Gå til innhold

Babyboom 2021?


sommerfugl154

Anbefalte innlegg

Hmm, måtte bla litt i historikken til klokken min her nå. Har aktivitetsarmbånd som måler puls. Den er nok ikke helt nøyaktig, men det kan se ut som det er et ørlite skille ja 🤔 

Hos meg var derimot den gjennomsnittlige hvilepulsen på mellom/høy 60 og lav 70 før EL. Etter EL ligger den nå siste uken på lav 60 og helt ned i lav 50 noen dager 🤷🏻‍♀️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Atticmess @Niny Det er ganske spennende! Jeg har gått med pulsklokke i flere år, og ser et veldig tydelig mønster hvor hvilepulsen er betraktelig mye høyere i andre fase av syklusen. Kult at det faktisk finnes forskning om det 😄 

Oppdaget dette hos meg for en måneds tid siden, da jeg begynte å ane et mønster med høyere puls etter eggløsning. Måtte sjekke appen, og jammen stemte mine mistanker. Har en puls som kan være litt høy til tider, og merker det da ekstra godt når pulsen i utgangspunktet er litt høyere mellom EL og mens, så har lurt litt på hva det kan skyldes :P Alltid godt å finne en forklaring på ting! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo

Dette er altfor spennende 😩 tok en clearblue early både i dag og i går, og i dag så jeg en svak strek 😱 veldig, veldig lys, så man klarer ikke se det på bilder, men både jeg og mannen ser streken!

I går så jeg ingenting på samme testmerke så det her er veldig spennende😳

De dårlige nyhetene er at jeg fikk noe rosa på papiret i stad.. så det kan godt hende jeg får mensen i morgen likevel 😢 Har litt svake murringer og ømme bryster, men det rosa trenger jo ikke bety mensen enda. Hva tenker dere?

Kjenner likevel igjen dette fra tidligere, og hadde samme situasjon i desember. Svak strek etterfulgt av negativ test og mensen dagen etterpå.. så bevarer fatningen, men må innrømme at vi blir litt skuffet hvis dette bare er falske forhåpninger :( 

 

//🦋

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh nei så spennende!! Er du også 10 DPO idag?! 🙈😵

Jeg har mye stikkinger og murringer, ømme bryst og vært endel kvalm idag. Ingen av delene er nye symptomer rett før mens, men jeg skal egentlig ha mens imorgen og spotting idag 😳

Husk at det er like vanlig å spotte rundt forventet mens selv om man er gravid, som det er å ikke gjøre det 😊🙈 Krysser sånn fingrene for oss! 🤞🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiikkk! Spennende🥰 Håper rosa på papiret ikke utvikler seg til noe mer!  Skal du teste igjen allerede i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har ca.samme syklus som deg og vi startet å prøve i november (sluttet på p-piller i oktober). På lørdag så jeg det jeg trodde var skyggestrek på tidlig test. Klarte ikke helt tro på det folk skriver om at strek er strek og strek = gravid. Kjøpte ny test på mandag og den viste enda tydeligere strek. Stolte ikke på det så måtte kjøpe en digitaltest og den viste: gravid! 
har vært nervøs siden mandag på om jeg kom til å få mensen i dag og det hele bare var en dårlig spøk! 
 

hvis du og samboeren din ser strek så vil jeg tro det er mulig å gratulere dere :) hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en digitaltest med ukesindikator. Da får du det svart på hvitt og slipper å lure noe mer! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj så spennende!! Veldig lovende at du (og mannen!) ser noe svakt. Rosa trenger absolutt ikke bety mensen nei... har inntrykk av at det omtrent er like vanlig med litt rosa/småblødninger rundt IKM som å ikke ha det dersom man er gravid.

