift. testene? Det har jeg aldri sett. Men EL-tester er jeg god til å tolke! :lol: Veldig fine tester! Ut fra dem ville jeg sagt at du hadde EL i går.

Så moro om vi kan følge hverandre i adventen utover i dpo-land da! Jeg har positiv EL-test i dag, for tredje dagen på rad. Så håper på EL i natt/i morgen. Jeg temper, så får forhåpentligvis bekreftelse på hvilken dag om noen få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Amatariel said:

Jeg kan ikke Flo, så skjønner ikke helt... hva er den oransje kurven..? LH? Er det en kurve ift. testene? Det har jeg aldri sett. Men EL-tester er jeg god til å tolke! :lol: Veldig fine tester! Ut fra dem ville jeg sagt at du hadde EL i går.

Så moro om vi kan følge hverandre i adventen utover i dpo-land da! Jeg har positiv EL-test i dag, for tredje dagen på rad. Så håper på EL i natt/i morgen. Jeg temper, så får forhåpentligvis bekreftelse på hvilken dag om noen få dager.

Det er fra premom-appen! 😄 Det er en egen "fane" inne i appen som viser en graf basert på utslagene på EL-testene, også er det lilla de dagene man var mest fruktbar. Så beregner den EL utifra kurven/Peak.

Så på den ene aksen har man LH-ratioen som for min del var på sitt høyeste med 1,44 i utslag.

Ganske spennende med premom altså! Jeg må innrømme at den er hakket bedre enn flo på dette 😅 

Jaa så gøy!! Hurra for eggstokkene våre 🤓 Håper vi får en liten august/september baby 😭 

Spennende å se om temperaturen din går opp i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Noldi said:

Hurra! Dette ser veldig lovende ut😍 Jeg har ikke så peiling på dette med temping eller el-testing egentlig, mine tester blir bare rare😅 Men jeg tror nok at kroppen din har fått til eggløsning altsa!😍 Enten om det er i dag eller om egget slipper i morgen, så har dere iallfall fått lagt inn fint med aksjer! Krysser fingrene for deg de neste ukene nå❤️

💓 Tusen takk 🌞 Krysser fingrene for deg også🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 eller 11DPO

Okei damer, tid for en oppdatering! Jeg har ligget lavt i terrenget nå den siste uken, bare stukket snuten innom for å følge med! Herlighet for en berg og dalbane enkelte av dere har vært igjennom!

Veldig spennende dager her også nå, jeg er i gang med testing. Jeg har estimert at jeg må være ca 10-11 dpo, flo og premom regner dette litt forskjellig. Hvis EL var dagen etter siste positive test er jeg 10dpo, hvis EL var dagen etter peak-LH, så er jeg 11dpo.

 Jeg testet med babyplan tidlig-teststrimmel i går og i dag, begge hvite men med noe ultrasvakt som jeg kaaaaanskje kan se. Typ, så svak strek at man nesten ikke tror den er der, men hvis man legger godviljen til så kan man skimte noe ved å bikke den frem og tilbake i lyset.
Har ikke sett dette tidligere, men så kan det også hende at jeg ikke studerte like nøye heller. 

Jeg hadde en clearblue early detection test liggende, og tenkte at nå, med enda en babyplan med ''avtrykket'' av en strek så måtte jeg teste med denne.

Tok tiden og etter 3 minutter så jeg en svak, svak strek! Definitivt noe der! Løp inn på kontoret til mannen og ba han skru opp lyset for å se han også. Han så den også! 

Jeg forsøkte å fange det på kamera, men helt umulig å se noe ordentlig for noen andre enn ivrige meg, haha. Dessuten forsvant streken dessverre etter at ti minutter var gått. Men ved 3-minuttersgrensen så vi den tydelig!

Så da er jo utfordringen å ikke få opp forhåpningene, det kan jo likegodt ha vært en skygge. Har ikke erfaring med clearblue early detection, noen andre som har?