Blir superspennende i morgen da!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonymapekatt said:

Hvordan går det?? ❤️ 

 

Takk som spør! Jeg tenkte jo at jeg skulle oppdatere her inne i går, men jeg hadde ikke flere tester så da hadde jeg ikke noe spennende å komme med 🤷‍♀️

Pga blodet så var det nok en stemme inni meg som sa at jeg ikke skulle "kaste bort" 200,- på en test hvis jeg uansett kom til å få mensen samme dag. Så da tenkte jeg at jeg likegodt kunne vente på mensen i går/i dag.

Fikk ikke mensen i går da, og våknet i dag tidlig uten noen symptomer på det heller, så håpet ble litt tent. Dro for å kjøpe en test, men på veien hjem skjønte jeg vel egentlig at det var kjørt.. Da kom mensensmerter med et brak.. Jeg tok likevel en rfsu tidligtest da jeg kom hjem og den var ikke overraskende negativ..

Jeg har vært lenket til sofaen noen timer nå pga. smertene, men nå ga det seg endelig litt så da orket jeg å titte innom her 💕Blødningen har tatt seg opp også nå, så definitivt mensen ja "/ 🩸

Så da ble det ingen baby denne gangen dessverre. Krysser fingrene for neste gang 🤞 selv om det selvfølgelig føles kjipt å ha fått opp håpet med den testen på torsdag 😔 Enten så var det falsk positiv eller kjemisk, men det får vi aldri vite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.. Så kjipt at tanta kom. Hater virkelig at hun kommer besøk uten invitasjon måned etter måned.. Håper det ikke er lenge til hun endelig godtar å utsette besøket med minst 9 mnder 🙈

Håper smertene gir seg snart. Så får vi håpe denne PP blir måneden mirakelet skjer ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at mensen kom :(❤️ Håper dette blir siste menstruasjon før graviditet da! 🤞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2021 at 6:03 PM, sommerfugl154 said:

Så da ble det ingen baby denne gangen dessverre. Krysser fingrene for neste gang 🤞 selv om det selvfølgelig føles kjipt å ha fått opp håpet med den testen på torsdag 😔 Enten så var det falsk positiv eller kjemisk, men det får vi aldri vite. 

Ååh, så leit å høre! 😕 Krysser fingrene sammen med deg for at det skal klaffe denne syklusen! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer 💕 Dere er fine 💞

 

Sånn ellers så har vi dessverre kommet frem til at vi skal hoppe over prøving denne syklusen på grunn av celleforandringene mine i livmorhalsen. Har vært til kontroll tidligere og måtte ta en biopsi i dag. Det betyr at vi ikke kan ha samleie på en stund i tillegg til at vi bør vente til resultatet på biopsien er klar, i tilfelle det blir nødvendig med en konisering, som da ikke kan gjøres hvis jeg er gravid. Det tar ca 14 dager å få svar og da er det fertile vinduet over, så det er kjedelig "/
 

krysser virkelig fingrene mine for at jeg ikke behøver det🤞 Jeg har hatt lette, uspesifikke forandringer med hpv tilstede og hun syns det ser ut som grad 2 nå, utifra mikroskop-undersøkelsen i dag. Så håper ikke det er noe grad 3 inni der eller andre skumle ting "/ og at jeg kan fortsette prøvingen om ikke altfor lenge!

noen andre her som har utført biopsi? Altså, jeg fikk jo bedøvelse, men de bedøvelses-sprøytene oppi dåsa først?!😵 Blir kvalm bare av tanken.. sykt ubehagelig.  og ikke minst svir det og murrer noe voldsomt nå i ettertid 😐 Bahhh, hva må ikke vi kvinner gjennom her i livet..

gyn anbefalte faktisk også at kjæresten blir vaksinert mot hpv ettersom vi kan smitte hverandre frem og tilbake tydeligvis, så han skal vaksineres asap!!💉


 

håper håper håper at vi kan prøve igjen i april og at vi kan ønske velkommen en liten sprett på nyåret 2022❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du blir fulgt opp godt :hug: Håper du slipper konisering, men om det kommer til det så kommer nok det også til å gå fint. Jeg har konisert to ganger, der den ene gangen var som prøver. Er veldig greit å få lagt disse tingene bak seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...