Jeg tenker at dette skyldes en av tre ting:
1. Skyggestrek, altså falsk positiv 😬
2. Positiv men så svak at det ikke skyldes noen graviditet og ender som kjemisk 😩
3. positiv test 😵

Har svake murringer i livmoren og hatt dette et par dager nå, ømme brystvorter, og ganske, hva skal man si? Yr?🤭 Eller på godt gammeldags språk: kåt. Så i går ble det en heftig runde i høyet haha... Aner ikke om det er et symptom. For to dager siden kjente jeg litt stikking også og har tisset ofte det siste døgnet.

Ikke noen spotting enda, så krysser i allefall fingrene! 

Vurderer om jeg skal stikke å kjøpe en ny clearblue, så jeg kan teste i morgen og sammenligne de to testene når det er samme merke. Hva ville dere gjort?
Har skjønt at flere tenker at babyplan sine tidlig-tester har mindre sensitivitet nå enn før..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! 😍 Dette høres jo lovende ut. Helt klart mer enn at man får blenda test. Og at til og med mannen ser den!

Hvis du ser noe ultrasvakt på babyplan-test så bør det også slå ut på Clearblue. Så jeg ville kjøpt en pluss-test og tatt i morgen tidlig!

Oooo - tenk om det blir en spennende magehemmelighet før jul! 😘 Beklager om jeg også skrur opp forventningene dine men jeg ble bare så glad av dette. Syns det må være lov med litt HÅP her før jul ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Amatariel said:

Så spennende!! 😍 Dette høres jo lovende ut. Helt klart mer enn at man får blenda test. Og at til og med mannen ser den!

Hvis du ser noe ultrasvakt på babyplan-test så bør det også slå ut på Clearblue. Så jeg ville kjøpt en pluss-test og tatt i morgen tidlig!

Oooo - tenk om det blir en spennende magehemmelighet før jul! 😘 Beklager om jeg også skrur opp forventningene dine men jeg ble bare så glad av dette. Syns det må være lov med litt HÅP her før jul ja. 

Ja veldig spennende i allefall! Vanskelig å ikke få forhåpninger 🙈 kjøpte ny clearblue test, så nå kan jeg nesten ikke vente på morgendagen! Hvordan skal jeg få sove i natt?!😬😬

Ja tenk om det 💓 om ikke så skal jeg hvertfall nyte hvert eneste vinglass ekstra mye 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er IKM da? Jeg er alltid nervøs for å ta noe annet enn clearblue tidlig test som slår ut på 10ml HCG før IKM. Men hvis du er 11 dpo i morgen så vil nok sikkert en pluss test fungere også. Jeg har iallfall aldri opplevd skyggestrek med cb tidlig test, den er alltid så blenda som du får den om den er negativ hos meg. Syntes også symptomene dine er veldig veldig lovende ❤️ Skal sende all positiv energi jeg har igjen til deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskningene dere ❤ Litt kjedelig oppdatering her, fikk samme "skygge" på testen i dag også, så jeg er skeptisk. Vil tro jeg er ca. 11dpo nå.

Men, fremdeles ingen tegn til blødning og bare milde murringer som jeg har hatt de siste dagene, så hvem vet?🤷🏼‍♀️

Hvis mensen kommer som planlagt, forventer jeg den i morgen eller i kveld!

Uansett, her bakes det i allefall pepperkakehus og gjøres husarbeid så jeg har nok av andre ting å tenke på 😄😅 

God lørdag 💓

Endret av sommerfugl154
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt ser noe er det lovende ja!! Ikke sannsynlig å se noe økning fra i går til i dag. Men i morgen krysser jeg fingrene for at den er sterkere enn det du så i går/dag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et håp, men nå dukket styggetanta opp 😡👎🏻👎🏻

10/11-dagers lutealfase... Jaja!

 

Ny EL estimert til 5 januar, hvis jeg er heldig med EL like tidlig som denne syklusen 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...